L'intrusività di Windows 10 attacue intrusivi è riparazioni efficaci

A procedura per l'installazione di l'aggiornamenti di u sistema in Windows 10 pò fallisce, chì causerà u prucedimentu à appesi o crash. A volte, cun a chjama prematura di l'operazione, un erru si vede, chì ponu esse eliminatu, incù a numerica unica. Se ùn pudite micca fà fronte u prublema in questu modu, pudete aduprà e istruzzioni standard.

U cuntenutu

  • Cosa fà se l'aghjurnamentu hè in loop
    • Eliminà conti vuoti
    • Installazione d'aggiornamenti da media di terzi
      • Video: crea una unità Flash di boot per l'aggiornu di Windows
  • Cosa fà se l'aghjurnamentu hè interrutu
    • Rinnovà u Centru di l'aggiornamentu
    • Aggiornamentu alternativu
  • Codici di risoluzione di problemi
    • Codice 0x800705b4
      • Configurazione di a cunnessione Internet
      • Cunsultu di u driver
      • Cambia e impostazioni di u "Centro di aghjarazione"
    • Codice 0x80248007
      • A risoluzione di i problemi cù un prugramma di terze parti
    • Codice 0x80070422
    • Codice 0x800706d9
    • Codice 0x80070570
    • Codice 0x8007001f
    • Codice 0x8007000d, 0x80004005
    • Codice 0x8007045b
    • 80240fff codice
    • Codice 0xc1900204
    • Codice 0x80070017
    • Codice 0x80070643
  • Cosa fà se l'errore ùn hà micca sparitu o ci hè un errore cù un altru codice
    • Video: risoluzione di prublemi durante l'aggiornu di Windows 10

Cosa fà se l'aghjurnamentu hè in loop

A attualizazione à un stadiu determinatu di l'installazione pò scuntà à un errore chì porta à l'interruzione di u prucessu. U computer riavanu, è i file chì ùn sò micca stati installati appiendenu saranu sferenzati. Se l'aghjurnamentu auto di u sistema ùn hè micca disattivatu nantu à u dispositiu, u prucessu riprova, ma l'errore apparirà torna per a listessa ragione di a prima volta. U computer interromperà u prucessu, riavanu, è poi torna à l'aggiornu.

L'aggiornamentu di Windows 10 pò appesi è durà indefinitivamente

Anchì l'aggiornamenti senza fine possono verificà senza accede. U computer hà da ripartire, senza permesso di log in u cuntu è fà alcuna azzione cù e impostazioni di u sistema.

Di seguito, ci hè duie maniere di aiutà à risolve u prublema: u primu hè per quelli chì anu avè a capacità di accede, u secondu hè per quelli chì anu avè un ripartimentu d'ordinatore senza logà.

Eliminà conti vuoti

U prucessu di l'aggiornamentu pò diventà infinitu se i schedari di sistema includenu cunte di l'utente chì restanu da versioni precedenti di u sistema operativu o sò stati eliminati in manera errata. Pudete sbarazzallu di elli cù i seguenti passi:

  1. In a finestra "Run", chì hè lanciata premendu i tasti Win + R, digià u comando regedit.

    Run u comando di regedit

  2. Usendu a sezione "Editor Editor", seguitu u parcorsu: "HKEY_LOCAL_MACHINE" - "SOFTWARE" - "Microsoft" - "Windows NT" - "CurrentVersion" - "ProfileList". In u cartulare "ProfileList", truvate tutti i conti inutilizati è li cancellemu. Hè cunsigliatu di chì prima esporta a cartella editabile da u Registro in modo chì in casu di una cancellazione nè pussa rinvattà tuttu à u so postu adeguatu.

    Eliminà i conti inutili da u cartulare "ProfileList"

  3. Dopu a disinstallazione, ripartite u computer, è cunsultanu da l'installazione di l'aggiornamenti. Sì i passi sopra ripresentati ùn aiutanu, andate dopu à u metodo successu.

    Ripartisce l'ordinatore

Installazione d'aggiornamenti da media di terzi

Questu metudu hè adatto per quiddi chì ùn anu micca accede à u sistema, è quelli per i quali a mossa di conti cullati ùn aiutò. Avete bisognu di un altru computer di travagliu cun accessu ad internet è una unità flash USB di almeno 4 GB.

L'installazione di l'aggiornamenti cù media di terze parti consiste a creazione di supporti d'installazione cù l'ultima versione di Windows 10. Questu supportu sarà adupratu per avè aggiornamenti. I dati di l'utente ùn saranu micca affette.

  1. Se avete aggiornatu à Windows 10 cù una unità flash USB o discu manuale, allora i passaggi qui seguitu saranu familiari a voi. Prima di iniziastà a registrazione di l'immagine, avete bisognu di truvà una unità flash USB chì hà almeno 4 GB di memoria è hè formattatu in FAT. Inseritevi in ​​u portu di u computer in cui ci hè accesso à Internet, andate in "Esploratore", cliccate nantu à u chè cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate a funzione "Formatu". In u "Sistema di File" selezziunu "FAT32". Hè necessariu effettuà queste manipolazioni, ancu sì chì l'unità flash sia vuota è formattata in precedenza, altrimenti pò dà prublemi addiziunali quandu si aghjina.

    Formate l'unità flash USB in FAT32

  2. In u stettu urdinatore, aprite u situ di Microsoft, truvate a pagina da chì pudete scaricà Windows 10, è scaricate u installatore.

    Scaricate u strumento di installazione di Windows 10.

  3. Aprite u schedariu scaricatu è passà per i primi passi, cù l'accettazione di l'accordu di licenza è u restu di a prima iniziale. Tene à mente chì, in u passu cù a scelta di a profondità di bit è a versione di Windows 10 deve specificà esattamente quelli parametri di sistema chì sò aduprati in u computer cù l'aggiornamentu appesi.

    Selezziunate a versione di Windows 10 chì vulete brucà à un drive flash USB.

  4. Quandu u prugramma chiede ciò chì vulete fà, selezziunate a opzione chì ti permette di creà media per installà u sistema in un altru dispositiu è cumpetisce a procedura per creà una unità di installazione.

    Indicate chì volete creà un drive flash

  5. Trasferisce l'unità flash USB in un computer chì deve esse aggiornatu manualmente. Deve esse spente in quellu momentu. Accende u computer, accede à u BIOS (premete F2 o Del durante l'alimentazione) è muvite e unità in u menu di Boot, affinchì a vostra unità flash USB venga prima. Se ùn avete micca u BIOS, ma a so nova versione - UEFI - u primu postu deve esse u nome di u drive flash cù u prefissu UEFI.

    Piazzate u drive flash in u primu postu in a lista di unità

  6. Salvà e impostazioni cambiate è uscite da u BIOS. U dispositivu cuntene di accende, dopu à chì a stallazione principia. Passate i primi passi, è quandu u prugramma ti chiede di sceglie una azzione, indica chì vulete aggiornà stu computer. Aspetta finu à ch'elli sò installati l'aggiornamenti, a procedura ùn influenzerà micca i vostri file.

    Indichi chì volete aggiornà Windows

Video: crea una unità Flash di boot per l'aggiornu di Windows

Cosa fà se l'aghjurnamentu hè interrutu

U prucessu d'aggiornamentu pò finì prematuramente in una di e tappe: durante a scansione di i file, a ricezione di l'aggiornamenti o a so installazione. Spessu ci sò i casi in cui a procedura finisce à una certa percentuale: 30%, 99%, 42%, etc.

Prima, ci vole à cunsiderà chì a durata normale di l'installazione di l'aggiornamenti hè ancu à 12 ore. U tempu dipende da u pesu di l'aggiornamentu è da e prestazioni di u computer. Allora, forse avete da aspettà un pocu è dopu pruvate à risolve u prublema.

Dopu, se più di un tempu specificatu hà passatu, i motivi di l'installazione senza successu pò esse cumpresse:

  • dispositivi supplementari sò cunnessi à u computer. Scunce tutto ciò chì hè pussibule da esse: cuffie, unità flash, dischi, adattatori USB, ecc.
  • l'aggiornu preventa antivirus anzianu. Rimuete questu per a durata di a prucedura, è tandu u stallanu nuvellu o rimpiazzià per un novu;
  • l'aggiornamenti vene à u computer in forma incorretta o cù l'errori. Questu hè pussibule se u "Update Centre" hè dannatu o a cunnessione Internet hè instabile. Verificate a vostra cunnessione Internet, se sì sicuru, allora utilizate e istruzioni seguenti per ripristinà u "Centru di Aggiorna".

Rinnovà u Centru di l'aggiornamentu

Ci hè una pussibilità chì u "Centro di Aggiorna" sia dannatu da virus o azzioni di l'utente. Per ripristinarlo, restituisce e sguassate i prucessi assuciati. Ma prima di fà quellu, avete bisognu di rimuovere l'aggiornamenti già scaricati, chì puderebbenu esse danneggiati.

  1. Aprite "Esploratore" è andate in a partizione di sistema di u discu.

    Apri "Explorer"

  2. Walk the path: "Windows" - "SoftwareDistribution" - "Download". In a cartella finale, cancellate tutti i so cuntenuti. Eliminà tutte le sottocartelle è i file, ma ùn avete micca bisognu di cancellà a cartella stessa.

    Rimuete a cartella "Download"

Ora pudete cuntinuà a risturazione di u "Centru di Aggiorna":

  1. Aprite un editori di testu, cum'è Word o Notepad.
  2. Incolla u codice in ellu:
    • @ECHO OFF echo Sbros Windows Update echo. PAUSA eco. attributor -h -r -s% windir% system32 catroot2 attrib -h -r -s% windir% system32 catroot2 *. * net stop wituau net stop CryptSvc net fermu ren% windir% catrot2 .old ren% windir% SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old ren "% ALLUSERSPROFILE% data di applicazione Microsoft Network downloader" downloader.old net Start BITS rete avvia CryptSvc net start wuauserv echo. echo echo Gotovo. PAUSA.
  3. Salvate u luggeru risultatu in ogni locu in u furmatu di bat.

    Salvà u schedariu in furmatu

  4. Run u file salvatu cum'è amministratore.

    Aprite u schedariu salvatu cum'è amministratore

  5. A "Linea Command" si spieghjerà, chì eseguirà tutti i cumandi in modo automaticu. Dopu à a fine di u "Update Centre" prutetta sarà riparata. Prova à riavvià u prucessu d'aggiornamentu è scopre s'ellu hè stabile.

    Le impostazioni di u Centru di l'aghjurnazione sò resettate automaticamente.

Aggiornamentu alternativu

Se l'aghjurnazioni in u "Centro di l'aggiornu" sò telecariccate è installate in modo sbagliu, pudete aduprà altri metodi per ottene nuove versioni di u sistema.

  1. Aduprate l'opzione da u articulu "Installazione Aghjunghje da un Media di Partitu".
  2. Scaricate u prugramma da Microsoft, accede à quale situazione si trova nantu à a stessa pagina induve pudete scaricà u strumentu di installazione di Windows. U link di download ghjunghje se loghi in u situ da un computer chì avete dighjà installatu Windows 10.

    Scaricate Windows 10 Updates

  3. Avvia u prugramma, cliccate nantu à u pulsante "Aggiorna ora".

    Cliccate nantu à u pulsante "Aggiorna ora"

  4. L'aggiornamenti ponu esse scaricati separatamente nantu à u stissu situ di Microsoft. Hè cunsigliatu di scaricà l'aggiornamentu di l'anniversariu, cume si tratta di costruzioni più stabili.

    Scaricate l'aggiornamenti da Microsoft separatamente.

Dopu avè una stallazione di successi di l'aggiornamenti, hè megliu à disattivà l'aggiornamentu auto di u sistema, sì altrimenti u prublema di a so installazione pò esse ripetuta. Ùn hè micca raccomandatu di rifiutà novu versioni completamente, ma se scaricà li à u "Centro di l'aggiornu" dà errori, allora hè megliu aduprà micca qualsiasi altra metà, ma ogni altru metallo descrittu sopra.

Codici di risoluzione di problemi

Se u prucessu hè interromputu, è un errore cun qualche codice apparse nant'à u schermu, allora avete bisognu di cunsultà nantu à stu numaru è cercà una soluzione per quessa. Tutti l'errori possibili, e cause di l'occurenza è i modi per eliminarli sò listati in seguitu.

Codice 0x800705b4

Questu errore ghjè in i seguenti casi:

  • A cunnessione Internet hè stata interrotta durante u download di l'aggiornamenti, o u serviziu DNS, chì hè in parte rispunsevole di a cunnessione à a rete, ùn hà fattu bè;
  • i driver di carta di grafica ùn sò micca stati aggiornati o installati;
  • U Centru di Aggiormentu deve esse ripartitu è ​​cambiatu i paramenti.

Configurazione di a cunnessione Internet

  1. Verificate cù u vostru browser o qualsiasi altra applicazione quantu ben Internet funziona. Duvà una velocità stabile. Se a cunnessione hè instabile, allora risolvi u prublema cù u modem, cavu o fornitore. Hè ancu vale a cuntrollu di a giustizia di l'impostazioni IPv4. Per fà quessa, in a finestra "Run", chì hè aperta cù i tasti Win + R, registrate u comando ncpa.cpl.

    Run u comando ncpa.cpl

  2. Ampliate e proprietà di a vostra adattatore di rete è andate in configurazione IPv4. In elli, specificate chì l'indirizzu IP hè attribuitu automaticamente. Per un servitore DNS preferitu è ​​alternativo, inserisci 8.8.8.8 è 8.8.4.4, rispettivamente.

    Impostate a ricerca IP automatica è e configurazione di u servore DNS

  3. Salvà e impostazioni cambiate è ripetite u prucessu di scaricà l'aggiornamenti.

Cunsultu di u driver

  1. Aprite u "Manager di dispositivi".

    Lanciatu "Manager di Dispositivi"

  2. Truvate u vostru adattatore di rete in essu, cliccate à dirittu destro è selezziunà a funzione "Aggiorna i driver".

    Per aghjurnà i driver di a scheda di rete, hè necessariu cliccà cun u clicchjettu nantu à l'adattatore di rete è selezziunate "Aghjunghje i driver"

  3. Pruvate l'aggiornamenti automatici. Se ùn aiuta micca, truvate manualmente i driver chì avete bisognu, scaricate è installa. Scaricate i driver solu da u situ ufficiale di a cumpagnia chì hà lanciatu u vostru adattatore.

    Truvà i piloti diritti manualmente, scaricati è installati.

Cambia e impostazioni di u "Centro di aghjarazione"

  1. Turning à i parametri "Update Center", chì si trovanu in u prugramma "Parameters", in u blocu "Update and Security", aghjunghjite infurmazioni in più.

    Cliccate nantu à u pulsante "Avanzate Impostazioni"

  2. Disattivate u scaricamentu di l'aggiornamenti per i prudutti chì ùn sò micca sistema, ripartitu u dispositiu è cumincià l'aggiornamentu.

    Disattivazione di riceve l'aggiornamenti per altri componenti di Windows

  3. Se i cambiamenti precedenti chì avete fattu ùn eliminanu micca l'errore, esegui a "Riga di comando" ricorrendo à i diritti di l'amministratore, è esegui in essi i cumandamenti:
    • net stop wuauserv - conclude u "Update Center";
    • regsvr32% WinDir% System32 wups2.dll - pulisce è ricreava a so biblioteca;
    • net start wuauserv - u restituisce à e condizioni di travagliu.

      Eseguite i cumandi per pulì e biblioteche di u centru di mumentazione.

  4. Rinvalla a periferica è esegui l'aggiornu.

Codice 0x80248007

Questu errore si verifica per prublemi cù u "Centru di l'aggiornamentu", chì pò esse risoltu cù u reiniziziu di u serviziu è da cancellà a cache:

  1. Aprite u prugramma "Servizi".

    Aprite l'applicazione "Servizi"

  2. Arresta u serviziu responsabile per u "Update Center".

    Arresta u serviziu "Windows Update"

  3. Run "Explorer" e usarlo per andà a strada: "Disk locale (C :)" - "Windows" - "SoftwareDistribution". In l'ultima cartulina, sceglite u cuntenutu di i dui sottocartelle: "Download" è "DataStore". Nota, ùn puderete micca sguassà e sottocartelle esse, avete bisognu di cancellà i cartulari è i file chì ci sò.

    Fate manghjà u cuntenutu di i sottocartelle "Download" è "DataStore"

  4. Ritornu à a lista di servizii è lanciate u "Centro di Aggiorna", è poi vene à ellu è pruvà l'aghjurnamentu di novu.

    Abilitate u serviziu di u Centru di Aggiorna.

A risoluzione di i problemi cù un prugramma di terze parti

Microsoft distribuisce prugrammi spiciali per eliminà automaticamente l'errore associati à i prucessi standard è l'applicazioni Windows. I prugrammi sò chjamati Easy Fix è travaglianu separatamente cun ogni tippu di prublemi di sistema.

  1. Andate à u situ ufficiale di Microsoft cù i prugrammi di Easy Fix è trova "Risoluzione di problemi di l'errore di l'aggiornu di Windows".

    Scaricate u Strumentu di risoluzione di problemi di Windows Update.

  2. Run u prugramma scaricatu cum'è amministratore, seguite e istruzioni chì venenu nantu à u schermu. Dopu à a fine di u diagnosticu tutti l'errori trovati saranu eliminati.

    Usate Easy Fix per risolve i problemi.

Codice 0x80070422

L'errore pari à u fattu chì u "Update Centre" hè in un stato inoperativo. Per abilità, aprite u prugramma di Servizi, truvà u serviziu di Windows Update in a lista generale è aprite cun un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse. In a finestra espansa, cliccate nantu à u pulsante "Esegui", è in u tippu di avvicinamentu, setate l'opzione "Automatica" affinchì quandu si riavvià u computer, ùn avete micca da lanciare u serviziu.

Avvia u serviziu è stabilisce u tipu di avvicinamentu à "Automatica"

Codice 0x800706d9

Per sbarazzà di questu errore, hè basta per attivà u travagliu di u "Windows Firewall" integratu. Avè l'iniziu di Servizi, truvà u serviziu di Firewall di Windows in a lista generale è aprite i so proprietà. Cliccate nantu à u pulsante "Avvia" è setate u tippu di avvucazione "Automatica" affinchì quandu ripresenta u computer, ùn avete micca dà accende micca manualmente.

Avvia u serviziu di Firewall di Windows.

Codice 0x80070570

Questu errore pò esse accadutu à causa di u travagliu imprudente di u discu duru, di i media da i quali l'aggiornamenti sò installati, o di RAM. Ognunu di i componenti deve esse verificatu per separatu, si consiglia di rimpiazzà o sovrascrivà u mezu di installazione, è scansiona u discu duru per "Linea di cumunicu" da u comando chkdsk c: / r in ellu.

Scansione u discu duru cun l'ordine chkdsk c: / r

Codice 0x8007001f

Puderete vede questu errore se i piloti installati da u centru di l'aggiornamentu sò installati solu per versioni precedenti di u sistema operativu. Questu accade quandu l'utente cambia in un novu sistema operativu, è a cumpagnia chì hà utrattu ùn hà liberatu i driver necessari. In stu casu, si consiglia di andà à u situ di l'azienda è di verificà a so disponibilità à mancu.

Codice 0x8007000d, 0x80004005

Questi errori si sò verificati à causa di prublemi cù u Centru d'aggiornamentu. A causa di u so travagliu incorrettu, hà scaricatu in maniera errata l'aggiornamenti, diventanu battiti. Per sfruttarunu stu prublema, pudete riparà u "Centru di l'aggiornamentu" cù l'istruzzioni sopra di i punti da "Riparà u Centru di Aggiorna", "Configurà u Centru di Aggiorna" e "Risolvi Bruttavule usando un prugramma di terze parti". A seconda opzione - ùn pudete micca aduprà u "Centro d'aggiornamentu", inveci l'upgrade di u computer cù i metudi descritti in l'istruzzioni sopra "Installazione di l'aggiornamenti da un media di terze parti" è "Aggiornamentu alternativu".

Codice 0x8007045b

Questu errore pò esse eliminatu eseguendu dui cumanduli à u so "Riga di comando" chì esce cum'è amministratore:

  • DISM.exe / Online / Cleanup-image / Scanhealth;
  • DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth.

    Run i cumuli DISM.exe / Online / Cleanup-image / Scanhealth è DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth

Hè ancu vale a verifica se sò qualchi conti in più in u registro - sta opzione hè descritta in a sezione "Elimina conti cumulti".

80240fff codice

Verificate u vostru computer per virus. In a "Linea di Commandu", fate una scansione automatica di i schedari di sistema per l'errore chì utilizanu u comando sfc / scannow. Se l'errori si trovanu, ma u sistema ùn pò risolve i so, allora fassi i cumandi descritti in l'istruzione per u còdice d'errore 0x8007045b.

Выполните команду sfc/scannow

Код 0xc1900204

Избавиться от этой ошибки можно с помощью очистки системного диска. Выполнить её можно стандартными средствами:

  1. Находясь в "Проводнике", откройте свойства системного диска.

    Откройте свойства диска

  2. Кликните по кнопке "Очистка диска".

    Кликаем по кнопке "Очистка диска"

  3. Перейдите к очищению системных файлов.

    Кликните по кнопке "Очистка системных файлов"

  4. Отметьте галочками все пункты. Учтите, что при этом могут быть потеряны некоторые данные: сохранённые пароли, кэш браузеров и других приложений, предыдущие версии сборки Windows, хранящиеся для возможного отката системы, и точки восстановления. Рекомендуется сохранить всю важную информацию с компьютера на сторонний носитель, чтобы не потерять её в случае неудачи.

    Удаляем все системные файлы

Код 0x80070017

Per eliminà stu errore, avete bisognu di gestisce a "Linea di Commandu" per nome di l'administratore è, à u so, scrive i cumandamenti chì seguitanu:

  • rete fermata wuauserv;
  • CD% systemroot% SoftwareDistribution;
  • Ren Download Download.old;
  • net start wuauserv.

U Center Update riavanu, è e so impostazioni saranu ripristinate à i valori di difettu.

Codice 0x80070643

Quandu questu errore esce, si consiglia di resettà e impostazioni di "Centru di l'aggiornamentu" eseguendu in seguitu i cumandamenti in seguitu:

  • rete fermata wuauserv;
  • net stop cryptSvc;
  • bit di stop net;
  • net stop msiserver;
  • it C: Windows SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old;
  • ren C: Windows System32 catroot2 Catroot2.old;
  • net start wuauserv;
  • net start cryptSvc;
  • bit di partenza netu;
  • net start start msiserver.

    Eseguite tutti i cumandamenti in successione per cancellà u Centru di l'aggiornu.

Durante l'esecuzione di i prugrammi sopra, certi servizi sò interrotti, certe cartelle sò cancellate è rinominate, è allora i servizii disabilità anu principiatu.

Cosa fà se l'errore ùn hà micca sparitu o ci hè un errore cù un altru codice

Se ùn truvate micca un errore cù u còdice necessariu trà e istruzzioni sopra descritte, o l'uppunzioni proposte quì ùn hà micca aiutatu à eliminà l'apparenza di un'errore, allora utilizate i metodi universali seguenti:

  1. A prima cosa da fà hè ripresentà e impostazioni di u "Centro di l'aggiornu". Cumu fare ciò hè descrittu in "Code 0x80070017", "Restore Update Center", "Configure Update Center", "Risoluzione di problemi da un programma di terze parti", "Code 0x8007045b" e "Code 0x80248007".
  2. U passu successivu hè di scansiona u discu duru, hè descrittu in paragrafi "Code 0x80240fff" è "Code 0x80070570".
  3. Se l'aghjurnamentu hè fattu da un media di terze parti, allora cambia l'imagine utilizata, u prugramma per a registrazione di a maghjina è, se queste cambiamenti ùn aiutanu, u mezzu in ellu.
  4. Se aduprate u metudiu standard di stallazione di l'aggiornamenti cù u "Update Center" è ùn funziona, allora utilizate e altre opzioni per uttene l'aghjurnamentu descrittu in l'upperate "Installations Updates from Third-Party Media" e "Alternative Update".
  5. L'ultima opzione, chì deve esse aduprata solu sì ci hè fiducia chì i metudi precedenti sò inutili - rinnuvà u sistema à u puntu di riparazione. Se ùn hè micca quì, o hè statu aggiornatu dopu à i prublemi cù l'installazione di l'aggiornamenti, allora ripigliera à a regolazione di difettu, o megliu - reinstallà u sistema.
  6. Se a reinstallazione ùn aiuta micca, allora u prublema si trova in i componenti di u computer, prubabilmente in u discu duru, ancu se altre opzioni ùn ponu micca esse esclusi. Prima di cambià e parti, pruvate di riconnessu, pulizendu i porti è verificà cumu interagiscono cun un altru computer.

Video: risoluzione di prublemi durante l'aggiornu di Windows 10

L'installazione di l'aggiornamenti pò diventà un prucessu infinitu o esse interrompitu da un errore. Pudete riparà u prublema sè stallendu u travagliu di u "Centro d'aggiornamentu", scaricà l'aggiornamenti in un altru modu, rotendu u sistema induve, o in casi estremi, rimpiazzendu i cumpunenti di l'ordinatore.