À u core di u successu vertiginioso di Microsoft hè stata una scommessa per a pruduzzioni di software per i computer in casa à un momentu chì guadagna cun di fiducia a popularità. Ma a miniaturizzazione è l'avvenimentu di l'epica di l'apparecchi mobili anu forzatu l'azienda à parlà ancu nantu à u mercatu di l'hardware, unendendu e forze cù Nokia Corporation. I cullaburatori anu basatu principalmente in l'utenti parfunari. A l'autunno di u 2012, presentavanu u mercatu cù i nuovi telefuni Nokia Lumia. I mudelli 820 è 920 sò stati distingui per e soluzioni hardware novatrici, software di alta qualità è prezzi attraenti da i concorrenti. Tuttavia, i cinque prossimi anni ùn sò micca soddisfatti di a notizia. U 11 di Lugliu di u 2017, u situ di Microsoft hè statu cimbullu da l'utenti chì hà un missaghju: u popolari sistema operativo Windows Phone 8.1 ùn serà supportatu in futuro. Ora a cumpagnia sta prumove prumuzione u sistema di smartphones Windows 10 Mobile. L'era di Windows Phone hè cusì finita.
U cuntenutu
- A fine di Windows Phone è l'iniziu di Windows 10 Mobile
- Getting Started
- Programma assistente
- Prontu à l'upgrade
- Scaricate è installate u sistema
- Cosa fate in casu di fallimentu
- Video: Raccomandazioni di Microsoft
- Perchè ùn pò scaricà l'aggiornamenti
- Cosa fate cù "sfortunati" smartphone
A fine di Windows Phone è l'iniziu di Windows 10 Mobile
A presenza di l'ultimu sistema operativu in u dispositiu ùn hè micca una fine in sè: l'OS crea solu un'ambiente in chì l'utenti di u prugramma travaglia. Era sviluppatori di terze parti di applicazioni popolari è utilità, cum'è Facebook Messenger è Skype, unu à unu chì annunziavanu Windows 10 Mobile u minimu di u sistema necessariu. Hè cusì, questi prugrammi ùn travaglianu più nantu à Windows Phone 8.1. Microsoft, naturalmente, afferma chì Windows 10 Mobile pò esse facilmente installatu nantu à i dispositivi cun versioni di Windows Phone chì ùn anu più vechju di 8.1 GDR1 QFE8. In u situ di l'azienda, puderete truvà un listinu impressionante di telefoni intelligenti supportati, chì i so detentori ùn ponu micca teme e si ponenu a "top ten" senza acquistà un novu telefono.
Microsoft promette di cuntinuà à supportà Lumia 1520, 930, 640, 640XL, 730, 735, 830, 532, 535, 540, 635 1GB, 636 1GB, 638 1GB, 430, è 435 mudelli. Ancu fortunu per i modelli Nokia W510u , BLU Win HD LTE x150q è MCJ Madosma Q501.
A taglia di u pacchjettu di installazione di Windows 10 hè 1,4-2 GB, cusì prima di tuttu avete da assicurà chì ci sia abbastanza spaziu di discu liberi in u smartphone. Vi hà ancu bisognu di una cunnessione Internet stabile à alta velocità via Wi-Fi.
Getting Started
Prima di uttene à u prucessu di stallazione, hà un sensu di fà un backup per ùn avete paura di perde i dati. Aduprendu l'opzione adatta in a sezione "Impostazioni", pudete salvà tutti i dati da u vostru telefonu in u cloud OneDrive, è se necessariu, copia i schedari nantu à u vostru discu rigiu.
Salvà u dati di smartphone cù u menu di Parsitazioni
Programma assistente
In a Microsoft Store hè dispunibile una applicazione speciale "Assistant per l'upgrade à Windows 10 Mobile" (Upgrade Advisor per smartfoni anglofoni). Selezziunate da a lista di applicazioni installate "Store" è in questu truvamu u "Assistente di Aggruppazione".
Scaricate u Cuntornu di Windows 10 Mobile Upgrade Advisor da u Microsoft Store
Dopu avè installatu l'Assistente di Aggiornamentu, l'avemu lanciatu per vede se u novu sistema pò esse installatu nantu à u smartphone.
Update Assistant apprezzià a capacità di installà un novu sistema in u vostru smartphone
A dispunibilità di un pacchetto software cù un novu sistema operativo dipende da a regione. In futuro, l'aggiornamentu di un sistema già installatu sarà distribuitu centralmente è u ritardu massimu (dipende da u caricu di travagliu di i servitori Microsoft, in particulare quandu mandi pacchetti massiccia) ùn deve micca supere parechji ghjorni.
Prontu à l'upgrade
Sì un aghjurnamentu à Windows 10 Mobile hè già dispunibile per u vostru smartphone, l'Assistente li rappurarà. In u schermu chì vene, metti un "tick" in a casella "Permette l'upgrade à Windows 10" è cliccate "Next". Prima di scaricà è installa u sistema, ghjustu à assicurà chì a batteria di u smartphone sia caricata, è hè megliu cunnessione di u smartphone à u carregatore è ùn si disconnu micca finché l'aggiornu ùn hè micca finitu. A mancanza di tensione durante l'installazione di u sistema pò dà à conseguenze imprevedibili.
L'Assistente di l'aggiornamentu hà fattu bè a prova iniziale. Pudete procedere per stallà
Se u spaziu necessariu per stallà u sistema ùn hè micca prughjettu anticipatamente, l'Assistente vi darà una chiara, puru dà una seconda possibilità di fà a copia.
"Windows 10 Mobile Upgrade Advisor" offre per liberà spaziu per stallà u sistema
Scaricate è installate u sistema
U travagliu di l'Assistente per l'upgrade à Windows 10 Mobile finisce cù u missaghju "Tuttu hè prontu per l'upgrade". Entrate in u menu "Impostazioni" è selezziunate a sezione "Aggiorna" per assicurà chì Windows 10 Mobile sia già scaricatu. Se u download ùn principia micca automaticamente, scarica u cliccatu nantu à u pulsante "download". Per qualchì tempu, pudete scappà, lascendu u smartphone à sè ellu.
Windows 10 Stivali mobili nantu à u smartphone
Quandu u download di l'aggiornamentu hè finitu, cliccate "Installazione" è cunfermate l'accordu cù i termini di u "Accordu di Servizio Microsoft" in a schermata chì si vene. L'installazione di Windows 10 Mobile impieghjarà circa un'ora, durante a quale u visuale mostrerà l'usu di filature è una barra di prugramma. Durante questo periodu, hè megliu à ùn premete nunda di u smartphone, ma aspettate solu per l'installazione.
Schermata in u progressu di l'installazione di u sistema
Cosa fate in casu di fallimentu
In a maggioranza di i casi, l'installazione di WIndows 10 Mobile scorre lisciamente, è in circa 50 minuti u smartphone "si sveglia" cù u missaghju "quasi prontu ...". Ma se l'engine si spinanu per più di duie ore, questo significa chì l'installazione hè "ghjustu". Hè impussibile d'interrompi lu in un tale statu, hè necessariu applicà misure difficili. Per esempiu, ottenite una batteria è una scheda SD da un smartphone, e poi ripresenta a batteria à u so locu è accende u dispositiu (sì hè sceglie di cuntattà u serviziu). Dopu, avete bisognu di ripristinà u sistema operativu aduprendu l'Upper Recovery Device di Windows, chì hà ripisè cumulamenti u prugramma di basa di u smartphone cu a perdita di tutti i dati è di e applicazioni installate.
Video: Raccomandazioni di Microsoft
Solu à u situ d'azienda di Microsoft, pudete truvà un breve video nantu à e cume di l'upgrade à Windows 10 Mobile cù u Assistente d'aggiornu. Ancu s'ellu mostra l'installazione in un smartphone chì parla inglese, chì hè leggermente diversa da a versione localizata, hà bisognu di leghje quest'informazioni prima di principià l'aggiornu.
Causu di i fallimenti si trovanu spessu in l'OS originali: se Windows Phone 8.1 ùn funziona micca bè, allora hè megliu per pruvà à correggere l'errori prima di installà u “top ten”. U prublemu pò esse causatu da una scheda SD incompatibile o dannata, chì hè in trisata da rimpiazzà. L'applicazioni instabili sò ancu megliu scuntate da u smartphone prima di l'aggiornu.
Perchè ùn pò scaricà l'aggiornamenti
U prugramma di l'aggiornamentu da Windows Phone 8.1 à Windows 10 Mobile, cum'è u sistema operativu sè, hè localizatu, chì varieghje cù a regione. Per alcune regioni è paesi, pò esse liberatu prima, per certi tardi. Puderia ancu micca esse assemblatu per un dispositivo specificu è hè prubabile fà diventa disponibile trà qualchì tempu. À u principiu di l'estate di u 2017, i mudelli Lumia 550, 640, 640 XL, 650, 950 è 950 XL sò pienu supportati. Ciò significa chì dopu à l'upgrade di base à i "decine" sarà possibile installà ancu a ultima versione di Windows 10 Mobile (si chjama Creators Update). U restu di i telefunini supportati sarà capace di mette una versione precedente di l'Advertisement Anniversariu. In futuro, l'aggiornamenti pianificati, per esempiu, per a sicurezza è cun bugie, devianu generalmente diventà in tutti i modelli cù u "dieci" installatu.
Cosa fate cù "sfortunati" smartphone
In u stadiu di decima di debuging di a "versione decima", Microsoft hà lanciatu u "Programma Pre-Valutazione di Windows Preview" (Release Preview), perciò chiunque hà desideratu scaricà u sistema "crudo" in parti è participà à i so testi, indipendentemente da u mudellu di u dispositiu. À a fine di lugliu di u 2016, u supportu per sti costrutti di Windows 10 Mobile era statu discusu. Dunque, se u smartphone ùn hè micca in a lista publicata da Microsoft (vedi l'iniziu di l'articolo), allora ùn vi puderete micca aduprà à i “decine”. U sviluppatore spiega a situazione attuale da u fattu chì l'hardware hè obsolutu è ùn hè micca pussibule di correggere i numerosi errori è spazii truvati durante a prova. Allora a speranza per tutte e notizie favurive per i pruprietari di dispositivi non supportati ùn hà significatu.
Estate 2017: i proprietarii di smartphones chì ùn supportanu micca Windows 10 Mobile sò ancu in maghju
L'analisi di u numeru di scaricamenti di applicazioni specializzate da a Microsoft Store mostra chì una decina puderu vince u 20% di i dispositivi Windows, è questu numeru, apparentemente, ùn cresce. L'utenti tendenu à passà à altre piattaforme, anziché acquistà un novu smartphone cù Windows 10 Mobile. Cusì, i proprietarii di dispositivi non supportati duveranu solu aduprà Windows Phone 8.1. U sistema deve cuntinuà a travaglià stabilmente: u Firmware (firmware è driver) ùn dipende micca da a versione di u sistema operativu, è l'aghjurnazioni per quessa deve fà.
L'aggiornamentu per i desktop è i portatili di l'aggiornu di i Creatori di Windows 10 hè piazzatu da Microsoft cum'è un avvenimentu impurtante: hè nantu à u fondu di stu sviluppu chì Windows 10 Redstone 3 sarà custruitu, chì acquererà a funzionalità di l'ultima e rivolta. Ma a versione omonima per dispositivi mobili cuntenta cù un numeru sanziuu di miglioramenti, è a cessazione di u supportu per OS Windows Phone 8.1 hà svoltu un scherzu crudele cun Microsoft: i cumpratori putenziali sò avà paura di acquistà smartphone da un Windows 10 Mobile già installatu, pensendu chì un ghjornu a so appoghju pò finì cume cum'è accadutu in Windows Phone 8.1. L'80% di i telefunini di Microsoft continuano à travaglià sottu u controlu di a famiglia di Windows Phone, ma a maggior parte di i so detentori pensanu di passà à altre piattaforme. I pruprietari di i dispositivi da a "lista bianca" hà fattu a scelta: Windows 10 Mobile, soprattuttu da chì oghje hè u massimu chì pò esse sprindutu fora di u smartphone intelligente basatu à Windows.