Aumenta di u testu nantu à e pagine Odnoklassniki

A taglia predefinita di u font per Odnoklassniki pò esse bellu chjucu, ciò chì complicerà l'interazione cù u serviziu. Fortunatamente, ci sò diversi modi per aiutà aumentà u font à a pagina.

Funzioni di dimensione font in OK

Per difettu, Odnoklassniki hè una dimensione di testu leggibile per a maiò parte di i monitoru è risoluzioni moderni. Tuttavia, se avete un grande monitor cun Ultra HD, u testu pò cuminciare à sembra molto picculu è illeggibile (ancu se OK cerca ora di risolve u prublema).

Metudu 1: Scale a Pagina

Per impostazione predefinita, ogni navigatore hà una capacità integrata di scala a pagina cù i tasti spiciali è / o i pulsanti. Tuttavia, in questu casu, un prublema simule pò esse cumunitu, cume altri elementi inizieranu ancu à cresce è scappanu l'uni contro l'altru. Fortunatamente, questu hè raru è a scala aiuta facilmente à aumentà a dimensione di u testu in a pagina.

Leggi più: Cumu cambià a scala di pagine in Odnoklassniki

Metudu 2: Cambia a risoluzione di a schermata

In stu casu, cambierà a taglia di tutti l'elementi in u computer, è micca solu in Odnoklassniki. Hè cusì, aumenterà l'iconi sopra "Desktop", elementi in "Taskbar", interfaccia di altri prugrammi, siti, etc. Per questa ragione, stu metudu hè una decisione assai controversa, postu chì se avete bisognu di aumentà solu a taglia di u testu è / o elementi in Odnoklassniki, allora questu metudu ùn funziona micca per voi.

L'istruzione hè cum'è seguita:

  1. Aprite "Desktop"da pre-pieghje tutte le finestre. In qualunque locu (micca solu in cartelle / file), fate un clic destro è selezziunate da un menù contestuale "Risoluzione di a schermata" o "Opzioni di schermu" (dipende da a versione di u vostru sistema operativu attuale).
  2. In u riquadro di sinistra, notate u tab "Schermu". Quì, dipende da u OS, ci sarà un cursore sottu à l'iniziu "Modificare a dimensione di u testu di e applicazioni è altri elementi" o solu "Risoluzione". Move u cursore per adeguà a risoluzione. Tutte e modifiche sò accettate automaticamente, dunque ùn avete micca bisognu di salvarle, ma nant'à u tempu, u computer pò cuminciare à significativamente “rallentà” a prima coppia di minuti dopu ch'elli sò applicati.

Metudu 3: Modifichi a dimensione di u font in u navigatore

Questu hè u modu più correzu sì avete bisognu di fà u testu un pocu più grande, mentre a dimensione di l'altri elementi hè cumpletamenti soddisfacente.

L'istruzioni pò cambià dipende da u navigatore web adupratu. In questu casu, sarà cunsideratu in l'esempiu di Yandex. Navigatore (ancu pertinente per Google Chrome):

  1. Andà à "Impostazioni". Per fà quessa, aduprate u menu di u menù di u navigatore.
  2. Fate una pagina cù i parametri generali finu è cliccate nantu à "Mostra le impostazioni avanzate".
  3. Trova un puntu "Contenutu Web". À u cuntrariu "Font size" aprite u menù drop-down è selezziunate a dimensione chì più ti serve.
  4. Salvà e regolazioni quì ùn hè micca necessariu, postu chì accade automaticamente. Ma per a so applicazione avè bè, hè raccomandatu à chjude u navigatore è ripartitu.

A scansione di i fonti in Odnoklassniki ùn hè micca difficiule cum'è si vede à prima vista. Nantu à a maggior parte di i casi, sta procedura hè effettuata in un pocu di clic.