Unu di l'errori chì un utilizatore di Windows 10, 8 è Windows 7 pò truvà quandu cunnesse un novu dispositivo (scheda video, scheda di rete è adattatore Wi-Fi, dispositivo USB è altri), è qualchì volta nantu à l'apparecchiatura esistente hè u missaghju Ùn basta micca risorse libere per u funziunamentu di stu dispositiu (codice 12).
In questo manuale si spiega in dettaglio cumu correggere l'errore "Risorse micca abbastanza libere di u funziunamentu di stu dispositiu" cù u codu 12 in u manager di dispositivi in diversi modi, chì alcune di e quali sò ancu adatte per l'utente principiante.
Modi semplici per riparà u còdice d'errore 12 in u manager di dispositivi
Prima di fà qualchì azzioni più cumplette (chì sò ancu spiegate dopu in l'istruzione), vi pruponi cuncepisce i metudi semplici (se ùn l'avete micca pruvatu ancu) chì pudenu bè aiutà.
Per curà l'errore "Risorse micca abbastanza libere per u funziunamentu di stu dispositiu" prima prova u seguenti.
- S'ellu ùn hè ancu fattu fattu, scaricate manualmente è installate tutti i driver originali per u chipset di a scheda madre, i so controllatori, è i driver per u dispositivu da i siti Web ufficiali di i fabbrichi.
- Se parlemu di un dispositivo USB: prova a cunnessione ùn hè micca à u frontali di u computer (soprattuttu se qualcosa hè dighjà connessu) è micca à un hub USB, ma à unu di i connettori in u pannello di retro di u computer. Se parlemu di un laptop - à u connettore di l'altra parte. Pudete testà dinò a cunnessione via USB 2.0 è USB 3 separatamente.
- Sì un prublema si faci quandu si cunnesse una scheda video, una rete o una scheda sana, adattatore Wi-Fi interno, è in a scheda madre ci sò più connettori adatti per iscrizzione, prova a cunnessione cù esse (quandu si riconnessi, ùn vi scurdate micca di scaricà completamente u computer).
- In u casu quandu l'errore apparisci per l'attrezzamentu in u travagliu precedente senza alcuna azzione da parte vostra, pruvate à sguassà stu dispositiu in u gestore di e dispositive è poi in u menu selezziunà "Azzione" - "Aggiorna configurazione di l'hardware" è aspettate finché u dispositivo hè reinstallatu.
- Solu per Windows 10 è 8. Se un errore accade in attrezzature esistente quandu accendi (dopu "a fermà") un computer o un laptop è si sparisce quandu "riavanu", prova a disattivà a funzione "Quick Start".
- In una situazione in cui avete avete pulitu recentemente u vostru computer o laptop da a polvere, oltre à l'accessu accidentale à l'internu di a cassa o urti, assicuratevi chì u dispositivu problematicu hè bè cunnessu (idealmente, disconnessu è ricollegà, ùn vi scurdate di spegnerete l'alimentu).
Separamenti, mementu unu di i casi non frequenti, ma recentemente scuntati di errori - qualchi, per scopi noti, cumprenu è cunnessu schede video à a so scheda madre (MP) da u numaru di connettori PCI-E dispunibuli è faccia u fattu chì, per esempio, da 4 -x video schede video 2, è 2 altri mostranu u codice 12.
Questu pò esse u fattu di e limitazioni di u MP in sè, qualcosa di simu: se avete 6 scanalature PCI-E, pudete cunnesse 2 Card NVIDIA è 3 di AMD. A volte questu cambia cù l'aggiornamenti di u BIOS, ma, in ogni casu, s'è in u situ quessu l'errore in questu, vedi u primu manualu o cuntattate u serviziu di supportu di u produttore di a scheda madre.
Modi addiziunali per riparà l'errore. Risorse libere insufficienti per u funziunamentu di stu dispositiu in Windows.
Continuemu à i seguenti metodi di currezione più difficili, chì podenzienu per un deterioramentu di a situazione in casu d'azzioni sbagliate (cusì utilizanu solu sì avete certi fiducia in e vostre abilità).
- Run u prompt di comando cum'è amministratore, inserisci u comando
bcdedit / set CONFIGACCESSPOLICY DISALLOWMMCONFIG
e premete Invescia. Poi riavvi a computer. Se l'errore persiste, restituite u valore precedente cun l'ordine bcdedit / set CONFIGACCESSPOLICY DEFAULT - Andate à u manager di dispositivi è in u menu "Vede", selezziunate "Dispositivi per cunnessione". In a sezione "Ordinatore cù ACPI", in i sottuzioni, truvate u dispositivu di prublemi è sguate u cuntrolluore (cliccà à dirittu nantu à quì - cancelli) à chì hè cunnessu. Per esempiu, per una scheda video o un adattatore di rete, questu hè di solitu unu di u Controller PCI Express, per i dispositivi USB - u "Hub di Root USB" curristabile, ecc., Parechji esempi sò marcati cù una freccia in u screenshot. Dopu, dopu, in u menù Action, aghjurnà a configurazione di hardware (s'è rimuovitu u controller USB, chì hà ancu un mouse o una tastiera connessu, ponu smette di u travagliu, basta cunvertite in un connettore separatu cù un hub USB separatu.
- Se ciò ùn aiuta micca, prova assuciatu nant'à u gestore di dispositivi per aprire a visione "Risorse di cunnessione" è cancellà u dispositivo cù un errore in a sezione "Richiesta d'arresta" è a partizione root per u dispositiu (un livellu superiore) in "I / O" è "sezioni" Memoria "(pò purtà à l'inoperabilità temporanea di altri dispositivi cumuni). Dopu fate un aghjurnamentu di configurazione hardware.
- Verificate se l'aggiornamentu di u BIOS hè dispunibule per a vostra scheda madre (cumpresu u portatile) è pruvate à stallallu (vedi Ughjettu di aggiornà u BIOS).
- Pruvate a resettà u BIOS (tene à mente chì, in certi casi, quandu i parametri standard ùn coincidenu cù quelli attualmente in vigore, un ripristinamentu pò cundutte à prublemi cù u caricu di u sistema).
È l'ultimu puntu: in qualchi vecchie schede madri, u BIOS pò includere opzioni per attivà / disattivà dispositivi PnP o selezzione di OS - cù o senza supportu PnP (Plug-n-Play). U supportu deve esse attivatu.
Se nunda di u manualu hà aiutatu à risolve u prublema, descriviri in dettu in i commenti esattamente cumu l'errore "Impossibule risorse libere" si hè fattu è in ciò chì equipaggia, forse I o qualcunu di i lettori puderanu aiutà.