Rete Windows 7 identificata senza accesso à Internet

Cosa fà se in Windows 7 dice "Rete identificatu" hè una di e domande più frequenti chì l'utenti anu in a configurazione di Internet o di un router Wi-Fi, è dopu à reinizessione di Windows è in altri casi. Nova insegnamentu: Rete Windows 10 identificatu: cume si risolve.

A ragione di l'apparizione di un missaghju nantu à una rete ùn hè micca identificata senza avè accesso à Internet pò esse differente, pruvaremu à tene in considerazione tutte le opzioni di stu manuale è spieghjaremu in dettu cume u risolve.

Se u prublema si faci quandu si cunnessa da un router, allora l'istruzione di cunnessione Wi-Fi senza accessu à Internet hè adatta per voi; sta guida hè scritta per quiddi chì anu un sbagliu quandu sò direttamente cunnessi via a rete locale.

A prima è a più facili opzione hè una rete micca identificata per colpa di u fornitore.

Cum'è a so esperienza di maestru, chjamata da e persone, s'ellu ci vole a riparazione di l'urdinatore, in quasi a metà di i casi, u computer scrive una "rete non identificata" senza accessu à Internet in casu di prublemi da parte di l'ISP o in casu di prublemi cù i cavi Internet.

Questa opzione prubabile In una situazione in cui Internet hà funzionatu è tuttu era andatu bè questu mattinu o a notte passata, ùn avete micca reinstallatu Windows 7 è ùn avete micca aggiornatu alcun driver, è u computer improvvisamente cuminciò à segnalà chì a rete locale ùn hè micca identificata. Cosa fate in stu casu? - aspettate solu per u problema chì si pò esse riparatu.

Cunsiglii di verificà chì l'accessu à Internet manca per questo:

  • Chiama l'aiutamentu di u fornitore.
  • Cercà di cunnessà u cavu Internet à un altru computer o laptop, s'ellu ci hè una, indipende u sistema operativu installatu - s'ella scrive ancu una rete ùn hè micca identificata, allora questu hè veramente u casu.

Impostazioni di cunnessione LAN errata

Un altru prublemu cumunu hè a presenza di entrate sbagliate in l'impostazioni IPv4 di a cunnessione à a zona locale. In listessu tempu, ùn pudete micca cambià nunda - à volte i virus è altri software maliziu sò di culpisce.

Cumu verificà:

  • Vai à u pannellu di cuntrollu - Rete è Spartimentu Center, à manca, selezziunà "Cambia impostazioni di l'adattatore"
  • Fate un clic destro nantu à l'icona di cunnessione à l'area locale è seleziona "Proprietà" in u menù contestuale
  • In a finestra di dialogo di a Proprietà di l'Aerenza Locale aperta, vedi un elencu di i cumponenti di a cunnessione, selezziuneli "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4" in mezu à elli è cliccate nantu à u pulsante "Proprietà", situatu accantu à ellu.
  • Assicuratevi chì tutti i parametri sò impostati à "Automatica" (in a maggior parte di i casi ne hè quessa), o i parametri adatti sò specificati se u vostru fornitore richiede una indicazione chiara di l'indirizzu IP, gateway e server DNS.

Salvà e cambiamenti apu fattu se sò stati fatti è scopri se a inscrizzione di a rete micca identificata torna à postu cunnessione.

Problemi TCP / IP in Windows 7

Un altru rughjonu per chì una "rete unidentified" vene hè l'errori interni di u protocollo Internet in Windows 7, in stu casu, TCP / IP reset aiutera. Per ripristinare l'impostazioni di u protocollo, fate quì

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore.
  2. Inserite u cumandamentu netsh int ip reset resetlog.txt e premete Invescia.
  3. Rinvià u computer.

Quandu eseghjenu stu comando, duie chiavi di Registro di Windows 7 sò copiate, chì sò responsabile di l'impostazioni DHCP è TCP / IP:

SISTEMA CurrentControlSet Servizi Cpip Parametri
SISTEMA CurrentControlSet Servizi Servizi DHCP Parametri

Piloti per una scheda di rete è l'apparenza di una rete non identificata

Questu problema generalmente si verifica s'è reinstallatu Windows 7 è chì scrive ora una "rete non identificata", mentre in u manager di dispositivi vedi chì tutti i driver sò installati (Windows installatu automaticamente o avete usatu u driver-pack). Ciò hè particularmente tipicu è spessu successu dopu a reinizessione di Windows nantu à un laptop, a causa di qualchì specificità di l'apparecchimentu di i computer portatili.

In questo casu, stallà una rete micca identificata è aduprà Internet vi aiutera à installà i driver da u situ ufficiale di u custruatore di u laptop o a scheda di rete di u vostru computer.

Problemi cù DHCP in Windows 7 (a prima volta chì si cunnesse un cavu Internet o LAN è un messaghju di rete ùn hè micca identificatu)

In certi casi, un prublema si presenta in Windows 7 quandu u computer ùn pò ricavà l'indirizzu di rete automaticamente è scrive nantu à l'errore chì tentanu di risolve oghje. In listessu tempu, succede chì prima chì tuttu funzionassi bè.

Fate u promptu di l'ordine è intrate u comando ipconfig

Se, perciò, chì i cumpietti di cumunicu vedete in a colonna Indirizzu IP o a gateway principale l'indirizzu di a forma 169.254.x.x, allora hè assai probabile chì u prublema sia in DHCP. Eccu ciò chì pudete provà à fà in stu casu:

  1. Andate à i Manager di Dispositivi di Windows 7
  2. Cliccate à diretta nantu à l'icona di a vostra scheda di rete, cliccate "Proprietà"
  3. Fate un clic nantu à la scheda Avanzata
  4. Selezziunate "Indirizzu Rete" è inserite u valore da u numeri à 16-bit di 12 cifre (cioè, pudete usà i numeri da 0 à 9 è lettere da A à F).
  5. Cliccate OK.

Dopu à quì, in a riga di cume, inserisci u cumandamentu seguitu in sequenza:

  1. Ipconfig / release
  2. Ipconfig / rinnovare

Rinviate u computer è, se u prublema era causata da stu mutivu - probabilmente, tuttu u meritu dighjà.