Hè una prassi cumuna ind'u utenti hè di stallà dui sistemi operativi vicinu. Più spessu ci hè Windows è una di e distribuzioni basate nantu à u kernel Linux. A volte cù una tale installazione, ci sò problemi cù u travagliu di u loader, cioè, u download di u second OS ùn hè micca effettuatu. Dopu deve esse restituitu da solu, cambendu i parametri di u sistema à quelli curretsi. In questu articulu, vulemu discuà u recuperu di GRUB cù l'utilità Boot-Repair in Ubuntu.
Ripristinà u carregatore d'arrivu GRUB via Boot-Repair in Ubuntu
Vogliu solu fattu avè l'attenziamenti chì daveranu istruzzioni in più nantu à l'esempiu di scaricamentu da u LiveCD cu Ubuntu. A procedura per creà una tale immagine hà e so diffusioni è sfumature. Tuttavia, i sviluppatori di u sistema operativu discrivenu sta procedura in quantu sia di dettu possibile in a so documentazione ufficiali. Allora, vi propemu cunnessu di cunnuscite, di creà un LiveCD è di l'inizialisazione, è solu passate à l'implementazione di i manuali.
Ubuntu partavendu da un livecd
Passu 1: Installu Boot-Repair
Quest'uternità ùn hè micca inclusa in l'instrumentu standard di strumenti di l'OS, allora avete da installà sè stessi utilizendu u repository d'utenti. Tutte e azzioni sò svolte in u standard "Terminal".
- Lanciate a console in ogni modu pratice, per esempiu, per mezu di u menu o premendu a tasca di menu Ctrl + Alt + T.
- Caricà i schedari necessarii per u sistema, ponendu u comando
sudo add-apt-repository ppa: yannubuntu / boot-repair
. - Autenticate u vostru contu inserendu una password.
- Aspettate u download di tutti i pacchetti necessarii. Per fà ciò, devi avè una cunnessione internet attiva.
- Aggiorna e librerie di sistema via
sudo apt-get update
. - Inizià u prucedimentu di stallà i nuovi file digitendu una linea
sudo apt-get install -y boot-repair
. - A compilazione di tutti l'ogni hà da fà una certa quantità di tempu. Aspetta finu chì a nova linea di entrata vene e ùn chjude a finestra di a console davanti à questu.
Quandu tutta a pratica hà avutu boni successi, pudete procedere cun luntanu à l'aviazione-riparazione è scansione u gestore di boot per l'errore.
Passu 2: Avvia u Boot-Repair
Per fà u serviziu installatu, pudete aduprà l'icona aghjuntu à u menù. Tuttavia, ùn hè micca sempre pussibile travaglià in a cunca grafica, dunque, hè basta à entràriparazione stivale
.
U sistema hà da scansionà è restaura u download. Durante stu tempu ùn fà nunda nantu à u computer, è ancu micca finì u travagliu forzatu di l'utellu.
Passu 3: Correzione di l'errori trovati
Dopu à a fine di l'analisi di u sistemu, u prugramma in sè vo vi offre una opzione di recuperu di scaricamentu raccomandata. Solitu lighjisce i prublemi più cumuni. Per fà u principiu hè basta à cliccà nantu à u pulsante corrispondente in a finestra di grafica.
Sì avete già truvatu u travagliu di Boot-Repair o avete letto a documentazione ufficiale, in a sezione "Impostazioni avanzate" Pudete applicà e vostre opzioni di recuperu per assicurà risultati 100%.
À a fine di u recuperu, vedite un novu menu, induve vedrete l'indirizzu cù i logs salvati, è infurmazioni in più saranu visualizzate nantu à i risultati di a correzione di l'errore GRUB.
In u casu chì ùn avete micca l'occasione di aduprà u LiveCD, avete bisognu di scaricà l'imagine di u prugramma da u situ ufficiale è scrive lu à l'unità flash USB di boot. Quandu u principiu, l'istruzioni appareceranu subitu nantu à u schermu, è sarà necessariu completà tutte per esse risolve u prublema.
Scaricate Boot-repair-disk
Di solitu, i prublemi trovati da GRUB sò scuppati da quiddi utenti chì anu installatu Ubuntu accantu à Windows, perciò i materiali chì seguitanu nantu à a creazione di una unità di avvialmentu saranu più utili, ti cunsiglii di cunnosce cun dettaglio.
Ulteriori dettagli:
Prugrammi per creà una unità flash di avviatura
Acronis True Image: crea unità flash aviabile
Nantu à a maggior parte di i casi, l'usu di una semplice utilità Boot-Repair contribuisce à affrontà rapidamente l'adattamentu di e prestazioni di u gestore di boot Ubuntu. Tuttavia, se continui à scuntrà vari errori, vi propemu di ricordà u so codu è descrizione, è cunsultate da a documentazione di Ubuntu per trovà e soluzioni dispunibili.