A creazione di macros in Microsoft Excel


U travagliu in u navigatore, qualchì volta, diventa rutina, perchè ogni ghjornu (o ancu parechje volte à un ghjornu), l'utenti anu bisognu di fà a stessa procedura. Oghje vedemu una rinomata aggiunzione di Mozilla Firefox - iMacros, chì auturizanu a maiò parte di l'azione effettuata in u navigatore.

iMacros hè un addensu speciale per Mozilla Firefox, chì permette di registrà una sequenza di azzioni in u navigatore è, dopu, dà u lettu in u unu o dui clic, è ùn allora micca più.

L'iMacros sarà particolarmente conveniente per l'utenti per scopi commerciali, chì necessitanu regolarmente di effettuà una sequenza di lunga durata d'azzioni di u listessu tippu. È in più, pudete creà un numeru illimitatu di macros, chì automazioneverà tutte e vostre azioni di routine.

Cumu installà iMacros per Mozilla Firefox?

Pudete scaricà subitu u link add-on à a fine di l'articolo, è truvatu ellu in u travagliu di u magazinu di add-ons.

Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u menu di u navigatore è in a finestra chì si vede, andate à "Add-ons".

In u angulu in alto a destra di u navigatore, inserite u nome di l'estensione desiderata - iMacrosè poi premete a tasca Invità.

I risultati ghjunghjenu l'estensione chì ceremu. Installatevi in ​​u navigatore, cliccanu nantu à u bottinu pertinente.

Per finalizà l'installazione, bisognu ripetutu u navigatore.

Cumu aduprà iMacros?

Fate un clic nantu à l'icona in u angulu in dirittu superiore di u add-on.

In u riquadro di sinistra di a finestra, si vedi u menu di a creazione, in cui duverete andà à la tabulazione "Prisente". Una volta in sta tab, cliccate nantu à u bottinu "Prisente", ci vole da setà manualmente a sequenza di azzioni in Firefox, chì sarà successivamente riprodotta automaticamente.

Per esempiu, in u nostru esempiu, a macro creaghja una nova scheda e va automaticamente à u situ lumpics.ru.

Una volta finitu di scrive una macro, cliccate nantu à u bottinu. "Stop".

A macro si vede in a parte superiore di u prugramma. Per praticità, pudete rinominà lu dà un nome per chì pudete trovu facilmente. Per fà quessa, fate un clic-clic nantu à a macro è selezziunate l'elementu in u menù contestuale chì si vede. Rinominà.

In più, avete da ordinà macros in cartelle. Per aghjunghje in più un novu cartulare, cliccate nant'à un cartulare esistente, per esempiu, u principale, cliccate u cliccate u cliccate nant'à a finestra chì compare, selezziunate "Nuuu Registru".

Dà u vostru catalogu un nome cù un clic destro è scegliete Rinominà.

Per trasmette una macro à una nova cartulina, tene basta cù u bottinu di u mouse è poi trasteghjala à u cartulare desideratu.

È infine, se avete bisognu di ghjucà à a macro, fate un doppiu cliccate o andate in tab "Play"selezziunà a macro cun un clic è cliccate nantu à u bottinu. "Play".

Se hè necessariu, pudete piazzà u numaru di ripetizioni sottu. Per fà quessa, selezziunate a macro chì avete bisognu di ghjucà cù u mouse, cunfirmi u numaru di ripetizioni sottu, è cliccate nantu à u pulsante "Play (Loop)".

iMacros hè unu di i più preziosi add-ons per u navigatore Mozilla Firefox chì hà sicuramente truvatu u so utente. Se e vostre attività anu a listessa azzione eseguita in Mozilla Firefox, risparate tù tempu è energia, affidendu questu travagliu à stu addale efficace.

Scaricate iMacros per Mozilla Firefox gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale