Errore Standard Microsoft Excel

In u mondu d'ogni ghjornu hè difficiule tene à mente tutti i vostri piani, prossime riunioni, compiti è attività, soprattuttu quandu ci hè tantu. Benintesa, puderete scriviri tuttu in modu anticu cù una penna in un quaderno ordinariu o un organizzatore, ma saria più adupratu ad aduprà un dispositivo mobile intelligente - un smartphone o una tavoletta cù u sistema operativo Android, per chì prupone abbastanza di applicazioni specializzate - pianificatori di attività. Nantu à i cinque più popolari, semplici è facili da usà rapprisentori di stu segmentu di software è sò discusse in u nostru articulu oghje.

Microsoft To-Do

A relativamente novu, ma guadagnà rapidamente popularizatore di attività di popularità sviluppatu da Microsoft. L'applicazione hà una interfaccia abbastanza attraente, intuitiva, chì permette di imparà è utra. Questu "tudushnik" ti permette di creà diverse elenchi di casi, ciascuna chì include i so proprii travagli. L'ultimu, à l'upusitu, pò esse integratu cù una nota è una sottostava minore. Naturalmente, per ogni record, pudete piazzà un ricordu (ora è ghjornu), è specificate a frequenza di a so ripetizione è / o u scadenza per esse finitu.

Microsoft To-Do, à diffe bà di e soluzioni più competitive, hè completamente libaru. Questu schedulatore di attività hè adattatu micca solu per uttenziunale, ma ancu per u cumunamentu (pudete aprite i vostri listi di attività per altri utilizatori). E listesse propriu ponu esse personalizati à adattà e vostre necessità, cambendu u so culore è u tema, aghjunghjendu icone (per esempiu, un fragnu di soldi per a lista di cumpetimenti). Tra l'altro, u serviziu hè strettamente integratu cù un altru pruduttu Microsoft - u client di posta Outlook.

Scaricate l'App di Microsoft To-Do da u Google Play Store

Wunderlist

Ciò ùn hè micca passatu, questu pianificatore di attività era un capimachja in u so segmentu, ancu, ghjudizia per u numeru di installazioni è valutazioni di l'utenti (assai positivu) in u Google Play Market, hè ancu oghje. Comu u To-Do summittata, Wonder List hè pruprietariu di Microsoft, sicondu chì u primu deve finalmente rimpiazzà a seconda. Eppuru, quandu u Wunderlist hè mantinutu è regolarmente aghjuntatu da i sviluppatori, pò esse adupratu sicuru per pianificà è gestisce casi. Quì, ancu, ci hè a possibilità di elaborà elenchi di casi, annantu à e funzioni, sottopassi è note. In più, ci hè una opportunità utile per attaccà ligami è documenti. Ié, esternamente questu applicazione guarda assai più strettamente ch'è a so piacè omologa, ma pudete "arricà" di esse cù a pussibilità di stallà temi intercambiabili.

Stu pruduttu pò esse adupratu gratuitamente, ma solu per usu personale. Ma per u usu collectivu (per esempiu, a famiglia) o per l'impresa (a collaborazione), avete dighjà sottumessu. Questu allargherà significativamente a funzionalità di u pianificatore, dà à l'uterni l'occasione di spartite e so listinu di cose da fassi, discute attività in u chat è, in realtà, gestisce in modo efficace u flussu di travagliu cù attrezzi specializati. Hè chiaru, impostendu i ricordi cun tempu, data, ripetizioni è scadenze hè ancu quì, ancu in a versione gratuita.

Scaricate l'App di Wunderlist da u Google Play Store

Todoist

Soluzione software veramente efficace per a gestione di casu è travagliu efficace. In realtà, u solu pianificatore chì hè degnu di cumpetizione per u Wunderlist di sopra, è certamente supera in termini di interfaccia è usabilità. Oltre à a compilazione evidente di liste di cose da fassi, l'impostazione di attività cù sottopassi, note è altre aggiunte, pudete creà i vostri propri filtri, aghjuntu tag (tag) à i registri, indicà l'ora è altre informazioni direttamente in l'intestazione, dopu chì ogni cosa sarà formulata è presentata in "corretta" "cum'è. Per capisce: a frase “inghjurisce e fiori ogni ghjornu à nove à mezu à a mattina à a casa” scritta in e parole si trasformerà in un compitu specificu, ripetutu ogni ghjornu, cù a so data è l'ora, è ancu, se specificate per anticipu una etichetta separata, u locu spaziale.

Come per u serviziu discusso in sopra, per usi persunali Todoist pò esse adupratu per a libera - e so capacità basiche saranu abbastanza per a maiò. A versione espansa, chì cuntene in u so arsenale l'uttrumenti necessarii per a collaborazione, vi permetterà di aghjunghje à i casi è travaglii i filtri è e tag sopra citati, stabilisce promemoria, stabilisce e priorità è, naturalmente, organizza e controlla u flussu di lavoro (per esempiu, per dà missioni à i subordinati discutite di affari cù i colleghi, etc.). Tra l'altro, dopu à un abbonamentu, Tuduist pò esse integratu cù servizii web popolari cum'è Dropbox, Amazon Alexa, Zapier, IFTTT, Slack, è altri.

Scaricate l'App app Todoist da u Google Play Store

Ticktick

A applicazione gratuita (in a so versione basica), chì, secondu i sviluppatori, hè un Wunderlist in u passatu di Todoist. Hè cusì, hè bè prupusitu per a pianificazione di u travagliu personale, è per travaglià assai in prughjetti di ogni cumplessità, ùn richiede micca un soldu di abbonamentu, almenu quandu si tratta di funzionalità di base, è piace à l'ochju cù a so aspettu piacevule. L'eline di casi è di travagliu creati quì, cum'è e di e soluzioni discusse in alto, ponu esse spartite in sottostaks, complementate cù appunti è appunti, attaccanu diversi file à elli, poni cunnisciuti è ripetizioni. Una caratteristica distintiva di TickTick hè a capacità di voce registrazioni di entrata.

Questu Task Scheduler, cum'è Tuduist, conserva e statistiche nantu à a produttività di l'uterni, fornendu a capacità di seguitu, permette di personalizà listi, aghjunghje filtri è creà cartelle. In più, si integra strettamente cù a famosa Pomodoro Timer, Google Calendar è Tasks, è hà ancu a capacità di esportà i vostri listi di prugrammi da i prodotti competenti. Ci hè ancu una versione Pro, ma a maggior parte di l'utente ùn ne hà bisognu - a funziunità di carica di dispunibule di quì si trova dietro l'ochji.

Scaricate l'App di TickTick da u Google Play Store

Google Tasks

U pianificatore di attività più fresca è minimale in a nostra collezione d'oghje. Hà statu liberatu recentemente, cun un aggiornamentu globale di un altru pruduttu Google, u serviziu di e-mail di GMail. A realtà, tutte e possibilità definite in u titulu di sta applicazione - in stu pudete creà attività, accumpagnendu solu cù u minimu necessariu di infurmazioni addizionali. Dunque, tuttu ciò chì pò esse specificatu in u record hè u titulu, a nota, a data (ancu senza tempu) di esecuzione è l'uptask, no more. Ma questu massimu (più precisamente, minimu) di possibilità hè dispunibule assolutamente gratuitamente.

Google Tasks si svolgenu in una interfaccia abbastanza attraente, rispettu à l'altri prudutti è servizii di l'azienda, è l'apparenza generale di u sistema operativo Android modernu. I vantaghji ponu esse attribuiti forse à a stretta integrazione di stu pianificatore cù e-mail è calendario. Inconvenienti - l'applicazione ùn cuntene micca strumenti per a collaborazione, è ancu ùn permette micca di creà elenchi di tasu unici (ancu s'ellu ci hè sempre a capacità di aghjunghje novu liste di attività). Eppuru, per parechji utilizatori, a simplicità di Google's Tasks sarà un fattore decisivu in favori di a so scelta - questu hè veramente a megliu soluzione per l'usu personale modestu, chì, prubabilmente, diventerà assai più funzionale cù u tempu.

Scaricate l'applicazione "Tasks" da u Google Play Market

In questu articulu, avemu guardatu à simplificatu è faciule da usà, ma assai efficace in schedulers di travagliu di travagliu per i dispositivi mobili cun Android. Due di elli sò pagati è, ghjudizendu per a forte domanda in u segmentu corporate, ci hè veramente qualcosa da pagà. In listessu tempu per u usu persunale ùn hè micca necessariu di scuccherà ùn hè micca necessariu - a versione gratuita serà basta. Pudete ancu cunfurte a vostra attenzione à u restu trinità-liberi, ma à l'applicazioni multifunzionali chì anu avè tuttu ciò chì avete bisognu per fà cose, compiti è stabilisce i ricordi. In ciò chì à sceglie - decide di sè, avemu finitu nantu à sta.

Vede ancu: Apps per a creazione di ricordi per Android