Conversione di MIDI in MP3 in linea

U bisognu di stallà duie copie di WhatsApp in un smartphone può nasce da parechji utilizatori attivi di u messaggero, perchè a distinzione trà i flussi enormi di informazioni chì sò ricevute ogni ghjornu da a persona moderna à u primariu è micca assai impurtante hè un compitu impurtante. Cunsiderate i metudi per uttenzi duie copie cumunisce di l'applicazione in ambientu di e piattaforme mobili più popolari - Android è iOS.

Cume per stallà una seconda copia di WhatsApp

Sicondu u dispositariu, anzi, u sistema operativu sottu u dirittu (Android o iOS), diversi metudi è strumenti di software vengono aduprati per fà due VatsApov nantu à un smartphone. L'operazione per creà un duplice messenger hè un pocu più faciule per l'utenti di i telefoni smart di Android, ma i proprietarii di l'iPhone li ponu mette in opera da ricusallu à i metti non ufficiali.

Android

A causa di l'apertura di u sistema operativu, ci sò parechji metodi per ottene nantu à u smartphone una seconda copia di WhatsApp per Android. Considerà e soluzioni più semplici per u prublema.

Prima di uttene una di e modi chì seguite per creà un duplice, installà u messaggero in u telefuninu, agisimu in cunfurmazioni cù e istruzzioni standard.

Leggi ancu: Cumu installà WhatsApp in Android-smartphone

Metudu 1: Strumenti di Shell di Android

Alcuni pruduttori di telefoni smart di Android stanu equipanu i so dispositivi cu cuttuni software ristrutturati è perfettamente rivisti per a funzionalità è l'interfaccia. Tra l'ultime più famose variazioni nantu à u tema di Android - u sistema operativu MIUI di Xiaomi è FlymeOSsviluppatu da Meizu.

Aduprendu i dui sistemi soprallu per esempiu, cunsideremu u modu più faciule per avè una istanza addizionale WhatsApp nantu à un smartphone, ma i pruprietari di dispositivi da altri produttori è utenti di u firmware personalizatu devanu ancu primu attenzione à avè una funzione simile descritta in seguitu in u so telefono.

Applicazione Clonazione in MIUI

Iniziendu cù l'ottava versione di MIUI, a funzione hè integrata in sta shell Android. "Clonazione di l'applicazione", chì ti permette di creà una copia di quasi tutti i prugrammi in u sistema, cum'è WhatsApp. Funziona assai simplicemente (si vede in l'esempiu di MIUI 9).

  1. Apru nantu à u smartphone "Impostazioni" è andate à a sezione "Applicazioni"da sceglie giù per a lista di opzioni. Trova un puntu "Clonazione di l'applicazione", Tocca nantu à u so nome.
  2. In a lista di copie installati è dispunibili di creà i prugrammi truvamu "Whatsapp", attivate u switch situatu accantu à u nome di l'attellu. Attendemu à a conclusione di u prucessu di creazione di un clone di prugramma.
  3. Andate à u desktop è verificate l'apparenza di a seconda icona VatsApp, equipavata cù un marcatu speciale, per chì significava chì u prugramma hè statu clonatu. Ùn ci hè nisuna differenza in u travagliu di u "clone" è "original" di u messaggero, e istanze sò completamente indipendenti l'una di l'altro. Eseguite una copia, registri, aduprà tutte e funzioni.

Cloni di software in FlymeOS

I pruprietarii di u smartphone Meizu, chì operanu sottu FlymeOS, da a versione 6, sò ancu furtunati di pudè aduprà parechje copie d'applicazioni Android in un smartphone. A funzione chjamata a "Software Clones". Un pocu di tocchi nantu à u schermu - è a seconda copia di WhatsApp apparirà in a lista di prugrammi installati.

  1. Aprite "Impostazioni" FlymeOS è scorrite per a lista per trovà a sezione "Sistema". Tapa "Opportunità Speciali".
  2. Andate in a sezione "Laboratoriu" e chjamà l'opzione "Software Clones". Scopri WhatsApp in a lista di applicazioni per chì una duplicata pò esse creata, attiva u switch situatu accantu à u nome di u messaggero.
  3. Dopu avè completatu l'elementu sopra, andate in u desktop FlymeOS induve truvemu a seconda icona di VatsAp evidenziata da un segnu speciale. Avemu lanciatu u messaggero è aduprà ancu - ùn ci sò micca differenze da a versione "originale" in u prucessu di utrava una duplicata.

Metudu 2: Whats App Business

Infatti, VatsAp per Android hè dispunibule in duie edizioni: "Messaggero" - per i utilizatori cumuni, "Affare" - per l'imprese. A funzionalità di basse inerente à a versione per un ghjuvellu largu di utenti hè ancu supportata in a versione messenger per l'ambiente di l'impresa. In più, ùn ci sò e restrizioni per l'installazione, l'attivazione è l'usu di Whats App Business cum'è una persona ordinaria.

Cusì, stallà u serviziu di l'applicazione clientela in l'editoriale "Affare", avemu a seconda copia in pienu di Vatsap in u so dispositiu.

Scaricate Whats App Business da Google Play Store

  1. Andate à u ligame di sopra da u vostru smartphone o aprite u Google Play Store è cerca a pagina applicazione di Whats App Business cù a ricerca.

  2. Scaricate è installate u Vatsap build cù e caratteristiche avanzate di l'attività.

    Vede ancu: Cumu installà applicazioni nantu à Android da Google Play Market

  3. Avemu l'iniziu u clientu. Iscrive un account / accede à u messaggero in u modu usuale.

    Leggi ancu: Cumu registrà in WhatsApp cù Android-smartphone

Tuttu hè prontu per l'usu simultanu di dui conti VatsApp nantu à un telefonu!

Metru 3: Spaziu parallele

Se u creatore di u smartphone ùn s'incarichi di integrà i mezi per creà prugrammi duplicati in u firmware installatu, pudete aduprà strumenti specializati da sviluppatori terzi à ottene una copia di WattsAp. Una di e soluzioni più diffuse di tale pianu hè chjamata Spaziu Parallele.

Quandu avete dighjà questu utilità in Android, un spaziu separatu hè creatu, in cui pudete copià u messaggero installatu è dopu aduprà u duplicatu cum'è intenzione. L'inconvenienti di u metudu includenu a abundanza di publicità mostrata in a versione free di u prugramma, è u fattu chì quandu si disinstalla Parallel Space, u clone WattsAp sarà eliminatu.

Scaricate Spaziu Parallele da Google Play Market

  1. Installate u Spaziu Parallellu da Google Play Store è fate cunnessione di u strumentu.

  2. Pudete cambià à a creazione di una copia di u messaggellu subitu dopu avè carregatu a schermata principale di Spaziu Parallele. Per impostazione predefinita, quandu tu esegu l'utellu, tutti l'utenti per i quali a creazione duplicata hè dispunibule sò marcate. U liberu di marcate da l'iconi di i prugrammi di cui a clonazione ùn hè micca necessaria, l'icona di WhatsApp deve esse evidenziata.

  3. Tocca u pulsante "Add to Parallel Space" è date l'accessu à a facilità di u ghjornu toccà "ACCEPT" in a finestra di richiesta apparisciata. Attendemu à a conclusione di a creazione di una copia di VatsAp.

  4. U lanceru di a seconda istanza di VatsAp hè pussutu trà Parallel Space. Per fà quessa, aprite l'utility in sè tocca a cartella creata in u desktop è tocca l'icona di u messaggero in a schermata Spaziu paralleli.

Metudu 4: App Cloner

Più funzionale di u Spaziu à Parallellu sopra descrittu, un attrezzu chì ti permette di creà una copia di u messaggero in u vostru smartphone, hè App Cloner. Questa soluzione funziona cù u principiu di creazione di un clone cun a cambiamentu di u nome di u pacatu, è a so firma digitale. Di conseguenza, a copia hè una applicazione à tutti i diritti chì ùn anu micca necessariu App Cloner, chì hè installatu in futuro, per u so lanciu è operazione.

Tra l'altro, App Cloner dà parechje impostazioni chì ti permettenu di cuntrullà in tuttu è ottimizzate u prucessu di applicazioni di clonazione. Tra i difetti, travaglià parechji prugrammi famosi, cum'è WhatsApp, hè supportatu solu in a versione Premium pagata di App Cloner.

Scaricate App Cloner da Google Play Market

  1. Prima di iniziate à travaglià cù App Cloner, avete bisognu di andà à a sezione "Sicurezza" impostazioni di u smartphone è chì permessu à u sistema per installà i file apk da fonti scunnisciute. In sta chjave, u sistema operativo Android capirà a copia di WattsAp creata cù e seguitu i passi.

  2. Scaricate è installate l'Applicazione Cloner da Google Play Store, fate u strumentu.

  3. Selezziunu WhatsApp da a lista di applicazioni dispunibule per copià, cliccendu nantu à u so nome. Nant'à u prossimu schermu, si consiglia di cambià l'apparenza di l'icona dughjente messaggero di futuru per evitare cunfusioni trà e copie di u prugramma in futuro. Opzioni di sezione sò per questo scopu. "Icona di l'applicazione".

    A più necessità di attivà u switch "Cambia u colore di l'icona", ma pudete aduprà altre opzioni per cunverte l'apparenza di l'icona di una futura copia di u prugramma.

  4. Premete a zona circonda blu cù un tick in - questu elementu di interfaccia cumincia u prucedimentu di creà una copia di u file APK di messaggero cù a firma mudificata. Cunfirmà a lettura di avvertenzi in quantu à i pussibuli prublemi quando usu un clone cliccendu "OK" nant'à e schermi di richiesta.

  5. Attendemu l'ultimazione di u prucessu App Cloner per a creazione di un apk-file modificatu - una notificazione compare "WhatsApp cloned".

  6. Tocca nantu à u link "INSTALL" sottu u missaghju sopra, è dopu u pulsu di u listessu nome à u fondu di u schermu di l'installatore di pacchetti in Android. Attendu chì l'installazione di a seconda copia di u messaggero hè finita.

  7. U risultatu di i passi sopra ripusuti, avemu una copia completa di WhatsAp pronta per u lancia è l'operazione!

iOS

Per WhatsApp per l'utenti di l'iPhone, u prucessu di uttene una seconda copia di u messaggero nantu à u so smartphone include strumenti di software da sviluppatori terzi. In stu casu, a prima copia di u Vatsap prima di successive manipolazioni deve esse installatu in u smartphone aduprendu metodi standard.

Leggi ancu: Cumu installà WhatsApp in iPhone

I requisiti di sicurezza imposti da Apple à u funziunamentu di i so propri dispositivi è a vicinanza di IOS complicanu cum'è scebbuli a prucedimentu per l'upplicazione di una copia di u messaggero in l'iPhone, ma duie manere non ufficiali per raggiunà u risultatu desideratu esistenu, solu à u mumentu di a creazione di stu materiale. In listessu tempu hè bisognu à tene in considerazione:

L'utilizazione di soluzioni software chì ùn sò micca testate da Apple puderia, teoricu, dà una perdita di dati personali di l'utente! L'autore di l'artìculu è l'amministrazione di lumpics.ru ùn sò responsive di alcuna conseguenza di l'usu di i seguenti metodi di installazione di WhatsApp! L'istruzzioni sò dimustrative, ma ùn avè natura di u cunsigliu, è a decisione nantu à a so implementazione hè fatta solu da l'utente è à i so risicu!

Metudu 1: TutuApp

TutuApp hè un negoziu di applicazioni alternativu, cuntenendu in a so libreria versioni modificate di i vari strumenti di software per iOS, annantu à u messaggero VatsAp in considerazione.

Scaricate TutuApp per iOS da u situ ufficiale

  1. Vai à l'iPhone da u ligame sopra, o aprite u navigatore Safari è scrivite una richiesta in a barra di indirizzu "tutuapp.vip"Allora aprite u situ omonimu toccendu "Vai".

  2. Pulsante "Download Download" nant'à a pagina di u prugramma TutuAp. Dopu tata "Install" in a casella di dumanda circa l'iniziu di a prucedura di stallazione "TutuApp Regular Version (Free)".

    Poi aspettemu a fine di l'installazione di u strumentu - l'icona di l'applicazione apparirà nantu à u Desktop di l'iPhone.

  3. Tentate l'icona di TutuApp è fate una notificazione nantu à u divietu di lanciatu di u strumentu per via di a fiducia cunfirmata di u sviluppatore nantu à un particulare iPhone. Spingi "Annulla".

    Per avè a pussibilità di aprite u prugramma, seguitu a strada: "Impostazioni" - "Highlights" - "Gestione di dispositivi".

    Dopu, tocca u nome di u prufilu "NIPPON PAINT CHINA HO ..." è in u prossimu schermu prememu "Fiducia ..."è dopu cunfirmà a richiesta.

  4. Apri TutuApp è truvà l'interfaccia assai simule à u design di l'Apple App Store.

    In u campu di ricerca inserisci a query "Whatsapp", Cliccate nant'à u primu articulu in a lista di risultati visualizzati - "Duplice WhatsApp ++".

  5. Tentate l'icona di Vatsap ++ è in a pagina aperta di u cliccatore mudificatu "U scaricamentu originale originale". Allora aspettate chì u pacchettu carichi.

    Tapa "Install" in risposta à una richiesta di IOS per pruvà di inizià l'installazione di una copia di u messaggero. Andate in u desktop di l'iPhone, aspettatevi per ora "Whatsapp ++" installatu finu à a fine.

  6. Avviciniamo l'applicazione, - a seconda copia di u messaggero hè pronta à aduprà.

Avemu a so autorizazione o registramu un novu contu è avemu un accessu integrale à e capacità di u mezu di cunnessione populare dopu da quì.

Vede ancu: Cumu registrà in WhatsApp cù iPhone

Metudu 2: TweakBoxApp

Un altru modu per circundà a restrizione di "Un iPhone - One WhatsApp" hè l'installatore non ufficiale di e applicazioni iOS TweakBoxApp. L'utunile, oltre à a magazina TutuApp descritta sopra, permette di avè un client messenger modificatu, chì funziene separatamente è autonomu da u prugramma ottenutu da mezi ufficiali.

Scaricate TweakBoxApp per iOS da u situ ufficiale

  1. In u navigatore Safari cliccate nantu à u ligame di sopra, o digià l'indirizzu "tweakboxapp.com" manualmente in u campu di ricerca è cliccate "Vai" per andà à a risorsa web target.

  2. A pagina chì si apre, tocca "Download App"Quellu porterà à a notificazione di un tentativu di apertura "Impostazioni" IOS per installà u profilu di configurazione - cliccate "Permette".

    Nant'à u schermu di prufessu add "TweakBox" in iOS, cliccate "Install" dopu. Quandu u profilu hè installatu, tocca "Fatti".

  3. Andate à u desktop di l'Iselie è truvate a nova applicazione installata. "TweakBox". Lancia u toccu à l'icona, andate in tab "APPS"è poi aprite a sezione "Apps Tweaked".

  4. Fighjimu una lista di i prudutti di software mudificati in u fondu è truvà l'articolo "Watusi Duplicte", aprite a pagina di messaggero in TwickBox cun un toccu nantu à l'icona di WhatsAp accanto à stu nome.

  5. Spingi "Install" nant'à a pagina Watusi Duplicte, conferimu a richiesta di sistema per esse prontu per installà l'applicazione, cliccendu nantu à u bottinu "Install".

    Aspettemu chì a seconda copia di u messaggero hè in tuttu installatu. Pudete guardà stu prucedimentu guardendu l'icona animata nantu à u Desktop iPhone, chì assucerà gradualmente l'apparenza di l'icona prutezziosa di u messaggero ricevutu in u modu ufficiale.

  6. Tuttu hè prontu per aduprà u secondu contu di WhatsApp in iPhone!

Come si vede, malgradu a ovvia utilità di a possibilità di stallà è ancu dopu usà duie copie di WattsAp nantu à un telefonu, nè i sviluppatori d'Android nè di IOS, nè i creaturi di u messaggero, anu offriti ufficialmente tale opzione. Per quessa, per uttene due cunte di utente diversi per comunicà nantu à un unicu dispositiu in a maiò situazione, devi uttene ricursu à l'integrazione di soluzioni di terze parti in u vostru smartphone.