Questu articulu cunduci nantu à u prugramma Autodesk 3ds Max, chì da parechji anni hè diventatu u benchmark in u software dedicatu à a modellazione 3D.
Malgradu l'abbundanza di soluzioni software, affilite per una varietà di attività in u campu di l'infografie, 3D Max reste a piattaforma più versatile è popolari per a mudelazione di mudelli tridimensionali virtuali. A larga maggioranza di prughjetti d'internu è d'architettura cun visualizzazioni fotorealistiche è mudelli accurati di l'interiore è di l'esternu sò cuncipitate specificamente in Autodesk 3ds Max. Parechji vignette, video d'animazione, modelli cumpresi è caratteri chì occupanu a tappa, sò ancu criati in l'ambiente di stu prugramma.
Malgradu u fattu chì Autodesk 3ds Max pare inizialmente cum'è un sistemu cumpletu, u più spessu per un principiante, hè a prima applicazione 3D in cui l'usu persunale e so abilità. Malgradu a grande varietà di funzioni, a logica di u travagliu hè assai razionale è ùn richiede micca a cunniscuzione enciclopedica di l'utente.
A causa di u còdice apertu, sottu 3D Max un numeru assai di plug-in, estensioni è altri software supplementu sò stati sviluppati, chì spende significativamente a funzionalità di u prugramma. Questu hè un altru secretu di a popularità di u pruduttu. Inizià a rivista di e funzioni più impurtanti di Autodesk 3ds Max.
Vedi ancu: Sistemi per a modellazione 3D
Modellazione Primitiva
U prucessu di creazione di un mudellu tridimensionale di 3D Max suggerisce di iniziare cù a creazione di una forma basica chì, cù manipule futuri, trasformerà u mudellu avemu bisognu. L'utente pò inizià cù a creazione di forme semplici, cume un cubu, una palla o un conu, o ponu un elementu più cumpletu in a scena, cum'è una capsula, un prisma, un node, è altri.
U prugramma hà ancu primitive disegnate per accelerà u travagliu di architetti è disegnatori, cioè, scala preammodelata, porte, finestre, alberi. Hè da basatu chì sti elementi sò assai formali è adatti solu per e modellizazione preliminari di schizzi.
A creazione di linee
3D Max hà un strumentu assai putente per disegnà è educe linee è spline. L'utente pò tracciare assolutamente qualsiasi linea, stabilisce u posizionamentu di i so punti è segmenti in u spaziu, regolà i so curvi, u so spessu è u liscia. I punti di l'angulu di e linee ponu esse arrotondati è smusciaghjuleli. A basa di e linee si crearanu assai mudelli tridimensionali.
L'utunu di testu in Autodesk 3ds Max si riferisce à e linee, è pudete piazzare i stessi parametri per questu, più un font, una dimensione, è una posizione ulteriore.
Modificatori di l'applicazione
Modificatori sò certi algoritmi è operazioni chì permettenu di cambià a forma di un oggettu. Sò in un listinu separatu, chì combina una decina di modificatori.
E più spicate si permettenu di mette a forma di curve pieghe, pieghje, torce in una spirale, anu sgillatu, sfucate, lischite e sì. Modificatori pò esse applicatu una quantità illimitata. Si sò sovrapposti nantu à l'elemento in strati, esercitendu i so effetti.
Per alcuni modificatori, una segmentazione aumentata di l'oggiu hè necessariu.
A modellazione poligonale
A modellazione poligonale hè u sensu più impurtante di Autodesk 3ds Max. Incù l'aiutu di edizioni di punti, bordi, poligoni è oggetti, pudete creà assolutamente ogni mudellu tridimensionale. E parti editabili di a forma ponu esse spostate in u spaziu, estrusi, lisciati, smugghiatu, è ancu adegnu deformazioni lisce per elli.
A peculiarità di a modellazione poligonale in Autodesk 3ds Max - a possibilità di aduprà a selezzione di a cosi chiamata soffice. Questa funzione ti permette di spostà vertici, arti è poligoni selezionati in modo chì e parti selezziute di a forma anu mosse cun elli. U comportamentu di l'elementi selezziunati hè impurtatu in l'impostazioni.
Quandu a funzione di selezzione dolce hè attivata, parti di a forma chì sò più suscettibili à a deformazione sò dipinte cun un caldu più caldu, è parti chì sò ancu u sensibili à u muvimentu di punti selezionati o bordi sò dipinte più calurosamente.
Hè di sicuru, vale a pena di mette in opera a funzione di a modellazione poligonale da u disegnà. Cù questu strumentu, l'utente può persunalizà un spazzolu speciale, chì pudete pressà è sguardo per i poligoni scelti. Questu strumentu hè assai utile quandu si mudificanu tessuti, irregolarità, superfici disomogenee, è elementi di paisaghju - terreno, prati, colline è altri.
Impostazione di u materiale
Pè l'oggiu sia realistu, 3D Max pò adeguà u materiale per ellu. U materiale hà un numeru di numerose impostazioni, ma solu pochi sò i più impurtanti. U materiale pò mette subitu u culore di a palette, o assignà immediatamente una trama. Per materiale, selezziunu u livellu di trasparenza è di bagliore. I parametri impurtanti sò evidenti è a lucentezza, chì facenu u matiriale realisimu. Tutti i parametri sopra cullati sò convenientemente impostati cù i cursori.
I parametri più dettagliati sò impostati cù a carta. Possunu regularizà sia a trama di u materiale è e so proprietà di trasparenza, riflessione, lucentezza, oltre à u rilievu è u spostamentu di a superficie.
Impostazione di u materiale
Quandu un materiale hè attribuitu à un oggettu, in 3D Max pò impostà a visualizzazione curretta di a trama. A ogni superfici di l'oggiu, a situazione desiderata di a trama, a so scala è a calma hè determinata.
Per e oggetti di forma complessa, nantu à chì hè difficiule posà a struttura in un modu standard, un strumentu di scansione hè fornitu. Cù a struttura, si pò adattà senza distorsione, ancu in curve cumplette è su superfici irregolari.
Luce è Visualizazione
Per uttene una maghjina realistica, Autodesk 3ds Max offre di adeguà l'illuminazione, imposta a camera è calcula l'image foto-realistica.
Usendu a fotocamera si imposta a posizione statica di a visione è di a composizione, di u zoom, di a lunghezza focale è di altre impostazioni. Cù l'aiutu di fonti di luce, pudete aduprà a luminosità, a putenza è u culore di a luce, regolate e pruprietà di l'ombre.
Quandu si crearanu immagini fotorealistiche, 3D Mask utilizza un algoritmu di rimborsi primarii è secondari di raggi di luce, chì face l'immagine atmosferica è naturale.
Funzione di movimento di folla
Ùn pudete micca ignorà una caratteristica assai utile per quelli chì sò impegnati in a visualizazione architetturale - a funzione di simulazione di folla. Basatu nantu à un determinatu parcorsu o un situ limitatu, 3D Max crea un mudellu parametricu di un gruppu di persone. L'utente può adeguà a so densità, distribuzione di sessu, direzzione di u muvimentu. A ghjente pò esse animata per creà un video. A ghjente di esposizione pò esse sia schematica sia applicendu strutture realistiche.
Cusì, abbracciamo brevemente e funzioni di u leggendario prugramma per a modellizazione tridimensionale Autodesk 3ds Max. Ùn ha paura di l'apparente complessità di sta applicazione. In a rete ci sò parechje lezioni dettagliate chì descrivenu una funzione particulare. Increscendu e vostre abilità in solu qualchi aspetti di stu sistema, imparerai à creà veri capituli 3D! Avviemu una breve sintesi.
Avantaghji:
- A versatilità di u pruduttu li permette di aduprà in quasi tutte e rami di a modellizazione tridimensionale
- Logica comprensibile di u travagliu
- Presenza di localizazione di a lingua russa
- Abundanti capacità di modellazione di poligoni
- Strumenti pratici è funzionale per travaglià cù spline
- Capacità di fine fine sintimentu layout
- Un gran numeru di applicazioni supplementari è plug-in chì allarganu e funzioni di basa
- Capacità di creà immagini fotorealistiche
- La funzione di simulà u muvimentu di e persone
- Disponibilità in Internet di un gran numaru di mudelli 3D adatti per a so autodesk 3ds Max
Inconvenienti:
- A versione demo gratuita hà limiti
- L'interfaccia hè complicata da un gran numaru di funzioni
- Alcune primitive standard ùn sò micca adatti per u travagliu, invece di elli hè megliu ad aduprà mudelli 3D di terze parti
Scaricate Autodesk 3ds Max Trial
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: