Rotazione di u schermu nantu à un PC Windows

Tutti siamo abituati à aduprà un computer o un laptop cu una orientazione di visualizzazione standard, quandu a foto in diretta hè orizzontale. Ma in certi volte diventa necessariu cambià questu girendu u schermu in una di e direzzioni. U oppositu hè ancu pussibule quandu ci vole da risturmà una immagine familiare, postu chì a so orientazione hè stata cambiata à causa di un fallimentu di u sistema, di l'errore, di l'attacco di virus, di azzioni di l'utente casuale o errò. Cumu rotà a schermata in varie versioni di u sistema operativu Windows, sarà discusse in st'articulu.

Modificare l'orientazione di a schermata nantu à u vostru computer cù Windows

Malgradu a differenza esterna tangibile trà e “finestre” di a settima, ottima e decima versioni, una simile azzione cume a rotazione di u schermu hè fatta in ognuna di esse approssimativamente. A differenza pò ghjunse à l'ubicazione di certi elementi di l'interfaccia, ma questu ùn pò esse chjamatu criticu. Allora, digià una veduta più vicina à cume cambia l'orientazione di l'immagine nantu à u display in ognuna di e edizioni di u sistema operativu di Microsoft.

Vedovi 10

L'ultima per oghje (è in prospettiva in generale) una decima versione di Windows permette di sceglie unu di i quattru tipi di orientazione dispunibili - paisaghji, ritratti, è ancu e so variazioni invertite. Ci sò parechje opzioni per azzioni chì permettenu di girà u schermu. U più faciule è più praticu hè di fà una scelta rapida di tastiera. CTRL + ALT + frecciainduve questu staurmente indica u sensu di rotazione. Opzioni dispunibili: 90⁰, 180⁰, 270⁰ è ripristina u valore predefinitu.

Utenti chì ùn vogliono ricordà i tasti di tastiera ponu usà l'uttrulu integratu - "Pannello di cuntrollu". In più, ci hè una opzione più, postu chì u sistema operativu hà probabilmente installatu un prugrammu privativu da u sviluppatore di a scheda video. Che si tratti di u Pannello di Cuntrollu Grafica HD di Intel, NVIDIA GeForce Dashboard o AMD Catalyst Control Center, tutti questi pranzimi ti permettenu micca solu di affinà i parametri di operazione di l'adattatore graficu, ma ancu di cambià l'orientazione di l'immagine nantu à u schermu.

Ulteriori: Girate u schermu in Windows 10

Windows 8

U Otto, quant'è sapemu, ùn hà micca guadagnatu molta popularità trà l'utenti, ma alcuni l'usinu ancu. À u latinu, si differisce per assai modi da a versione attuale di u sistema operativu, è ùn sembra micca di u so predequessu (i Sette). Tuttavia, le opzioni di rotazione di u schermu in Windows 8 sò uguale cum'è in 10 - questu hè una scorciata da tastiera, "Pannello di cuntrollu" è un prugrammu privativu installatu nantu à un computer o un portatariu è cunfirenti driver di schede video. Una piccula differenza hè solu in a località di u sistema è di un "Pannellu" di terze parti, ma u nostru articulu vi aiuterà a truvallu è adupralle per risolve u travagliu.

Per di più: Modificà l'orientazione di a schermata in Windows 8

Windows 7

Parechji continuanu à aduprà attivamente Windows 7, è ciò malgradu fattu chì sta edizione di u sistema operativu da Microsoft per più di deci anni. L'interfaccia classica, a modalità Aero, a compatibilità cù quasi tutti i prugrammi, a stabilità operativa è l'usabilità sò i principali vantaggi di i Sette. Malgradu u fattu chì e versioni successive di u sistema operativo sò fora assai significativamentu da ellu, tutti gli stessi strumenti sò dispunibuli per rotà u schermu in ogni direzzione desiderata o desiderata. Questu hè, cum'è impurtatu, i tasti di scelta rapida "Pannello di cuntrollu" è un pannellu di cuntrollu di grafie integratu o discrete sviluppatu da u so fabbricante.

In l'articulu chì cambia l'orientazione di u schermu, chì hè presentatu à u ligame sottu, vi truverete un'altra opzione, chì ùn hè micca coperta in argumenti simuli per e versioni più novelli di l'OS, ma hè dispunibile in esse. Questu hè l'usu di una applicazione specializata, chì, dopu a installazione è u lance, hè minimizata in u vassanu è fornisce a capacità di accede rapidamente à i parametri di a rotazione di l'immagine in u display. U lugiziale consideratu, cum'è e so omologhe esistenti, permette di aduprà per girà u schermu non solu chjuci di menu, ma ancu u vostru menu in cui pudete semplicemente selezziunà l'elemento desideratu.

Di più: Girate u schermu in Windows 7

Conclusione

Riassunti tutti quì sopra, avemu notu chì ùn ci hè nunda di difficiule per cambià l'orientazione di u schermu nantu à un computer o un laptop in Windows. In ogni edizione di stu sistema operativu, e stesse funzioni è controlli sò dispunibuli per l'utente, ancu s'ellu si pò truvà in diversi loci. In più, u prugramma discusu in un articulu separatu nantu à i "Sette", pò essa usatu nantu à e versioni più novule di l'OS. Puderemu finisce per quessa, speremu chì questu materiale ti sia pruvista utile è aiutatu à fà u solitu di u travagliu.