Modificendu username username

A volte hè necessariu scopre quantu caratteri sò contenuti in una cella particulare. Benintesa, pudete basta calculà manualmente, ma ciò chì si deve fà se ci sò parechje elementi, è u calculu deve esse effettuatu cù un cuntenutu sempre cambiante per certi scopi? Amparemu cume contà u numeru di caratteri in Excel.

Cunsulazione di i caratteri

Per u caratteru di cuntà in Excel, ci hè una funzione speciale chjamata "DLSTR". Hè cù u so aiutu chì pudete riassumere i segni in un elementu specificu di u strugliu. Ci hè parechje maniere di aduprà.

Metudu 1: conta i caratteri

Per contu tutti i caratteri situati in una cella, aduprà a funzione DLSTR, per parlà, in "forma pura".

  1. Selezziunu l'elemento fogliu in u cui risultatu di conteggio deve esse visualizzato. Cliccate nantu à u bottinu "Entrata funzione"situatu in cima di a finestra à a sinistra di a barra di formula.
  2. Inizia a funzione wizard. Cercà u nome in esse DLSTR è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. Dopu hè quì l'apertura di a finestra di argumenti. Questa funzione hà solu un argumentu - l'indirizzu di una cella specifica. Inoltre, si deve annunziau chì, à tempu al contrariu à a maggior parte di l'altri operatori, questu ùn supporta micca l'entrata di riferimenti a parechje cellule o à un array. In u campu "Text" inserite manualmente l'indirizzu di l'elemento in cui vulete contà i caratteri. Pudete fà u diversamente, chì sarà più faciule per l'uterni. Piazzà u cursore in u campu di l'argumentu è cliccate solu nantu à a zona desiderata nantu à u fogliu. Dopu à ciò, u so indirizzu apparirà in u campu. Quandu i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Comu pudete vede, dopu à questu, u risultu di u calculu di u numaru di caratteri hè affissatu in u schermu.

Metudu 2: Contate i caratteri in una colonna

Per calcular u numaru di caratteri in una colonna o in ogni altra gamma di dati, ùn hè micca necessariu presu a formula per ogni cella per separatu.

  1. Ci avemu in u angulu inferiu dirittu di a cella cù a formula. Appa un marcatore di selezzione. Tenite u bottinu sinu di u mouse è tirà in parallele à a zona in cui vulemu contà u numeru di caratteri.
  2. A formula hè copiata per tutta a gamma. U risultatu hè immediatamente visibile nant'à a pagina.

Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel

Metudu 3: Cummattite e celle in più cellule usando una summa automatica

Come annunciatu sopra, l'argumentu di l'operatore DLSTR solamente e coordinate d'una cella pò apparà. Ma chì se avete bisognu di calculà a quantità totale di caratteri in parechji di esse? Per ciò, hè assai praticu aduprà a funzione auto-summa.

  1. Calculemu u numeru di caratteri per ogni cella individuale, cum'è descritta in a versione precedente.
  2. Selezziu l'intervallo in cui u numaru di caratteri hè indicatu, è cliccate nantu à u bottinu. "Amount"situatu in la tabulazione "Casa" in a scatula di l'impostazioni U editing.
  3. Dopu à quessa, a quantità totale di caratteri in tutti l'elementi sarà visualizata in una cella separata accantu à u intervallo di selezzione.

Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel

Metudu 4: cuntà i caratteri in più cellule usando a funzione

In u metodo sopra riportatu, avete bisognu di effettuà immediatamente u calculu per ogni elementu separatamente è solu calculà a quantità totale di caratteri in tutte le cellule. Ma ci hè ancu una opzione in cui tutti i calcoli saranu effettuati in unu solu. In stu casu, avete bisognu di applicà una formula composita aduprendu l'operatore SUM.

  1. Selezziunu l'elemento di fogliu in u quale hè esposta u risultatu. Inserite a formula in esse secondo u mudellu:

    = SUM (DLSTR (cell_address1); DLSTR (cell_address2); ...)

  2. Dopu a funzione cun indirizzi di tutte e celle, u numeru di caratteri in cui vulete contà, hè inseritu, cliccate nantu à u bottinu ENTER. A summa totale di i caratteri hè visualizzata.

Comu pudete vede, ci sò parechje maniere di cuntà u numeru di caratteri in cella individuale, è u numaru totale di caratteri in tutti i elementi di a gamma. In ciascuna di e opzioni, sta operazione hè effettuata cù a funzione DLSTR.