Cunnessu u microfunu karaoke à u computer

A vita di serviziu di un discu duru chì a temperatura di travagli và altru da i standard dichjarati da u fabbricante hè significativamente menu. Di regula, u discu duru hè nantu à u surriscaldamentu, chì hà da influenzà negativamente a so qualità di u travagliu è pò dà un fallimentu finu à a perdita cumpleta di tutte e informazioni conservate.

L'HDD pruduttu da diverse aziende anu i so spazii di temperatura ottimali, da i quali l'utente deve esse monitoratu di volta in volta. L'indicatori sò influenzati da parechji fattori à tempu: a temperatura di a stanza, u numeru di ventilatori è a frequenza di e so curge, a quantità di polvere in u interioru è u gradu di carica.

Informazione generale

À parere da u 2012, u numeru di cumpagnie chì producenu dischi rigidi hè diminuitu significativamente. I più grandi produttori sò stati ricunnisciuti solu in trè: Seagate, Western Digital è Toshiba. Rimangunu i principali è ancu, per quessa, in computer è urdinatori di a maiò parte di l'utenti, u discu duru di una di e trè cummissioni elencate hè installatu.

Senza esse attaccatu à un fabricatore specificu, si pò dì chì u intervallo di temperatura ottimale per HDD hè di 30 à 45 ° C. Hè stabile indicatori di un discu operatu in una stanza pulita à temperatura ambiente, cù una carica media - in esecuzione di programmi micca costosi, cume un editor di testu, un browser, etc. -15 ° C

Nulla di menu sottu 25 ° C hè male, malgradu u fattu chì i dischi puderevanu di solitu travaglia à 0 ° C. U fattu hè chì à basse temperature, HDDs in permanenza sperimentu gocce di calore generatu durante u funziunamentu è freddo. Queste ùn sò micca e cundizioni normali per u funziunamentu di a trasmissione.

Di sopra à 50-55 ° C - gia dinù cunsideratu una figura critica, chì ùn deve esse à un livello media di carica nantu à u discu.

Temperaturi di Drive di Seagate

I disci Seagate più vechji eranu spessu calentati abbastanza significativu - a so temperatura ghjunghjava à 70 gradi, chì hè assai di più da i standard d'oggi. L'indicatori attuali di queste unità sò i seguenti:

  • Minu: 5 ° C;
  • Optimal: 35-40 ° C;
  • Massimu: 60 ° C

Di conseguenza, e temperature più basse è più alti avemu un impattu assai negativu nantu à u travagliu di u HDD.

Temperatura di u discu Western Digital è HGST

HGST hè a stissa Hitachi, chì hè diventata una divisione di Western Digital. Allora, a discussione chì seguita si focalizera nantu à tutti i dischi chì rappresentanu a marca WD.

I prugrammi fabbricati da sta impresa anu un salto significativu in a bara massima: certi sò limitati à 55 ° C, è certi puderanu tenere 70 ° C. I medie ùn sò micca assai diversi da Seagate:

  • Minu: 5 ° C;
  • Optimal: 35-40 ° C;
  • Massimu: 60 ° C (per certi mudelli 70 ° C).

Alcune unità WD ponu travaglià à 0 ° C, ma questu, naturalmente, hè assai indesideratu.

Toshiba cume a temperatura

Toshiba hà una bona tutela contra u surriscaldamentu, tuttavia, e so temperature di travagliu sò guasi cume:

  • Minimum: 0 ° C;
  • Optimal: 35-40 ° C;
  • Massimu: 60 ° C

Alcune unità di sta impresa anu un limite inferiore - 55 ° C

Cumu si pudete vede, e differenze trà i dischi di diversi manifatturi sò guasi minimi, ma Western Digital hè megliu cà u restu. I so dispositivi sustene calè più altu, è ponu operà à 0 gradi.

Differenze di temperatura

A differenza di a temperatura media dipende micca solu da e cundizioni esterne, ma dinù da i disci stessi. Per esempiu, Hitachi è a linea di Black Digital da Western Digital, secondu e osservazioni, sò scaldate più notevolmente di altri. Dunque, cù a listessa carica, HDD di diversi pruduttori si scalderà in modu diversu. Ma in generale, i indicatori ùn sò micca esse fora di u standard à 35-40 ° C

I disci rigidi esterni sò produttu da più pruduttori, ma ùn ci hè nisuna differenza particulare tra a temperature di travagliu di i HDD interni è esterni. Più spessu si passa chì e unità esterne si scaldanu un pocu più, è ghjè normale.

I dischi rigidi integrati in i portatarii operanu in una stessa quantità di intervalli di temperatura. Tuttavia, sò guasi sempre più vittimi è più caldi. Cusì, i dati leggermente sovrastimi à 48-50 ° C sò considerati accettabili. Tuttu quellu chì hè più altu hè dighjà periculu.

Benintesa, spessu u discu duru funziona à una temperatura superiore à u standard raccomandatu, è ùn ci hè nunda di preoccupassi, perchè a registrazione è a lettura torna sempre. Ma u discu ùn deve micca scaldarsi in u modu inattività è à basse carica. Dunque, per proruvà a vita di u vostru discorsu, verificate a so temperatura tempora. Hè assai faciule di misurà cù prugrammi speciali, cume HWMonitor libaru. Evite oscillazioni di a temperatura è curate u raffreddamentu in modu chì u discu duru funzienda per un bellu tempu è stabile.