Bonu ghjornu à tutti.
Assolutamente ogni utilizatore, travagliendu in un computer, effettua sempre una operazione: elimina prugrammi innecessari (pensu chì a maggior parte di elli facenu regolarmente, qualcosa u menu spessu, qualcosa più spessu). È, sorprendentemente, diversi utenti facenu di modi diversi: certi puru sguassate a cartella duve era installatu u prugramma, altri utilizanu spezii. utilità, terza - Windows installer standard.
In questu picculu articulu vogliu mette in cuntestu stu topic apparentemente semplice, è simultaneamente risponde à a quistione di ciò chì da fà quandu u prugramma ùn hè cacciatu da strumenti regolari di Windows (è chì spessu accade) Studjaraghju per ordine di tutti i modi.
1. Metudu numeru 1 - rimuovere u prugramma da u menù "START"
Questu hè u modu più faciule è più veloce per rimuovere a maiò parte di i prugrammi da un computer (a maiò parte di l'usini principianti u utilizanu). Hè vera, ci sò una coppia di sfumature:
- Non tutti i prugrammi sò presentati in u menu "START" e micca tutti anu un link per sguassà;
- U link da rimuovere da i diversi fabricanti hè chjamatu diversamente: disinstallà, eliminà, elimina, disinstalla, setup, ecc.
- In Windows 8 (8.1) ùn ci hè menu "START".
Fig. 1. Disinstalla un prugramma via START
Pro: veloce è faciule (se ci hè un tale ligame).
Inconvenienti: micca tutti i prugrammi sò cancellati, e e coda di ciumi restanu in u registru di sistema è in certi cartelle di Windows.
2. Metudu numeru 2 - attraversu u Windows Installer
Benchì u installatore di l'applicazione integratu in Windows ùn hè micca perfetta, ùn hè micca male. Per lanciatu, basta aprite u pannellu di cuntrollu di Windows è aprite u link "Disinstallazione" (vedi Fig. 2, pertinente per Windows 7, 8, 10).
Fig. 2. Windows 10: disinstalla
Dopu, avete da vene cun presentatu una lista cù tutti i prugrammi installati nantu à u computer (a lista, aghjustà, ùn hè micca sempre piena, ma u 99% di i prugrammi ci sò assai!). Poi selezziunate u prugramma chì ùn avete micca bisognu è cancellatu. Tuttu succede rapidamente è senza fastidiu.
Fig. 3. Programmi è componenti
Pro: pudete rimuovere u 99% di i prugrammi; ùn hè micca bisognu d'installà nunda; Ùn hè micca bisognu di cercà cartelle (tuttu hè annullatu automaticamente).
Cons: ci hè una parte di i prugrammi (chjucu) chì ùn puderanu micca esse rimossi da stu modu; Ci sò e "code" in u registru da alcuni prugrammi.
3. Metudu numeru 3 - Utilità speciali per rimuovere tutti i prugrammi da u computer
In generale, ci sò abbastanza parechji prugrammi, ma in questu articulu vogliu mette in opera unu di i migliori - questu hè Revo Uninstaller.
Revo disinstallatore
Website: //www.revouninstaller.com
Pro: rimuove tutti i prugrammi; permette à tene traccia di tuttu u software installatu in Windows; u sistema rimane più "pulitu", è cusì menu suscettibile à i freni è più veloce; sustene a lingua russa; hè una versione portatile chì ùn hà micca necessità di esse installata; Permette di rimuovere i prugrammi da Windows, ancu quelli chì ùn sò micca cancellati!
Cons: primu devi scaricà è installà l'utilità.
Dopu avè principiatu u prugramma, vedi un elencu di tutti i prugrammi installati nantu à u vostru computer. Dopu basta sceglie qualsiasi da a lista, è dopu cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è sceglite ciò chì faci da stà. Oltre à a cancellazione standard, hè possibile aprire una voce in u Registro di sistema, u situ di prugramma, l'aiutu, etc. (vedi Fig. 4).
Fig. 4. Disinstalla un prugramma (Revo Uninstaller)
À propositu, dopu a rimossa di i prugrammi inutili da Windows, vi pruponi di verificà u sistema per u speziale "sinistra". Ci sò parechji utilità per ciò, alcuni di i quali pruponi in questu articulu:
Cume aghju tuttu, travagliu di successu 🙂
L'articulu hè pienu rivisu u 01/01/2016 da a prima publicazione in u 2013.