Voxal Voice Changer 2.00

I prugrammi di oggi ti permettenu di fà assai: guardà film in linea, ascolta musica, disegna dinò, cummerciu di edifici. Una di e varietà di applicazioni moderne sò i cambiatori di voce. Puderanu aduprà sia per l'intrattenimentu cù l'amichi, è in l'attività professionale.

Voxal Voice Changer si riferisce à appuntu tali prugrammi. Cù l'aiutu di Voxal Voice Changer, pudete ghjucà un tagghiu per i vostri amichi mentre parlate per Internet, o dà a vostra voce u sonu desideratu.

Per esempiu, pudete cambià a vostru voce è aghjunghje un pocu di e fatti ad abusu di registrà l'appettu ufficiali. O fate un tagghiu per i vostri cunnisciuti, ponendu una voce femina è posa cum'è una ragazza. U scopu di Voxal Voice Changer hè limitatu solu da a vostra fantinazione.

Aduprà à vede: Altri prugrammi per cambià a voce in u microfunu

U prugramma hè assolutamente libaru, à dispusizioni di AV Voice Changer Diamond o Scrumby è hà una bella interfaccia di user-friendly.

Modificà a voce è l'aggiunta di effetti

In Voxal Voice Changer pudete cambià a vostra voce. U cambiu vocale hè fattu in forma di una catena di effetti cunnessi. L'entrata hè situata in cima. Allora vene u primu effettu, sottu à u prossimu, è ancu quandu l'ultimu effettu. L'uscitura hè una voce mudificata.

Pudete sceglie una di e catene pre-made per cambià a voce, o creà u vostru propriu, aghjunghendu i effetti desiderati. Cum'è i effetti sò presenti: stà a tonalità, u filtru di frequenza, u tremolu di eco, etc.

Ogni effettu hà un stabilimentu flessibile, affinchì pudete sceglie a vostra voce cù alta precisione. A selezzione di a voce necessaria aiutera à a pussibule di ascoltà cù a vostra voce.

Overlay di sfondo

U sonu di u primu vi aiuta à creà una foto davanti à i vostri interlocutori chì sì in un locu luntanu da a cità in natura o viceversa - in un club rumuri o in un concerto. A cosa principali hè di truvà un schedariu sonoro adeguatu.

Reduzione di u rumu

U prugramma hè capace di sopprimà u rumu di u fondu di u microfunu, chì si pò spiccà vene ancu in u casu di apparecchiature low-cost. Questu hà da migliorà a qualità di u sonu ancu in microfoni à bon marché.

Registrazione sonora

Pudete registrà a vostra voce modificata cù a funzione di registrazione annantu à Voxal Voice Changer. I file audio registrati sò salvati in un format WAV.

Pros Voxal Voice Changer

1. Design piacevule di u prugramma. Posizione comoda di i pulsanti è di l'impostazioni;
2. A grande varietà di effetti;
3. U prugramma hè distribuitu gratuitamente.

Cons Voxal Voice Changer

1. Nisuna traduzione in russo.

Voxal Voice Changer hè una di e soluzioni di qualità è prufessiunale per cambià voce. Una interfaccia intuitiva vi permetterà di capisce cume si lavora in u prugramma, ancu se ùn cunniscite micca l'inglese bè.

Scaricate Voxal Voice Changer per Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

AV Voice Changer Diamond Divina voce Voce falsa Cumu possu cambià a voce in Skype. Panoramica di parechji prugrammi

Share l'articolo in reti sociali:
Voxal Voice Changer è un bon programma per cambià a voce in tempo reale cù l'aiutu di i vari effetti è filtri inclusi in a so composizione.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: NCH Software
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 2.00