K9 Web Protection 4.5

A volte hè necessariu esercità u cuntrollu nantu à ciò chì vede i zitelli in Internet. Benintesa, nimu ùn vulete passà assai tempu a filtrazione di l'infurmazioni, u megliu hè di metteva in opera una volta, è verificà lu da u travagliu o una volta à a settimana à a casa. A prutezzione K9 Web permette di fà quellu. Fighjate a funzionalità di stu prugramma in più dettu.

Prutezzione contra i cambiamenti di parametri

U prugramma hè cuntrullatu per mezu di un browser, perciò chiunque pò andà à u situ è ​​cambia e impostazioni chì avete bisognu. Per evitallu, una password speciale hè stata creata per l'amministratore chì duverà esse inseritu ogni volta chì certi criteri di bloccaggio sò cambiati. A password d'accordu hè ripristinata cù un missaghju à l'indirizzu di e-mail chì hè statu specificatu quandu registra a versione cuncernata di K9 Web Protection.

Bloccendu siti

Ci sò diversi modi di restringe l'accessu da sceltu, ciascuna chì cuntene varie categorie di risorse suspette è perfettamente illegali. Pudete sceglie cum'è un simpariu monitoru di l'attività di Internet, è quasi u blocchiu pienu di i reti sociali, di i blog, di i servizii di hacking, di vari negozii in linea è di siti in educazione sessuale. Benintesa, questu hè u livello più altu di blocchi, allora ci hè una possibilità chì u prugramma restringe l'accessu à quasi tuttu. Per un restu più liberu in Internet, avete bisognu di sceglie un'altra opzione.

È assai faciule per scopre ciò chì impone a restrizione di l'accessu à una risorsa specifica - basta à spostà u mouse nantu à a categoria d'interessu per vede l'annotazione da parte di sviluppatori di u prugramma.

Siti di listini bianchi è neri

Se qualcosa aghju sottu à a serratura, ma ùn deve esse quì, allora hè basta à inserisce l'indirizzu in a linea di a lista bianca. E listessu vale per e risorse chì ùn sò micca stati bloccate, ancu se deve esse fattu. E pagine web aghjunte saranu sempre bloccate o apertamente accessibili in qualunque modalità attiva di u prugramma.

Aghjunghje e parole chiave per restringe l'accessu

Accade chì e basa di dati di prugramme ùn definiscenu micca e risorse interdite in certi paesi da e peculiarità di a lingua, postu chì a richiesta è l'indirizzu di u situ pò esse messu à velata. In questu casu, i sviluppatori anu avutu cun un tagghiu per aiutà à trattà stu prublema - aghjunghendu e parole chiave per bloccà. Se l'indirizzu di u situ o una query di ricerca mostra parole o e so combinazioni chì sò incluse in sta lista, saranu immediatamente bloccati. Pudete aghjunghje un numeru illimitatu di righe.

Rapporto d'attività

Quasi tutti i siti sò categorizzati, ciò chì hè molto pratticu quandu aduprà stu prugramma. A finestra cù e statistiche generali di l'attività mostra u numaru di hits in una categoria specifica, è quandu cliccate nantu à elli - l'indirizzi di i siti. L'attività numerica hè a destra di e categorie. Pò esse liquidatu, se vulete, solu per ciò cusì vi tuccarà ancu a password d'amministratore.

L'informazioni dettagliate si trovanu in a prossima finestra, in cui e visite à certe risorse sò ordinate per data è ora. Pudete ragiunà i risultati di u prublema per u ghjornu, a settimana o u mese di utilizzu. Inoltre, ci hè ancu infurmazioni nantu à e visite chì sò state fatte prima di l'installazione di u prugramma. Hè, assai probabile, hè stata sfruttata da a storia.

Pianificazione di l'accessu

In più di u cuntrollu nantu à a visita di risorse, ci hè un'opportunità di limità u tempu libaru duranti chì Internet sarà dispunibile. Ci sò e mudelli pre-fatti, per esempio, a pruibizione di accede à a rete à notte, è pudete ancu pianificà l'accessu à tutti i ghjorni di a settimana, una tavula speciale hè spartita per stu.

Virtues

  • Un cuntrollu à tempu hè pussibule;
  • A presenza di una restrizzione temporanea à l'usu di Internet;
  • Una vasta base di dati di risorse interdite;
  • U prugramma hè distribuitu gratuitamente.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • Ùn hè micca a capacità di gestisce più utenti.

K9 Web Protection hè un prugramma libaru di gestione di l'accessu à risorse Internet. Cù u so aiutu, pudete proteghje u to zitellu da l'impattu negativu di i vari siti è servizi. È a parola chiave impostata vi prutegerà di cambià e impostazioni.

Scaricate K9 Web Protection gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Web Site Zapper Kids Control Censori Internet Cumu piacè disabilitare Avira antivirus per un po '

Share l'articolo in reti sociali:
K9 Web Protection - un prugramma per monitorà e visite in vari servizii è risorse di Internet. Grande per i genitori chì vogliono proteggere i zitelli da u cuntenutu inappropriatu mentre passanu u tempu in linea.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Blue Coat
Costu: Free
Dimensione: 2 MB
Lingua: inglese
Versione: 4.5