Cumu restituisce a criata di u navigatore

Pudete purtà una cartulina cù l'aiutu di u sistema operativu Windows per prutezzione di i dati in questu da altri utenti di computer. Ma sapemu tutti chì merita di attivà l'opzione "Mostra cartelle nascoste", chì tuttu u secretu serà rivelatu. In stu casu, u prugramma My Lockbox arriva à u salvu.

My Lockbox hè un software per nascondere cartelle da occhi indesiderati, cù una interfaccia assai pratica è intuitiva. Ùn hà micca molte funzioni, ma sò abbastanza per mantenere i vostri dati confidenziali.

Selezzione di u modu di funziunamentu

U prugramma hà duie modalità di operazione:

  1. Nascondendo cartelle;
  2. U prugramma di u pannellu di cuntrollu.

Se in u primu mode hè solu una funzione hè dispunibule, cume si pò vede da u nome, allora u secondu hè dominatu da veru colorazione. Qui potete truvà cunfigurazioni, informazioni, eccetera, chì puderevete avè bisognu di travagliu cù u prugramma.

Password per u prugramma

Aprite u prugramma si riceve solu dopu avete inseritu u password. Pudete attaccà un suggerimentu à questu in casu chì vi scurdate, è specificà un email per a recuperazione.

Uccidendo cartulari

A differenza di u strumentu OS standard, in My Lockbox, sarà pussibule di fà rende una visibilità à i cartulari dopu ch'elli sò nascosti solu attraverso u prugramma. Ma cumu hè protetta cun password, ùn tutti ponu avè accessu. Dopu nascì u cartulare, pudete aprire u so cuntenutu direttamente da u prugramma.

In a versione libera di u prugramma, pudete nascundà solu una cartella, ma pudete mettere quante altri cartulari vi vogliono in. Per rimuovere e restrizioni avemu da cumprà a versione PRO.

Processi di fiducia

I cartulari nascosti sò nascosti micca solu da l'Esploratore di Windows, ma dinò da altri prugrammi chì ponu avè accesso à u sistema di file. Questu, naturalmente, hè un plus, ma chì si avete bisognu di urgente mandà un file da sta cartella per e-mail o in un modu simile? In questu casu, pudete aghjunghje questu applicazione à a lista di fiducia, è allora a cartella nascosta è tutti i dati in ella saranu visibili.

Hotkeys

Un'altra praticità di u prugramma hè di stallà i tasti caldi nantu à e azzioni in u prugramma. Ciò acceliscisce assai i travagli in questu.

Virtues

  • A interfaccia chiara;
  • Lingua russa;
  • A capacità di affidà l'accessu à e applicazioni.

Inconvenienti

  • Nisuna crittografia di dati.

U prugramma ùn hè micca assai differente da i so partiti è certi funzioni meravigliose ùn sò micca presenti in essa. È u fattu chì, in a versione gratuita di u prugramma, pudete nascundà solu una cartulina, li face quasi un outsider trà prugrami simili, cume Wise Folder Hider.

Scaricate My Lockbox gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Folder WinMend Nascosto Wise Folder Hider Lim lockfolder Cartella privata

Share l'articolo in reti sociali:
My Lockbox hè un software per nascondere cartelle da Explorer, altri prugrammi, è utenti.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: FSPro Labs
Costu: Free
Dimensione: 8 MB
Lingua: russo
Versione: 4.1.3