Cumu installà Whatsapp in laptop

A visibilità di u smartphone rimasca troppu chjura? Ùn hè micca praticà di travaglià nantu à WhatsApp? Chì altre motive ponu fà una persona vulè installà un messaggero istantaneu popolari nantu à un laptop? Più probabilmente, ci sò più. Ma ora ùn importa quant'è a motivazione. A cosa principale hè chì a soluzione à stu prublema hè stata lungamente disponibile.

Metodi d'installazione di Watsap in un laptop

Ebbè, quandu ci ne sò diversi modi per ghjunghje l'ughjettu, s'è subitu unu di elli si rivela esse adupru. In u casu di WhatsApp, ci sò trè di sti in una volta - sò tutti travagghiati è ùn anu micca da praticà parechje difficoltà per l'utenti.

Metudu 1: Bluestacks App Player

U prugramma Blustax hè un pruduttu di a cumpagnia di u nomu omu è hè statu sviluppatu dapoi u 2009. Ma cù u fattu chì a prima uscita di WhatsApp sia uguale a circa u listinu periodu, i creaturi di l'emulatore anu evidentemente travagliatu micca solu per u messaggero. Bluestacks hè una piattaforma multifunzione pensata per gestisce tutte e applicazioni Android in u sistema operativu Windows senza a participazione di un smartphone.

Per aduprà tuttu, avete bisognu di scaricà u prugramma è installatu nantu à u vostru computer. Tuttu si tene in a manera abituale - avete accettatu i termini di l'urdinatori è cliccate "Prossimu". Dopu un pocu di minuti, quandu l'installazione hè completa, pudete iniziate l'installazione di u messaggero. Questu hà da necesse parechje azzioni:

  1. Run u emulatore. Quandu primu avvicinamentu vi sarà dumandatu à login in u conto.
  2. In a barra di ricerca, inserisci u nome di u prugramma (WhatsApp), e poi cliccate "Install" è aspettate chì u prucessu sia finitu.
  3. Andà à I mo applicazioni è attivate u prugramma.
  4. In a finestra chì si apre, cliccate "Accetta è cuntene".
  5. In a schermata successiva, specificate u paese, inserite u numeru telefonicu è cliccate "Prossimu".
  6. Quandu u serviziu WhatsApp manda u codice per cunsultà a registrazione, inserisci in u campu specificatu è aspettate chì u prugramma l'accetta.

Avà avete bisognu di aghjunghje cumposti, o sincronizza i dati è pudete principià a cumunicazione. Utenti chì ùn cunniscenu micca u programmu anu da cunnosce chì Bluestacks hà bisognu di risorse informatiche. Se a prima versione di l'emulatore per travagli còmice hà bisognu almeno 2 GB di RAM, ora stu valore hà aumentatu almenu dui volte. Inoltre, una scheda di video debula pò causà una visione errata di i fonti è l'intera foto cumunu, in particulare durante u lancio di ghjochi 3D.

Leggi ancu: Cumu aduprà l'emulatore BlueStacks

Metudu 2: YouWave Android

A valida alternativa à Blustax hè Yuweiv Android - un altru emulatore di pienu di più per fà applicazioni mobili. Hà i requisiti di sistema più modesti, ma parechji utilizatori dichiaanu chì ùn lancia micca alcune applicazioni. Benchì cun WhatsApp, hà da fà cusì, è questu hè a cosa più impurtante ora.

  1. Installate u prugramma scaricendu u schedariu chì cunsultanu da u situ ufficiale.
  2. Scaricate YouWave da u situ ufficiale.

  3. Scaricate u file APK di messaggero è copiatelu in u cartulare "youwave"situatu in a cartella utente (Da: Utenti ...).
  4. Scaricate whatsapp da u situ ufficiale

  5. À a fine di l'installazione, un messagiu apparirà cun informazioni nantu à u locu dandu era installatu u prugramma è duve mettere i file APK.

A messa in situ di u messaggero hè fatta in parechji tappe:

  1. Avviciniamo l'emulatore è aspettà finu ch'ellu sia completamente carregatu (u desktop deve apparse cun una scorcia "Browser").
  2. Vai à la tabulazione "Vede" è selezziunate l'elemento "Sempre in cima".
  3. Eccu sceglite a tab "Apps".
  4. È in a finestra chì si apre, attivate u draghju "Whatsapp".
  5. Spingi "Accetta è cuntene", specificu u paese è u numeru di telefonu.
  6. Inserite u còdice è aspettate chì u messaghju sia prontu per u travagliu.

Vede ancu: A scelta di un analogu di BlueStacks

Metudu 3: Usa a versione di Windows

Fortunatamente, sti ùn sò micca i soli modu di stallà WhatsApp, è i sviluppatori anu occupatu da a versione desktop. Per cumincià à aduprà u necessità:

  1. Scaricate u schedariu di stallazione da u situ uffiziale è scurdarlo.
  2. Scaricate whatsapp da u situ ufficiale

  3. Aprite WhatsApp nantu à u vostru smartphone, andate in l'impostazioni è selezziunate l'element "WhatsApp Web".
  4. Usendu un smartphone, scansiona u codice QR da u schermu di u laptop. U prugramma hè prontu à travaglià.

A versione di desktop può travagliare simultaneamente cun una applicazione installata nantu à un dispositivo mobile. À propositu, davanti à questu, l'utenti anu avutu solu l'accessu à a versione WEB, chì hè lanciata cù u listinu algoritmu, ma via u situ messaggero. Sulu in sta hè a so differenza. In questo casu, ùn hè micca bisognu di aprite una pagina web. Basta attivà u draghju nantu à u desktop.

Hè piacevule sapè chì pudete usà u vostru messaggiu istantaneu preferitu in qualunque tempu, nantu à qualunque dispositivu, è chì ci sò diversi modi per fà ciò. Naturalmente, hè più faciule travaglià cù l'applicazione di u desktop - si lancia più veloce è hè più faciule da configurà. Bluestacks è YouWave Android sò emulatori putenti chì sò più adatti per applicazioni di ghjocu.