Crea un contu in Yandex

MacOS hè un eccellente sistema operativu, chì, cum'è Windows "competitiva" o aperta Linux, hà i so vantaggi è svantaggi. Qualsiasi di questi sistemi operativi hè difficiule da confuscia cun l'altru, è ognunu di elli hè dotatu di funzioni funzionale uniche. Ma ciò chì fà se, quandu si travaglia cun un sistema, diventa necessariu aduprà e opportunità è l'utili chì sò solu in u campu "nemicu"? A soluzione ottimale in questo casu hè l'installazione di una macchina virtuale, è discuteremu quattru tali soluzioni per MacOS in stu articulu.

Virtualbox

Macchina virtuale cross-platform sviluppata da Oracle. Ben adatta per cumpetisce attività basiche (travaglià cù dati, documenti, esecuzione di applicazioni è ghjochi chì ùn sò micca esigenti per e risorse) è semplicemente imparà nantu à un sistema operativu diversu da macOS. VirtualBox hè distribuitu gratuitamente, è in u so ambienti pudete installà micca solu Windows di diverse versioni, ma ancu varie distribuzioni di Linux. Questa macchina hè una ottima soluzione per l'utenti chì, in quantu necessitanu, anu "cuntattà" un altru sistema operativo. A cosa principale hè di micca à dumandà troppu da ella.

I vantaghji di sta macchina virtuale, oltre à u so libaru, assai - hè a facilità d'usu è a configurazione, a presenza di un clipboard cumunu è a capacità di accede à risorse di rete. I sistemi operativi principali è invitati currenu in paralelu, chì elimina a necessità di un riavvrizzione. In più, Windows OS hè installatu in VirtualBox o, per esempiu, Ubuntu funziona in u "maternal" MacOS, chì elimina i prublemi di compatibilità di sistemi di file è permette di spartite file in l'archisciu fisicu è virtuale. Micca ogni macchina virtuale pò vantà chì manera.

È tuttavia, VirtualBox hà difetti, è u principale segue da u vantaghju principali. A causa di u fattu chì u sistema operativariu guest funziona cun l'ordinatore principale, e risorse infinite di u computer sò divise tra elli, è micca sempre uguale. A causa di u travagliu di u ferru "in dui fronti", parechji applicazioni esigenti (è micca tantu), per non parlà di ghjochi moderni, ponu rallentà abbastanza forte, appesi. È, curiosamente, u più produttivu u Mac, più prestu a prestazione di i dui sistemi operativi caderà. Una di più, micca menu meno critica hè luntanu da a migliore compatibilità hardware. I prugrammi è i ghjochi chì necessitanu l'accessu à a ghjudica "mela" pò ùn funzionanu micca stabile, cù un malfunzionamentu, o ancu fermà a corsa.

Scaricate VirtualBox per macOS

VMware Fusion

U lugiziale chì ti permetta micca solu di virtualizà u sistema operativu, ma ancu letteralmente trasferisce u Windows finu è persunalizatu o Ubuntu da un PC à macOS. Per questi scopi, si utilizza un strumentu funzionale cume u Master Exchange. Così, VMware Fusion permette di aduprà applicazioni è gestisce ghjochi di computer che eranu dighjà installati nant'à u "donatore" di Windows o Linux, chì elimina a necessità di a so installazione noiosa è di a configurazione successiva. Inoltre, hè pussibule di lanciare l'OS di l'ospite da a sezione Boot Camp, chì parleremo dopu.

I vantaggi principali di sta macchina virtuale sò a cumparabilità piena di sistemi di file è a prestazione di l'accessu à risorse di rete. Per ùn parlà micca una tanta piacevole sfumatura cum'è a presenza di una clipboard cumuna, cusì puoi copiare e spostà facilmente i file trà u OS principale è l'OS invitatu (in dui direzzioni). I prugrammi portati da u PC Windows à VMware Fusion integranu cù parechji funzioni macOS importanti. Hè cusì, direttamente da l'OS guest, pudete accede à Spotlight, Expose, Mission Control è à altri strumenti di Apple.

Tuttu hè bè, ma sta macchina virtuale hà un urdinazione chì pò spavantà assai utenti - questu hè un costu di licenza piuttostu altu. Fortunatamente, ci hè ancu una versione di prova free, grazie à chì pudete valutà tutte e capacità di u sistema di virtualizazione.

Scaricate VMware Fusion per macOS

Parallels Desktop

Se u VirtualBox citatu à l'iniziu di l'articolo hè di solitu a macchina virtuale più popular, allora quessa hè più richiesta da i utilizatori di macOS. I sviluppatori di Parallels Desktop strenu strettamente cù a comunità di l'utente, grazie à chì aghjenu di volta in volta u so pruduttu, eliminendu tutti i tipi di bugs è di errori, è aggiungendu sempre di più e nuove funzionalità attese. Questu virtuale hè compatibile cù tutte e versioni di Windows, è ti permette di gestisce distribuzioni Ubuntu. È interessante dighjà chì u OS di Microsoft pò esse scaricatu direttamente da l'interfaccia di u prugramma, è a so installazione ùn necessite micca più di 20 minuti.

In Parallels Desktop ci hè una modalità di ripruduzione utile in l'imagine, chì ringraziemu chì ogni macchina virtuale (sì, pò esse più di una) pò esse visualizzata in una piccola finestra separata è cambia trà elli. Questu sistema di virtualizazione sarà ancu apprezzatu da i pruprietari moderni di MacBook Pro, cume si suppone Touch Bar, un touchpad chì rimpiazza i tasti di funzione. Pudete cumu personalizà u persunu attribuendu a funzione o l'azione desiderata à ognuna di i pulsanti. In più, per i pigri è quiddi chì semu ùn vogliono micca sfruttare in l'impostazioni, ci hè un grande serie di mudelli, ci hè ancu una capacità utile di salvà i vostri propri profili per a barra di tocco in l'ambiente di Windows.

Un altru vantaghju impurtante di sta macchina virtuale hè a presenza di una modalità ibrida. Questa funzione utile ti permette di aduprà MacOS è Windows in paralelu, in riferimento à l'interfaccia di chiunque di elli cum'è necessariu. Dopu avè attivatu sta manera, i dui sistemi saranu visualizati nantu à u schermu, è i prugrammi interi cuminceranu senza riguardu à u so tippu è a sozialità. Come VMware Fusion, Parallels Desktop ti permette di eseguire Windows, installatu attraversu u assistente di Boot Camp. Com'è a precedente virtualka, questu hè distribuitu annantu à a basa pagata, tuttavia, costa un pocu più bonu.

Scaricate Parallels Desktop per macOS

Boot camp

Malgradu u fattu chì i sviluppatori di Apple stanno cercendu di pruteghje è di pruteghje i so utenti da u mondu esterno da tutti i lati, ingiunnu interamente in a so propria, ecosistemu chjusu, ancu riconoscenu a grande richiesta di Windows è a necessità di esse "à a portata". Boot Camp Assistant integratu in tutte e versioni attuali di macOS hè una prova diretta di ciò. Questu hè un tippu di analoga macchina virtuale chì vi permette di stallà una Windows pienu nant'à un Mac è piglià u vantaghju di tutte e so caratteristiche, funzioni è strumenti.

U sistema "cumpetitivu" hè installatu nantu à una partizione di dischi separata (50 GB di spaziu libero hè necessariu), è da quessa i vantaggi è l'inconvenienti nascenu. Da una parte, hè bè chì Windows hà un travagliu indipendente usando a quantità di risorse necessariu, d'altra parte, per lanciatu, è per tornà à macOS, sarà necessariu riavvià u sistema à ogni volta. E macchine virtuale cunsiderate in st'articulu sò più pratiche è pratiche. Tra i difetti critichi di i virtuali di a marca Apple hè a completa mancanza di integrazione cù MacOS. Windows, naturalmente, ùn supporta micca u sistema di lima "mela", è, per quessa, essendu in u so ambienti, hè impossibile avè accessi à i file memorizzati nant'à Mac.

Tuttavia, l'usu di Windows tramite Boot Camp hà vantaggi innegabili. Tra sti, prestazioni elevate, cume tutte e risorse dispunibili sò spesi per servisce solu un solu sistema operativo, oltre à una piena compatibilità, perchè questu hè Windows full-featured, hè ghjustu chì stanu in un ambiente "stranariu", nantu à un hardware differente. À propositu, Boot Camp ti permette di installà e Linux-distribuzioni. In u tesoru di i vantaggi di questu assistente, avete da suppurtà ancu u fattu chì hè completamente libaru, è hè ancu integratu in l'OS. Pari a scelta hè più ch'è ovvia.

Conclusione

In st'articulu, avemu testu brevemente e macchine virtuale più famose per macOS. Quale à sceglie, ogni utente hà da decidere per ellu, avemu ghjustu furnitu linee guida in forma di vantaggi è svantagghi, e funzioni uniche è mudelli di distribuzione. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.