Processo SMSS.EXE

Oghji o tardi, ogni utilizatore di dispositivi Android face da una situazione induve a memoria interna di u dispositivo hè quasi à a fine. Quandu provate à aggiornà esistenti o installate nuove applicazioni, una notificazione si aprirà in u Market Play chì ùn ci hè micca spaziu sughjettu; avete bisognu di sguassà i file multimediali o alcune applicazioni per completà l'operazione.

Trasferimentu l'applicazione Android à a carta di memoria

A maiò parte di l'applicazioni sò installate per difettu in memoria interna. Ma tuttu dipende da ciò chì locu l'installazione hè stata prescisa da u sviluppatore di u prugramma. Determina ancu s'ellu serà pussibule in futuro per trasmette i dati di l'applicazione à una scheda di memoria esterna o micca.

Non tutte e applicazioni pò esse trasferite à a carta di memoria. Quelli chì sò stati preinstallati è applicazioni di sistema ùn ponu micca esse mossi, almenu in assenza di diritti di root. Ma a maiò parte di l'applicazioni scaricate sò bè ​​tollerate "in muvimentu".

Prima di cuminciare à trasferisce, assicuratevi chì ci sia abbastanza spazi liberi nantu à a carta di memoria. Se rimuete a carta di memoria, e applicazioni chì foru trasferite in essa ùn funzionanu micca. Inoltre, ùn aspettate micca chì l'applicazioni funzionanu in un altru dispositivo, ancu sì avete inseritu in ellu a stessa carta di memoria.

Merite di ricordà chì i prugrammi ùn sò micca trasferiti in a carta di memoria, certi di elli restanu in a memoria interna. Ma u volumu principale cambia, liberendu i megabyte necessarii. A dimensione di a parte portatile di l'applicazione in ogni casu hè diversa.

Metudu 1: AppMgr III

L'applicazione gratuita AppMgr III (App 2 SD) hà rivelatu esse u più bonu strumentu per muvà è rimuovere i prugrammi. L'applicazione stessa pò esse mossa ancu à a mappa. Per dà capienza hè assai semplice. Ci sò solu trè tabs in u schermu: "Mobiles", "Sulla scheda SD", "Sul telefunu".

Scaricate AppMgr III nantu à Google Play

Dopo a scarica, fate u seguitu:

  1. Run u prugramma. Preparerà automaticamente una lista di applicazioni.
  2. In a tabulazione "Mobiles" Selezziunate l'applicazione da trasferisce.
  3. In u menù, selezziunate l'elemento "Sposta applicazione".
  4. A schermata si apre chì descrive quali funzioni ùn funzionanu micca dopu à l'operazione. Se vulete cuntene, cliccate nantu à u bottinu correspondente. A seguitu, sceglite "Sposta in carta SD".
  5. Per trasmette tutte e applicazioni in una volta, devi selezziunà un articulu sottu u dirittu cliccendu nantu à l'icona in u angulu in dirittu superiore di u schermu.


Un'altra funzione utile hè a cancellazione automatica di a cache di l'applicazione. Questa tecnica aiuta ancu à liberà spaziu.

Metudu 2: FolderMount

FolderMount hè un prugrammu creatu per u trasferimentu cumpletu di e applicazioni è cun u cache. Per travaglià cun essa, avete bisognu di diritti di ROTTA. S'ellu ci hè qualchì, pudete ancu travaglià cù l'applicazioni di sistema, dunque avete bisognu di selezzià ancu cartelle.

Scaricate FolderMount in Google Play

È per aduprà l'applicazione, seguite queste istruzioni:

  1. Dopu avè cuminciatu u prugramma, prima verificà per i diritti di root.
  2. Cliccate nantu à l'icona "+" in u cantu superiore di u schermu.
  3. In u campu "Nome" scrivite u nome di l'applicazione chì vulete trasferisce.
  4. In linea "Sorgente" Inserite l'indirizzu di a cartella cù a cache applicazione. Sicuramente, hè situatu à:

    SD / Android / obb /

  5. "Appuntamentu" - a cartella duve avete bisognu di trasferisce a cache. Piazzà stu valore.
  6. Quandu tutti i parametri sò stati introdotti, cliccate nantu à a marcata in cima à u schermu.

Metudu 3: Sposta in sdcard

U modu più faciule hè di aduprà u prugramma Sposta in SDCard. Hè assai faciule da usà è serve solo 2 68 MB. L'icona di l'applicazione nantu à u telefonu pò esse chjamata "Elimina".

Scaricà Move to SDCard on Google Play

U serviziu di u prugramma hè cumpratu:

  1. Aprite u menu in a sinistra è selezziunate "Sposta in carta".
  2. Verificate a casella accantu à l'applicazione è cumincià u prucessu cliccendu Move in fondo à u schermu.
  3. Una finestra d'infurmazione si aprirà in a manifestazione di u prucedimentu di u muvimentu.
  4. Pudete fà a procedura inversa selezionendu "Sposta in memoria interna".

Metru 4: Fondi reguli

Oltre à tuttu di u sopra, tenta di trasferisce u sistema operativu integratu. Questa funzione hè fornita solu per i dispositivi chì serve per installà a versione 2.2 di Android è in alto. In stu casu, fate u seguitu:

  1. Andà à "Impostazioni", selezziunate una sezione "Applicazioni" o Gestore di applicazioni.
  2. Cliccendu nantu à l'applicazione appropriata, pudete vede s'ellu hè attivatu u pulsu. "Trasferisce à a carta SD".
  3. Dopu avè cliccatu nantu à elli, u prucessu di muvimentu inizia. Se u bottinu ùn hè micca attivu, allora sta funzione ùn hè micca dispunibile per sta applicazione.

Ma cumu se a versione di Android hè inferiore a 2.2 o u sviluppatore ùn hà micca purtatu a mossa? In tali casi, un software di terze parti, chì avemu parlatu prima, pò aiutà.

Aduprendu l'istruzzioni in st'articulu, pudete spostà appiccazioni facilmente à a carta di memoria è torna. È a presenza di diritti di RADU offre ancu più opportunità.

Vede ancu: l'istruzzioni per cambià a memoria di un smartphone in una scheda di memoria