Aduprà u firewall di Windows cun sicurezza avanzata

Ùn tutti ne cunnoscenu chì u firewall integratu o u firewall di Windows ti permettenu di creà reguli avanzati di cunnessione di rete per una prutezzione abbastanza potente. Pudete creà regule di accesso à Internet per i prugrammi, elenchi bianchi, restringe u trafficu per certi porti è indirizzi IP senza installà firewall di terze parti per questu.

L'interfaccia standard di firewall ti permette di configurà regule di basa per e reti pubbliche è private. Inoltre, pudete configurà opzioni di regula avanzata abilizendu l'interfaccia di firewall in modalità di sicurezza avanzata - sta funzione hè dispunibule in Windows 8 (8.1) è Windows 7.

Ci sò parechje manere per andà à a versione avanzata. U più faciule hè di entrà in u Pannellu di cuntrollu, selezziunate l'elemento di Firewall di Windows, è dopu, in u menù di sinistra, cliccate nantu à l'elemento Opzioni Avanzate.

Configurazione di i profili di rete in u firewall

Windows Firewall utilizza trè profili di rete diversi:

  • Profilu di u duminiu - per un computer chì hè connessu à un duminiu.
  • Profilo particulare - Utilizatu per e cunnessioni à una rete privata, cume una rete di travagliu o di casa.
  • Profilu pubblicu - adupratu per e cunnessioni di rete à a rete pubblica (Internet, puntu d'accessu Wi-Fi publicu).

Quandu ghjunghjite per primu in rete, Windows ti offre una scelta: rete pubblica o privata. Un profilatu diversu pò esse adupratu per diverse reti: cioè, quandu cunnesse u vostru laptop à a Wi-Fi in un caffè, un profilu cumunale pò esse adupratu, è in travagliu - un prufessu particulare o di u domini

Per configurà i profili, cliccate nantu à "Pruprietà di Firewall di Windows". In a finestra di dialogu chì si apre, pudete configurà e regule di base per ognuna di i profili, è specificà e cunnessioni di rete per cui un di i profili sarà adupratu. Mi annunziau chì, se si blocanu e cunnessioni in uscita, quandu vi blocchi, ùn vedite micca alcuna notificazioni di firewall.

A creazione di e Regole in entrata è in uscita

Per creà una nova regola di rete in entrata o in uscita in u firewall, selezziunate l'elemento corrispondente in a lista di sinistra è cliccate puru nant'à, cliccate nant'à "Crea una regula".

A staghjatura per a creazione di novu regule si aprite, chì sò divise in i tipi seguenti:

  • Per u prugramma - permette di blocà o permessu l'accessu à a rete à un prugramma specificu.
  • Per un portu - interdite o permetta un portu, un portu di portu, o un protocollo.
  • Predefinitu - aduprate una regula predefinita inclusa in Windows.
  • Personalizzabile - configurazione flessibile di una cumbinazione di blocchi o permessi per prugramma, portu o indirizzu IP.

Ad esempio, pruvemu à creà una regula per un prugramma, per esempiu per u navigatore Google Chrome. Dopu avè sceglie l'elemento "Per u prugramma" in a stregata, dà bisognu di specificà u caminu à u navigatore (hè ancu pussibule di creà una regula per tutti i prugrammi senza eccezione).

U passu successivu hè di specificà se permessu a cunnessione, permettite solu a cunnessione sicura, o blocà lu.

U penultimu articulu hè di specificà per quale di i trè profili di rete quest'ultima sarà applicata. Dopu, avete, ancu ponu u nome di a regula è a so descrizione, se hè necessariu, è cliccate "Finish". E regule entranu in vigore immediatamente dopu a creazione è apparenu in a lista. Se vulete, pudete cancellà, cambià o disabilisce temporaneamente a regula creata in qualunque tempu.

Per mette à fine l'accessu, pudete selezziunate reguli particulari chì ponu esse applicate in i casi seguenti (pochi esempi):

  • Hè necessariu pruibite tutti i prugrammi di cunnessione à una specifica IP o portu, aduprate un protocollo specificu.
  • Necessariu per definisce un elencu di indirizzi à chì sò permessi di cunnessu, proibendu tutti l'altri.
  • Configurate regule per i servizii Windows.

Stabilisce regule specifiche si faci in quasi u listessu modu chì era descrittu sopra è, in generale, ùn hè micca particolarmente difficiule, ancu s'ellu ci vole una capienza di ciò chì hè fattu.

Windows Firewall with Advanced Security permetterà ancu di configurà e regule di sicurezza di a cunnessione rilette à l'autenticazione, ma l'utente media ùn hà bisognu di sti funzioni.