In u più editore di testu popolari MS Word ci sò strumenti prufessi per cuntrollà l'ortografia. Dunque, se a funzione di cambiazione autumatiche hè abilitata, alcuni errori è errori di furia sò corregiati automaticamente. Se u prugramma trova un errore in una parola o l'altru, o ancu ùn u capisce micca, sottumette a parola (parole, frasi) cun una linea ondulata rossa.
Lezione: Correzione automatica in Word
Nota: A parola sottumette ancu in linee ondulate rosse e parolle scritte in una lingua diversa da a lingua di l'utenti di u verificatore ortograficu.
Comu sapete, tutti sti caratteri di sottu di u documentu sò necessarii per uttene l'utente à l'errori grammaticali ufficiali, è in molti casi aiuta assai. Tuttavia, cum'è quì soprattuttu, u prugramma mette in evidenza e parole ignute. Se ùn vogliono vede questi "puntatori" in u documentu chì state travagliannu, sarete certamente interessatu à e nostre istruzioni su cume rimuete u sottolineazione di errori in Word.
Disattiva a sottuminta sottu à traversu u documentu.
1. Aprite u menu "File"cliccendu nant'à u buttu più a sinistra in cima di u pannellu di cuntrollu in Word 2012 - 2016, o cliccate nantu à u bottinu "MS Office"sì chì state aduprà una versione prima di u prugramma.
2. Aprite a sezione "Parametri" (nanzu "Opzioni di Parola").
3. Selezziunate una sezione in a finestra chì si aprirà. "Spelling".
4. Truvà una sezione "File Exception" e verificate i dui caselli di cuntate quì "Amparà ... errori solu in stu documentu".
5. Dopu vo chjusu a finestra "Parametri", ùn vedite micca più di risulazioni rosse invadenti in stu documentu di testu.
Addu una parola sottu sottumessa à u dizionario
Spessu, quandu a Parola ùn cunnosce micca quessa o quella parola, sottumisce u sughjettu, u prugramma offre dinò possibili opzioni di correzione, chì ponu vede dopu cliccatu cù u clicchere dirittu di u mouse nantu à a parola spiccata. S'ellu ùn ci hè accussì micca e scelte chì ci ponenu, ma sì sicuru chì a parola hè scritta in maniera corretta, o semplicemente ùn volete micca dà a correzione, pudete rimuovere u sottu sottu rossu aghjunghendu a parola à u dizionario di u Word o saltà a verifica.
1. Cliccate à dirittu nantu à a parola sottu sottumessa.
2. In u menu chì vene, selezziunu u cumandamentu desideratu: "Salta" o "Add to dictionary".
3. A sminuzzia sparirà. S'ellu ci vole, ripetite i passi. 1-2 è per altre parole.
Nota: Se lavori spessu à i prugrammi MS Office, aghjuntite parole sconosciute à u dizionario. In un momentu aghju u prugramma ti pò offra di mandà tutte e parolle à Microsoft per pussibile. Hè pussibule chì, per via di i vostri sforzi, u dizionario di un editor di testu diventi più vasta.
In realtà, chì hè tuttu u secretu di cume rimuovere u contusu in Word. Ora sapete ancu di più nantu à stu prugramma multi-funzionale è ancu sapete cume pudete rifornisce u so vocabulariu. Scriviri correttamente è ùn fà errori, à successu in u vostru travagliu è a vostra furmazione.