Per impostazione predefinita, e foto è video in Android sò rimossi e salvati in a memoria interna, chì, se avete una scheda di memoria Micro SD, ùn hè micca sempre raziunale, postu chì a memoria interna hè quasi sempre mancante. Se hè necessariu, pudete fà le foto catturate immediatamente à a carta di memoria è trasferisce i file esistenti in ellu.
Questu manualu cuntene a configurazione di u sparamentu in una scheda SD è di trasmissione di foto / video in una carta di memoria in telefoni Android. A prima parte di a guida hè nantu à cume à mette in opera u Samsung Galaxy du smartphone, u secondu hè cumunu per qualunque dispositiu Android. Nota: Se sì un utilizatore di Android "assai principiante", vi prupone di salvà e vostre foto è video à u nuvellu o u computer prima di procedere.
- Trasferimentu di foto è video è tirà in una scheda di memoria nantu à u Samsung Galaxy
- Cume trasferisce e fotge in microSD nantu à telefoni Android è tablet
Cume trasferisce e foto è video à una carta microSD nantu à Samsung Galaxy
À i so core, i metodi di trasferimentu di foto per Samsung Galaxy è altri dispositivi Android ùn sò micca diversi, ma aghju decisu di spieghjaraghju separatamente stu metudu cù solu soli strumenti chì sò già preinstallati in i dispositivi di sta, una di i marchi più cumuni.
Prendendu foto è video in a carta SD
U primu passu (opzionale, se ùn avete micca bisognu) hè di configurà a fotocamera in manera chì e foto è video sò pigliate in una scheda di memoria MicroSD, questu hè molto faciule:
- Aprite l'applicazione Camera.
- Aprite i parametri di a fotocamera (icona di l'engine).
- In l'impostazioni di a fotocamera, truvate l'elemento "Locu di l'archiviazione" è selezziunate "Cartula SD" invece di "Memoria di dispositivi".
Dopu à queste azioni, tutte (quasi) nuove foto è video saranu salvate in a cartella DCIM nantu à a carta di memoria, a cartella sarà creata à u mumentu di piglià a prima foto. Perchè "quasi": certi video è foto chì richiedenu elevata velocità di registrazione (foto in modalità di scansione continua è 4k video 60 fotogrammi per secondu) continueranu à esse memorizzati in a memoria interna di u smartphone, ma ponu sempre esse trasmessi à a carta SD dopu à sparareli.
Nota: quandu avviate a fotomunta prima di cunnessu a carta di memoria, vi verrà dumandatu automaticamente di salvà e foto è video.
Trasferendu e fotografie catturate è video in una scheda di memoria
Per tramutà e foto è i video existenti nantu à una carta di memoria, pudete aduprà l'applicazione integrata "I Miei File", disponibile in u vostru Samsung o in ogni altru gestore di file. Fighjarà u metudu per l'applicazione standard integrata:
- Aprite l'applicazione "I Miei File", aprite u "Dispositiu di Memoria" in essu.
- Premete è tenite u vostru dittu nantu à a cartella DCIM finu chì a cartella ùn vene verificata.
- Cliccate nantu à i trè punti in cima ughjettu è selezziunate "Sposta".
- Selezziunà "Scheda di Memoria".
A cartulina sarà mossa, è i dati seranu fusi cù e foto esistenti nantu à a carta di memoria (nunda ùn hè micca cancellata, ùn preoccupatevi).
Scena è trasferisce foto / video in altri telefoni Android
L'accessìcia pè sparare nantu à una carta di memoria hè quasi uguale per tutti i telefoni è tablet di Android, ma à prupunzione di l'interfaccia di a fotocamera (è di i fabricanti, ancu nantu à un Android pulitu, installanu di solitu l'applicazione di a Fotocamera) hè leggermente diversa.
U puntu generale hè di truvà un modu per aprire l'impostazioni di a fotocamera (menu, icona di ingranaggi, svayp da unu di i bordi), è esiste dighjà un articulu per e impostazioni di u locu per salvà e foto è video. Una screenshot per Samsung hè stata presentata sopra, è, per esempiu, in Moto X Play, simu a screenshot sottu. Di solitu niente complicatu.
Dopu avè installatu, e foto è video cominciano à esse salvati in a carta SD in a cartana DCIM chì era usata in precedenza in a memoria interna.
Per trasmette i materiali esistenti à una scheda di memoria, pudete aduprà qualunque gestore di file (veda Migliori i Gestori di File per Android). Per esempiu, in Free è X-Plore hà una simile questione:
- In unu di i pannelli, apri a memoria interna, in l'altra - a radice di a carta SD.
- In a memoria interna, premete e tenitete a cartella DCIM finu chè u menù apparisci.
- Selezziunà l'elementu di menu "Sposta".
- Avemu muvutu (per difettu, si trasferisce à a radice di a carta di memoria, chì hè ciò chì avemu bisognu).
Forse in qualchi altri managhjiali di documenti, u prucessu di muvimentu sarà più comprensibile per l'usini principianti, ma, in ogni casu, si tratta di una prucedanza relativamente semplice in ogni locu.
Ci hè tuttu, se ci sò domande o qualcosa ùn funziona, dumandate in i commenti, pruvaraghju d'aiutà.