Cumu creà una screenshot in Microsoft Word

E scene è unu di i travaglii più frequenti per parechji utilizatori: qualchì volta condivide un'impresa cù quellu, è qualchì volta inserendu in un documentu. Ùn tutti ne cunnoscenu chì, in questu casu, a creazione di una screenshot hè pussibule direttamente da Microsoft Word è poi inserita automaticamente in u documentu.

In questu breve tutorial nantu à cume si prende una screenshot o una zona cù l'attellu di catturazione di u schermu integratu in Word. Pò esse uti: cumu creà una screenshot in Windows 10, aduprà l'utilità di u frammento di u schermu integratu per creà screenshot.

Strumentu incorporatu per a creazione di screenshot in Word

Se andate à la scheda "Inserisci" in u menù principale di Microsoft Word, truvate un set di strumenti chì permettenu di inserisce vari elementi in un documentu editabile.

Includendu, quì pudete fà è creà una screenshot.

  1. Cliccate nantu à u pulsante "Illustrazioni".
  2. Sceglite Istantanea, è selezziunate sì a finestra chì volete piglià un istantanea di (un elencu di finestre aperte altrò di Word verrà mostratu), o cliccate nantu à Piglia istantanea (taglia di u schermu).
  3. Se selezziunate una finestra, u pughjettu pò esse smassatu in tuttu. In casu chì selezziunate "Cut Cut", avete bisognu di cliccà nantu à qualchì finestra o desktop, è poi selezziunu u fragmentu cù un mouse, u screenshot di cui avete bisognu à fà.
  4. A schermata creata sarà automaticamente inserita in u documentu in a situazione duve si trova u cursore.

Naturalmente, per a screenshot inserita, tutte quelle azzioni chì sò dispunibule per altre immagini in Word sò dispunibule: pudete girà, ridimensionarella, stabilisce l'impostazione di testo desiderata.

In generali, questu hè tuttu nantu à l'usu di l'occasione, pensu, ùn ci sarà alcuna difficoltà.