Skype online senza installazione

Di recente, Skype for Web hè diventata disponibile per tutti l'utenti, è questu hè prumente per piacè per quelli chì anu cercatu un modu per aduprà Skype "in linea" durante tuttu u tempu senza scaricà è installà u prugramma in un computer. chì ùn pò micca installà Skype.

Skype per Web funziona cumplettamente in u vostru navigatore, mentre avete l'occasione di fà e riceve chiamate, cumprendu video, aghjuntu contatti, veda storia di i messagelli (inclusi quelli chì sò stati scritti in Skype ordinariu). Sugriu solu di guardà cumu sembra.

Mi annunziu chì per fà o videunita in a versione in linea di Skype, devi installà un modulu in più (di fattu, u plugin di solitu browser installatu cume Windows 10, 8 o software di Windows 7 ùn hà micca sperimentatu cun altre OS, ma sta u plug-in di Skype ùn hè micca supportatu esattamente in Windows XP, allora in stu sistema devi ancu limitati à i messaggi di testu solu).

Cioè, se suppone chì avete bisognu di Skype in linea per u mutivu chì ùn pudete micca installà nisunu prugrammi in u vostru computer (hè pruibitu da l'amministratore), allora l'installazione di stu modulu falli, è senza questu pudete uttene solu messaggi di Skype durante a comunicazione cù i vostri cuntatti. Tuttavia, in certi casi questu hè ancu eccellente.

Accedi à Skype per Web

Per accede à Skype online è cumincià a chiacchera, basta à aprire a pagina web.skype.com in u vostru navigatore (per mè cusì, tutti i navigatori moderni sò supportati, dunque ùn ci ne avianu problemi.) In sta pagina, inserisci u vostru username è a vostra password Skype (o di l'infurmazione di u cuntu di Microsoft) è cliccate "Iniziu". Se vulete, pudete registrà in Skype da a stessa pagina.

Dopu cunnessione, un simplificatu leggermente, paragunatu à a versione di u vostru computer, una finestra di Skype cù i vostri contatti, una finestra per scambià messaghji, a capacità di ricerca di cuntatti è di sceveru u vostru profilo si aprite.

In più, in a parte superiore di a finestra vi sarà richiesta di installà u plugin di Skype in modo chì e chjamate vocale è video vene ancu in u browser (per difettu, solu chat di testu). Se chiuse a notificazione è tenta di Skype nantu à u navigatore, allora ti ricordarà discretamente a necessità di stallà u plug-in in tuttu u schermu.

Quandu verificavanu, dopu l'installazione di u plug-in specificatu per Skype in linea, e chjamate vucere è video ùn sò micca andati subitu (ancu s'ellu era simu visuale cum'è chì stava cercando di chjama).

Hè necessariu un riavviu di u navigatore, è permessu da u Firewall di Windows per accede à Internet per u Web Plugin di Skype, è solu dopu chì tuttu u mumentu hà da fà funziunà. Quandu si fece una chiamata, u microfunu selezionatu cum'è dispositivo di registrazione di Windows predefinitu hè statu adupratu.

È l'ultimu dettagliu: s'è principiatu in linea Skype solu per guardà cumu funziona a versione web, ma ùn pensate micca di adupralla in futuro (solu s'ellu ci hè una necessità urgente), hà sensu di rimuovere u plug-in scaricatu da u vostru computer: Questu pò esse fattu per mezu di u Pannello di Cuntrollu - Prugrammi è Componenti, truvendu l'elemento di plugin Web Skype quì è cliccendu nantu à u bottinu "Elimina" (o usando u menù contestuale).

Ùn cunnò nisunu ancu di più nantu à aduprà Skype in linea, ma cusì chì tuttu sò chjaru è assai faciule. A cosa principale hè chì funziene (ancu à u tempu di sta scrittura, questu hè solu una versione beta aperta) è ora pudete aduprate veramente a cumunicazione di Skype da quasi ovunque, senza cumplicazioni inutili, chì hè bellu. Vogliu registrà un video nantu à l'usu di Skype per Web, ma, a mio parè, ùn ci hè nunda da dimostrà: basta pruvà solu.