Installà i driver in Sony Vaio

03/03/2013 laptops | diversu u sistema

L'installazione di tutti i piloti nantu à i portatili Sony Vaio hè un travagliu piuttostu micca chì l'utenti si facenu spessu. Aiutu - parechji artìculi parlanu di cume installà i driver per vaio, chì purtroppu ùn funghjenu sempre.

In generale, vale a dì chì u prublemu hè tipicu per l'utenti russi - quandu si acquista un laptop, parechji di i primi decidenu di sguassà tuttu, dà u formatu (annantu à a sezione di recuperu di u laptop) è installa Windows 7 Massimu invece di A casa. I vantaggi di un avvenimentu per l'utenti media sò assai dubbiosi. Un altru novu opzione hè chì una persona hà fattu una installazione pulita di Windows 8 in un portatile Sony Vaio, è ùn pò installà i driver (esiste una istruzione separata nantu à cumu installà Windows 8 nant'à u situ web ufficiali di Sony è hè notatu chì una installazione pulita ùn hè micca supportata).

Un altru casu cumunu: u "padrone" in esecuzione di a riparazione di l'ordinatore vene è fà u listessu cun Sony Vaio - a partizione di recuperu di a fabbrica elimina, installa l'assemblea a DVD di la Zver. U risultatu di solitu hè l'inabilità di installà tutti i piloti necessari, i piloti ùn sò micca adattati, è quelli i conducenti chì pudianu scaricà da u situ Web ufficiale di Sony ùn sò micca installati. In listessu tempu, i chjavi di funziunamentu di u laptop sò micca funzionanu, chì sò responsabili di l'incremento di u luminosità è u volume, di bloccà u touchpad è di molte altre funzioni micca chiaru, ma impurtanti - per esempio a gestione di l'alimentu di i portatili Sony.

Unni pudemu scaricà i driver per Vaio

Piloti VAIO nant'à u situ ufficiale di Sony

Scaricate i driver per u vostru mudellu di laptop, pudete è devenu esse nantu à u situ ufficiale di Sony in a sezione "Support" è nè in altrò. Avete scupatu u fattu chì i schedari nant'à u situ russu ùn eranu micca scaricati, in stu casu pudete andà à quiddu di quelli europei - i schedari di download stessi ùn sò micca diversi. Ora, sony.ru ùn hè micca in travagliu, perchè le spieghju nantu à l'esempiu di un situ per u UK. Andate à sony.com, selezziunate a vocazione "Support", nantu à l'offre di sceglie un paese, selezziunu quellu chì vulete. In a lista di sezioni, selezziunate Vaio è Informatica, dopu Vaio, poi Notebook, poi trova u modellu di portatili desideratu. In u mo casu, hè VPCEH3J1R / B. Selezziunera la scheda Download è nantu à sti, in a sezione Driver prubinstallati è Utilities, avete da scaricà tutti i driver è utilità per u vostru computer. In realtà, micca tutti sò strettamente necessarii. Fighjunà nantu à i piloti per u mo mudellu:

VAIO Quick Web AccessUn tipu di mini-sistema operativu chì consiste di un navigatore hè lanciatu quandu tu pressi u pulsante WEB nantu à un laptop disattivatu (Windows ùn principia micca). Quandu u discu duru hè furmatu completu, sta funzione pò esse ripristinata, ma ùn tucaraghju micca à stu prucessu in stu articulu. Ùn pudete micca scaricà se ùn hè necessariu.
Driver LAN senza fili (Intel)Driver di Wi-Fi. Hè megliu à stallà, ancu se u Wi-Fi hè determinatu automaticamente.
Atheros Bluetooth® AdapterDriver di Bluetooth. Scaricate
Driver di visualizzazione senza fili di IntelU driver per a cunnessione di u monitor senza fili par cumunicazione di a tecnologia Wi-Di. Pochi anu bisognu, ùn pudete micca scaricà.
Driver di dispositiva di punta (ALPS)Driver di u touchpad. Piazzà si utilizza e bisognu di funzioni addiziunali quandu lo utilizanu.
Utilità di Notebook di SonyStrumenti di marca per urdinatori Sony Vaio. Gestione di l'alimentazione, tasti di menu. Cosa importante, assicuratevi di scaricà.
Driver di audioPiloti per u sonu. Avemu a carica, malgradu u fattu chì u sonu funziona è cusì.
Driver di EthernetDriver di scheda di rete. Hè necessariu.
Driver SATACacciatore di bus SATA. Bisognu
ME DriverDriver Driver Engine Intel. Hè necessariu.
Realtek PCIE CardReaderLettore di carte
Vaio curaL'utile di Sony, cuntrolla a salute di u computer, riporta nantu à l'aggiornamentu di i driver. Ùn hè micca necessaria.
Driver di chipsetScaricate
Driver di Grafica IntelDriver di Grafica Intel HD embedded
Nvidia Driver DriverDriver di scheda video (discreta)
Libreria Shared di SonyUn'altra libreria richiesta da Sony
Driver SFEPACPI SNY5001Sony Firmware Extension Parser Driver - u driver più problematicu. In listessu tempu, unu di i più necessarii - assicura u travagliu di e funzioni marca Sony Vaio.
Vaio Smart NetworkL'utilità per gestisce e cunnessioni di rete ùn hè micca troppu necessaria.
Vaio Location UtilityÙn hè micca l'utilità più necessariu.

Per u vostru mudellu di laptop, u set di utilità è i piloti saranu prubabilmente diversi, ma i punti principali evidenziati in grassu sò uguale, sò necessarii per Sony Vaio PCG, PCV, VGN, VGC, VGX, VPC.

Cume installà i driver in Vaio

Mentre aghju avutu a tormentà cun installazione di driver per Windows 8 nantu à u mo laptop, aghju letta assai consigli riguardu à l'ordine corretu di l'installazione di i driver in Sony Vaio. Per ogni mudellu, questu ordine hè differente è pudete truvà facilamente tali informazioni nantu à i fori cù una discusione di stu topic. Da me propriu pudemu dì - ùn hà fattu. È micca solu in Windows 8, ma dinò quandu installa Windows 7 Home Basic, chì hà avutu u laptop, ma micca da a partizione di recuperu. Tuttavia, u prublema era risolto senza ricorrerà à alcun ordine.

Esempiu di video: stallà un Driver per Dispositivi Scunnisciutu ACPI SNY5001

Video di cume l'installatori di Sony sò impacchiti, in a prossima sezione, subitu dopu à u video - istruzioni dettagliate per tutti i piloti (ma u sensu si riflette in a video).

Istruzioni per l'installazione semplice è rializata di i driver in Vaio da remontka.pro

U driver ùn installu:

Passu unu. In qualunque ordine, installa tutti i driver chì anu scaricatu in precedenza.

Se u laptop in cumparà era Windows 7 (qualcunii) è ora Windows 7:

  • Run u luggeru d'installazione, se tuttu hè installatu bè, ripartite u computer, se necessario, posponite u schedariu, per esempiu, in a cartella Installata, procedi à a prossima.
  • Sì durante l'installazione un messagiu sì chì u lugiziale ùn hè micca prughjettu per stu computer o ancu altri prublemi sò stati. I driver ùn sò micca installati, rimandemu un file chì ùn hè micca installatu, per esempio, in a cartula "Non Installatu". Andà à l'installazione di u prossimu file.

Se a cumpratta era Windows 7, è avà stallu l'installazione di Windows 8 - tuttu hè u listessu cum'è per a situazione precedente, ma avemu gestitu tutti i file in u modu di compatibilità cù Windows 7.

U pasu duie. Ebbè, oghje a principale cosa hè di stallà u driver SFEP, Sony Notebook Utilities è ogni altra cosa chì hà rifiutatu di esse installatu.

Principiamu cù e cose diffuse: Sony Firmware Extension Parser (SFEP). In u direttore di i dispositivi, questu risponde à u "Dispositivo Scunniscutu" ACPI SNY5001 (Numeri familiari per parechji proprietarii di Vaio). Considera u driver in a so forma pura. Inf file, u più probabilmente u risultu ùn darà micca. U installatore da u situ ufficiale ùn funziona micca. Cumu esse?

  1. Scaricate u utilità Wise Unpacker o Universal Extractor. U prugramma ti permetterà di spaccà u installatore di u driver è uttene tutti i file contenuti in elli, scartendu scanners inutili da Sony, chì dicenu chì u nostru laptop hè micca supportatu.
  2. Truvà u schedariu driver per SFEP in a cartella cù u schedariu d'installazione desintegratu .inf, installatu cun Task Manager nantu à u nostru "Dispositivo Sconosciutu". Tuttu va andà cum'è deve.

File SNY5001 driver in a cartella

Di listessa manera, scappate tutti l'altri schedari d'installazione chì ùn anu micca volutu esse installati. Ci hè un risultatu un "installatore puliticu" di ciò chì hè necessariu (ie, un altru file exe in a cartella chì si rivelò) è installatu annantu à u computer. Da vede ancu chì Sony Notebook Utilities cuntene solu 3 prugrammi separati chì sò responsabili di varie funzioni. Tutti e trè saranu in a cartella di saccavà, è duveranu esse installati separatamente. Se necessario, aduprà u modu di compatibilità cù Windows 7.

Hè tuttu. Così, aghju riesciutu à installà TUTTI i piloti nantu à a mo Sony VPCEH dùie volte - per Windows 8 Pro è per Windows 7. I tasti di luminosità è u volume, l'utilità ISBMgr.exe, chì hè responsabile per l'alimentazione è a gestione di a batteria, è tuttu u restu u travagliu. Hà ancu per andatu à ritornà VAIO Quick Web Access (in Windows 8), ma ùn mi ricordu esattamente ciò chì aghju fattu per quessa, è ora aghju troppu chiunque à ripete.

Un altru puntu: Può ancu pruvà à truvà l'imagine di a sezione di recuperu per u vostru mudellu Vaio nantu à u tracker torrent torrent rutracker.org. Ci hè abbastanza di elli, pudete esse capace di truvà u so.

 

È di colpu sarà interessante:

  • IPS Matrix o TN - chì hè megliu? È ancu annantu à VA è l'altru
  • USB Type-C è Thunderbolt 3 2019 monitor
  • Cosa hè u schedariu hiberfil.sys in Windows 10, 8 è Windows 7 è cume si smette
  • MLC, TLC o QLC - chì hè megliu per SSD? (Quandu è V-NAND, 3D NAND è SLC)
  • I megliu laptops 2019