Installà Windows 7 da un drive flash

Ciao Probabilmente, hà da veda cù u fattu chì micca tutti i computer dispuniscenu di un CD-Rom. Bè, o no sempre, ci hè un discu d'installazione cù Windows nantu à u quale pudete brucia una immagine (l'installazione di Windows 7 da u discu hè dighjà smassata prima). In stu casu, pudete installà Windows 7 da una unità flash USB.

A principale differenza ci sarà 2 passi! U primu hè a preparazione di una tale unità di avvio di furmazione è a seconda hè u cambiamentu in l'urbanu di l'ordine di avvicinamentu (vale à dì cunsegnà a verifica di i registri di boot USB in a coda).

Allora principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Creà un drive flash aviabile cù Windows 7
  • 2. L'inclusione in bios l'abilità di avvierà da un drive flash
    • 2.1 Abilità l'opzione di boot di USB in bios
    • 2.2 Accende l'avviamento USB nantu à u laptop (per esempio Asus Aspire 5552G)
  • 3. L'installazione di Windows 7

1. Creà un drive flash aviabile cù Windows 7

Pudete creà una unità flash USB di avviatore in parechji maneri. Ora cunsideremu unu di i più simuli è veloci. Per fà quessa, avete bisognu di un prugramma tantu meraviglioso, cum'è UltraISO (link à u situ ufficiale) è una immagine cù u sistema Windows. UltraISO supporta un gran numaru di immagini, permettendu ch'elli venenu esse registrate in parechji media. Avemu ora interessatu à scrive una immagine cù Windows nantu à una unità flash USB.

À propositu! Pudete truvà sta immagine da un discu OS veru. Pudete scaricà nant'à Internet, da qualchì torrent (fighjate bè à e copie pirati o à ogni tippu di assemblea). In ogni casu, prima di questa operazione, avete da avè una tale immagine!

Poi fate traccia u prugramma è aprite l'immagine ISO (vedi screenshot sottu).

Aprite l'immagine cù u sistema in u prugramma UltraISO

Dopu avè l'apertura cù prughjetta di una immagine da Windows 7, cliccate nantu à "Boot / Burn Hard Disk Image"

Aprite a finestra di masterizzazione di dischi.

Dopu, avete bisognu di sceglie una unità flash USB chì hà scrittu u sistema di avvialmente!

A sceglie di un drive flash è di opzioni

Siate assai attenti, chì se supponemu chì avete 2 unità di memoria flash inserite è specificate una sbagliata ... Durante a registrazione, tutti i dati da l'unità flash sò stati eliminati! Tuttavia, u prugramu stessu avverti nantu à questu (appena a versione di u prugramma ùn pò esse in rusa, allora hè megliu à avvertisce di sta piccola finezza).

Avvertenza

Dopu cliccatu nantu à u buttu "registra" duverete aspettà solu. U registru media vene. 10-15 in media in termini di capacità di PC.

Processo di registrazione.

Dopu un pocu di ghjornu, u prugramma ti creaghja una unità flash USB di avviatore. Hè ora di andà à a seconda tappa ...

2. L'inclusione in bios l'abilità di avvierà da un drive flash

Questu capitulu ùn pò esse necessariu per parechji. Ma se quandu attenu u computer, hè cum'è quellu chì ùn vedi micca u drive USB flash di boot creatu cù Windows 7 - hè ora di scavà in bios, verificate se tuttu hè in ordine.

Più spessu, u drive flash di boot hè micca visibile da u sistema per trè motivi:

1. Imagine registrata in maniera errata nantu à l'unità flash USB. In stu casu, leghje più attentamente u paragrafo 1 di st'articulu. È assicuratevi chì UltraISO à a fine di a registrazione hà fattu una risposta rispettiva, è ùn ha micca finitu a sessione cù un errore.

2. L'uppurtunità di scaricamentu da un drive flash ùn hè micca inclusa in u bios. In stu casu, avete bisognu di cambià qualcosa.

3. L'à l'opzione di l'inizializazione da USB ùn hè micca supportata. Verificate a documentazione di u vostru PC. In generale, se avete un PC ùn più vechju di un paru di anni, allora questu opzione deve esse in essu ...

2.1 Abilità l'opzione di boot di USB in bios

Per ghjunghje à a rùbbrica cun impostazioni di biosia dopu à accende u PC in sè, cliccate nantu à u tastu Delete o F2 (dipindendu u mudellu PC). Sì ùn fate micca sicuru chì avete bisognu di tempu, premete u pulsante 5-6 volte finu chì pudete vede un segnu blu in faccia. In essa, avete bisognu di truvà a cunfigurazione USB. In e varie versioni di bios, a situazione pò esse differente, ma l'essenza hè u listessu. Dunque ci vole à verificare se i porti USB sò abilitati. S'ellu hè attivatu, sarà illuminatu "Enabled". In u screenshots sottu à questu hè sottuminta!

Sì ùn avete micca attivatu quì, allora usate a chjave Invisce per accende! Dopu, andate à a sezione di download (Boot). Quì pudete piazzà a sequenza di boot (cioè, per esempiu, u PC vedi u primu CD / DVD per i registri di boot, poi boot da u HDD). Avemu ancu bisognu di aghjunghje USB à a sequenza di boot. Nant'à u schermu sottu hè mostra.

U primu hè di ghjunghjite per l'iniziu da un drive flash, se ùn ci hè nunda di dati, si verifica un CD / DVD - se ùn ci hè nò dati di avvicinamentu, u vostru vecchio sistema sarà carregatu da u HDD

Hè impurtante! Dopu tutte e cambiamenti in bios, tante persone si scurdanu di salvà e so impostazioni. Per fà quessa, selezziunate l'opzione "Salvà è uscite" in a sezione (spessu a chiave F10), dopu accettate ("Sì"). U computer hà da ripartire, è deve cuminciare à vede u drive USB flash aviabile da u sistema operativo.

2.2 Accende l'avviamento USB nantu à u laptop (per esempio Asus Aspire 5552G)

Per impostazione predefinita, in stu mudellu di l'iniziu di laptop hè discuvatu. Per accende per u boot di u portatile, pressa F2, poi andate in Boos in bios, è aduprà e chjavi F5 è F6 per spostà u CD / DVD USB superiore à a linea di boot da l'HDD.

À propositu, à volte ùn aiuta. Dopu avete bisognu di verificà tutte e linee induve USB hè trovu (USB HDD, USB FDD), trasferendulle tutti più alti rispetto à u scarichje da HDD.

Configurazione di a priorità di l'iniziu

Dopu i cambiamenti, cliccate nantu à F10 (questu hè l'uscita cun preservà tutte e impostazioni chì sò state fatte). Poi riavvià u laptop in inserendu un drive flash USB di avvicinamento in anticipu è fighjate l'iniziu di l'installazione di Windows 7 ...

3. L'installazione di Windows 7

In generale, l'installazione stessa da u drive flash ùn hè micca assai micca chè l'installazione da u discu. E differenze ponu esse solu, per esempiu, in u tempu di stallazione (qualchì volta ci vole più à installà da u discu) è di u rumu (u CD / DVD hè abbastanza rumaghju durante l'operazione). Per una descrizione più simile, furniremu l'intera installazione cun screenshot chì vene à vene approssimativamente in a stessa sequenza (differenze ponu esse dovute à a differenza in e versioni di l'assieme).

Averete à stallà Windows. Hè cusì chì vene à vede se i passi antecedenti sò fatti correttamente.

Quì avete ghjustu d'accordu cù l'installazione.

Aspittate pazientemente chì u sistema verifica i schedari è si prepara per copianli in u hard disk.

Sò accettatu ...

Eccu sceglie a installazione - opzione 2.

Questa hè una sezione importante! Eccu sceglite u drive chì diventerà u sistema unu. E megliu di tuttu, se ùn avete micca l'infurmazioni nantu à u discu - spartite lu in duie parti - una per u sistema, u secondu per i file. Per u sistema Windows 7, 30-50GB hè raccomandatu. A propositu, notate chì a partizione in cui hè piazzatu u sistema hè formatata!

Attendemu à a fine di u prucessu di stallazione. A stu mumentu, u computer pò riavvià da parechje volte. Basta ùn tocchi nunda ...

Questa finestra signala a prima messa in u sistema.

Eccu quì vi si dumanda di fà un nome di computer. Pudete purtà qualunque cosa ti piace di più.

A password per u cuntinu pò esse impostata dopu. In ogni casu, se entri in questu - qualcosa chì ùn vi scurdate!

In sta finestra, inserisci a chjave. Si pò truvà nant'à u scatulu cù u discu, o per quì ghjustu saltu. U sistema travaglia senza essi.

A prutezzione sceglite u prupone. Dopu in u prucessu di u travagliu chì voi istituisci ...

Di solitu, u sistema stessu determina correttamente u fuso horariu. Se vene dati errati, specificate.

Quì pudete specificà ogni opzione. A configurazione di a rete hè à volte micca facili. È nantu à una schermata ùn pudete micca descrivila ...

Congratulazioni. U sistema hè installatu è pudete cumincià à travaglià in ellu!

Questu cumpleta l'installazione di Windows 7 da u drive flash. Ora pudete cullà u portu USB è andà à momenti più piacevoli: guardà film, ascoltà musica, ghjochi, ecc