Add un amichi di Telegram per Android, iOS è Windows

L'Internet hè un veru pascolu per malware è altri male. L'utenti ancu cù una bona tutela antivirus ponu “catturà” virus in siti web o da altre fonti. Chì possu dì quiddi chì anu in computer chì ùn hè micca prutetta. Problemi abbastanza frequenti cumpariscenu cù i navigatori - publicità sò visualizzati in elli, si cumportanu male è rallentanu. Un altru ragu cumunu hè a pagina aperta di navigatore in dirittu, chì ponu esse certamente fastidiosi è disturbante. Cumu sbarazzarsi di u lance arbitrariu di Yandex. Navigatore, imparerai da questu articulu.

Vede ancu:
Cume disattivà i annunci pop-up in Yandex Browser
Cumu sbarazzarsi di publicità in qualunque browser

I motivi per i quali Yandex.Browser si apre

Virus è Malware

Ié, questu hè u prublema più diffusa per chì u vostru navigatore apre apri arbitrariu. È a prima cosa chì avete bisognu di fà è scansiona u vostru computer per virus è malware.

Se ùn avete micca ancu a prutezzione basica di l'urdinatori in forma di un prugramma antivirus, allora vi avviò di installà questu urgentemente. Avemu scrittu nantu à diversi antivirusi, è vi propunemu di sceglie un difensore adeguatu in mezu à i prudutti popolari seguenti:

Shareware:

1. ESET NOD 32;
2. Spaziu di sicurezza Dr.Web;
3. Kaspersky Internet Security;
4. Norton Internet Security;
5. Kaspersky Anti-Virus;
6. Avira.

Free:

1. Kaspersky Free;
2. Avast Free Antivirus;
3. AVG Antivirus Free;
4. Comodo Internet Security.

Se avete dighjà un antivirus, è ùn hà micca trovu nunda, allora hè u tempu di aduprà scanner chì si specializanu in eliminazione di adware, spyware è altri malware.

Shareware:

1. SpyHunter;
2. Hitman Pro;
3. Malwarebytes AntiMalware.

Free:

1. AVZ;
2. AdwCleaner;
3. Strumentu di rimozione di Kaspersky Virus;
4. Dr.Web CureIt.

Nantu à a maggior parte di i casi, hè basta à selezziunu un prugramma da antivirusu è scanners unu à unu per affrontà u prublemu urgente.

Vede ancu: Cumu verificà u vostru computer per viru senza antivirus

Trace dopu u virus

Task Scheduler

A volte succede chì u virus trovatu sia statu eliminatu, è u navigatore si stà apri propiu. Più spessu fà cusì per un prugrama, per esempiu, ogni 2 ore o à a stessa ora ogni ghjornu. In questu casu, vale tuttu ind'è a cospighia chì u virus hà installatu qualcosa cum'è una attività eseguibile chì deve esse eliminata.

In Windows, hè responsabile per esegue certi azzioni pianificate. "Task Scheduler". Aprite, appena cumincià à scrive in u Start Task Scheduler":

O aperta "Pannello di cuntrollu"selezziunu"Sistema è Sicurezza", truvate"Amministrazione"e currite"Tard Schedule":

Eccu bisognu à cercà una attività assunta da un navigatore sospettu. Se le truvate, aprite u cliccatu 2 volte cù u bottinu sinu di u mouse, è in a parte diritta di a finestra selezziunate "Elimà":

Modificheghere le pruprietà di l'urtimentu di u browser

A volte i virus agenu cchiù facili: cambianu e prupietà di u lancio di u vostru navigatore, cù u risultu chì u lugaghju eseguibile hè lanciatu cù certi parametri, per esempiu, a mostra di publicità.

I scammers Sly creano un cosiddettu "file bat", chì ùn hè micca cunsideratu cum'è una sola utilità antivirus per un virus, perchè in realtà hè un semplice file di testu chì cuntene una sequenza di cumandamenti. Solitamente si utilizanu per simplificà u travagliu in Windows, ma ponu ancu aduprà da l'hackeru per mezu di cumandà publicità è lanciannu un browser arbitrariu.

Rimuete u più facile cum'è possibile. Cliccate nantu à u Yandex. Scelta di navigatore cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate "Proprietà":

Cercamu in a tabulazione "Scelta"campu"Object", è se, invece di browser.exe, vedemu browser.bat, significa chì u culpiu hè statu trovatu in u lancimentu indipendente di u navigatore.

In a stissa tabulazione "Scelta"Pulsate u pulsante"Ubicazione di u file":

Andate quì (pre-abilitete a visualizzazione di i cartelli nascosti è cartulari in Windows, è ancu rimuovere a nascita di i file di sistema protetti) è vede u file-bat.

Ùn pudemu micca cummerciu per malware (tuttavia, se volete assicurà chì hè u mutivu di u navigatore è annunciunate autorun, poi rinominate a browser.txt, aprite cun Notepad è fighjate u script di u file), è cancellatu subitu. Avete ancu bisognu di sguassà a vecchia Yandex. Scrittura di navigatore è creà una nova.

Scrizzioni di u Registru

Vede chì situ hè aperto cù un prugrammu arbitrariu di navigatore. Dopu à chì aprite l'editor di registru - preme a combinazione di tasti Win + R è scrivite regedit:

Cliccate Ctrl + Faprite una ricerca di registru.

Per piacè, avete a si ricunnosce chì, sì avete già entratu in u registru è rimanutu in qualunque branca, a ricerca sarà effettuata ind'i è sottu à u succursale. Per fà u travagliu di u registro, à a parte sinistra di a finestra, cambia da ramo à "Computer".

Leggi più: Cumu pulì u registru

In u campu di ricerca, scrive u nomu di u situ chì si apre in u navigatore. Per esempiu, avete un situ piuttostu privatu di publicità //trapsearch.ru, rispettivamente, dumandate trapearch in u campu di ricerca è cliccate "Cerca di più". Sì a ricerca truverà entrate cù sta parola, allora in a parte sinistra di a finestra, eliminà i rami selezionati premendu Elimà in a tastiera. Dopu eliminà una entrata, premete F3 annantu à a tastiera per andà a ricerca di u listessu situ in altre filiali di u registro.

Vede ancu: Programmi di pulitore di registri

Rimuovere le estensioni

Per impostazione predefinita, una funzione hè attivata in Yandex Browser chì permette l'estensioni installate à travaglià, se necessariu, ancu dopu chjate u navigatore. S'ellu hè installatu una estensione cù una publicità, pò dà una lancia arbitrariu di u navigatore. In stu casu, sbarrazzà di a publicità hè semplice: aprite un navigatore, andate à Menu > Addizioni:

Lasciate falà à u fondu di a pagina è in u blocu "Da altre fonti"vedi tutte le estensioni installate. Truvate è rimuete l'unu sospettu. Questu pò esse un'estensione chì ùn hè mancu avete installatu da solu. Questu accade generalmente quandu ùn installate micca alcun prugrammu nantu à u vostru PC è ùn avete da dà nunda in adware è applicazioni. stensioni.

Se ùn vedite micca estensioni sospette, allora pruvate à truvà u colpu di l'esclusione: disabilite e estensioni unu à unu, finu chì truvate qualcosa chì, dopu disattivatu, u navigatore hà smintu di funzionà.

Cancellà e configurazione di u navigatore

Se i metudi sopra cagiunati ùn aiutiscenu, si consiglia di rinasce a vostra navigazione. Per fà quessa, andate Menu > Impostazioni:

Cliccate nantu à "Averisce l'impostazioni avanzate":

À u fondu di a pagina, cercamu i blocchi di "Ripristina i parametri" è cliccate nantu à "Ripristina i settori".

Reinstallà u navigatore

U modu più radicale per risolve un prublema hè di reinstallà u navigatore. Pre-raccomandata per abilità a sincronizazione di i profili, se ùn vulete perdere i dati di l'utente (segnalibri, password, etc.). In u casu di reinstallà u navigatore, a prassi di rimozione cumuna ùn hè micca praticata - avete bisognu di una reinstallazione completa.

Per sapè di più nantu à quì: Cumu reinstallà Yandex Browser mentre salvate i segnalatori

Lezione di video:

Per rimuovere completamente u vostru navigatore da u vostru computer, leggi questu articulu:

Più: Cumu smarriri cumpletamente Yandex. Browser da u vostru computer

Dopu, pudete installà l'ultima versione di Yandex Browser:

Leggi ancu: Cumu installà u navigatore Yandex

Avemu riesaminatu i modi principali in cui pudete risolve u prublema di u lanceru arbitrariu Yandex. Browser nantu à u vostru computer. Saremu cuntenti se queste informazioni aiutanu à eliminà u lance di un navigatore web solu è vi permette di aduprà Yandex.Browser di nuovo.