Migliore software di pulizia di l'ordinatore

Com'è un utilizatore di l'ordinatore, vi sarà assai probabilmente scontru (o avete dighjà avutu) chì avete bisognu di puliscia da diversi generi di spazzatura - schedari temporali, cuali lasciati da prugrammi, pulizia di u registru è altre azzioni per ottimizzà e prestazione. Ci sò parechji prugrammi liberi per pulì u vostru computer, bè è micca bè, parlemu di elli. Vede ancu: Prugrammi liberi per a ricerca è a rimozione di i duplicati in un computer.

Iniziò l'articolo cù i prugrammi stessi è i so funzioni, vi diceranu di ciò chì promettenu di accelerà u computer è ciò chì i prugrammi per pulì. E finiscinu a mo opinione nantu à perchè tali prugrammi sò per gran parte inutili è ùn voglianu esse tenuti cum'è installatu è, ancu, travagliendu in modalità automatica da u vostru computer. À propositu, parechje di e azzioni chì aiutanu à eseghje questi prugrammi ponu esse fatte senza elli, in dettaglio in l'istruzzioni: Cumu pulì u discu in Windows 10, 8.1 è Windows 7, Pulizia automatica di u discu di Windows 10.

Software libero per pulisce u vostru computer da spazzatura

Se ùn avete mai truvatu tali prugrammi, è ùn cunniscite micca cunesce, allora a ricerca in Internet pò dà assai risultati inutili o addirittura dannosi, chì ponu ancu aghjunghje cose indesiderate nantu à u vostru PC o laptop. Allora, hè megliu cunnosce quelli prugrammi per a pulizia è l'ottimizazione chì sò rializati per cunsiglii da a so tante per assai utenti.

Scriveraghju solu nantu à i prugrammi liberi, ma certi di i presenti anu ancu opzioni pagate cù e funzioni avanzate, u supportu di l'utente è altri benefici.

CCleaner

U prugramma Piriform CCleaner hè unu di l'utrani più famosi è popolari per l'ottimizazione è a pulizia di un computer cù larga funzionalità:

  • Pulizia di un sistema cliccate (file temporanei, cache, pila di recycle, log files è cookies).
  • Scansione è pulite u registru di Windows.
  • Uninstaller integu, pulizia discu (elimina i file senza a possibilità di recuperu), gestione di prugramma à l'avvio.

I principali vantaghji di CCleaner, in più di e funzioni per ottimizà u sistema, sò a mancanza di publicità, l'installazione di prugrammi potenzialmente indesiderati, l'ogni pussibule, l'interfaccia chiara è conveniente, l'abilità di aduprà a versione portatile (senza installazione nantu à un computer). A mo opinione, questu hè una di e soluzioni migliori e più ragionate per e travaglie di pulizia di Windows. E nuove versioni supportanu l'eliminazione di e applicazioni standard di Windows 10 è l'estensioni di navigatore.

Dettagli nantu à l'usu di CCleaner

Disism ++

Dism ++ hè un prugramma libaru in rusa, chì ti permette di effettuà fine di messa in u fine di Windows 10, 8.1 e Windows 7, operazioni di riparazione di sistema è, per l'altri aspetti, pulì Windows di lìchje inutili.

I dettagli di u prugramma è duve si scaricano: Impostazione è pulizia di Windows in u prugramma libaru Dism ++

Kaspersky Cleaner

Di recente (2016), un novu prugramma per pulisce u computer da i file inutili è temporanei, è per risolve parechji prassi cumuni di Windows 10, 8 è Windows 7 - Kaspersky Cleaner hè apparutu. Hà dinò ancu una serie di funzioni leggermente più chjura di a CCleaner, ma di più facilità d'usu per i utilizatori principianti. In listessu tempu, pulì u computer in Kaspersky Cleaner probabilmente ùn danneghja micca u sistema (nant'à u tempu, l'usu ineptu di CCleaner pò dinò u dà).I dettagli nantu à e funzioni è l'usu di u prugramma, è nantu à u locu induve u scaricamentu in u situ ufficiale - Programma di pulizia gratuito di u computer Kaspersky Cleaner.

SlimCleaner Free

Utilità SlimWare SlimCleaner hè un utilità putente è diversa da molti per pulizia è ottimizà u vostru computer. A principale differenza hè l'usu di funzioni "nube" è l'accessu à una specie di basa di cunniscenza, chì aiutera à decideru nantu à a rimozione di un elementu.

Per difettu, in a finestra di prugramma principale vi pò pulì tempuraneu è altri inutili file di Windows, navigatore o registru, tuttu hè di standard.

E funzioni differente parenu in i tabulati Ottimizzate (ottimizazione), Software (prugrammi) è Navigatori (Navigatori). Per esempiu, quandu si ottimizza, pudete rimuovere i prugrammi da u startup, è s'ellu ci hè bisognu di un prugramma hè in dubbiu, fighjate a so valutazione, u risultatu di testu cù parechji antivirusu, è quandu cliccate nantu à "Più Info" (Ulteriori Informazioni), una finestra si aprà cun commenti da altri utenti programma o prucessu.

Altrimenti, pudete ottene informazioni nantu à e extensioni è pannelli di navigatore, servizii di Windows o prugrammi installati nantu à u vostru computer. Una caratteristica supplementare micca evidente è utile hè a creazione di una versione portatile di SlimCleaner nantu à una unità flash à traversu u menu di configurazione.

SlimCleaner Free pò esse scaricatu da u situ ufficiale //www.slimwareutilities.com/slimcleaner.php

Clean Master for PC

Hà scrittu nantu à questu strumentu libaru appena una settimana: u prugrammu permette à chiunque di pulì u computer di i vari archivi inutili è di altri spezii in un clic è in un tempu micca cummattiri niente.

U prugramma hè adatta per un utilizatore novìtu chì ùn hà nisunu prublemi particulari cù u computer, ma serve solu per liberà u discu duru di ciò chì ùn hè veramente bisognu di quellu e, nant'à u tempu, assicuratevi chì qualcosa inutile è inutile ùn sia cacciatu.

Aduprendu Clean Master per PC

Ashampoo WinOptimizer Free

Probabilmente avete sentitu parlà di WinOptimizer Free o à altri prugrammi di Ashampoo. Quest'uternità aiuta a pulizia di u computer da tuttu ciò chì hè digià statu sopra descrittu: schedari inutili è temporanei, entrate di registro è elementi di navigatori. In più, ci sò ancu e funzioni differenti, di i quali u più interessante: a fermazione automatica di servizii inutili è l'ottimizazione di a configurazione di u sistema di Windows. Tutte queste funzioni sò managhjrabile, chì si, pensate chì ùn avete micca bisognu di disattivà un certu serviziu, ùn pudete micca fà sta.

Inoltre, u prugramma include strumenti addiziunali per pulì u discu, eliminà file è prugrammi, criptografia i dati, hè pussibule d'ottimizà automaticamente u computer cun un clic.

U prugramu hè pratiziu è interessante perchè, secondu qualchì testu indipendente ch'e aghju rieschitu à truvà nantu à Internet, aduprà accunsente à a velocità di u caricatu è u funziunamentu di l'ordinatore, mentre quandu ùn ci hè micca un effetti evidenti da e d'altri nantu à un PC pulitu cum'è in generale.

Pudete scaricà WinOptimizer Free da u situ ufficiale www.ashampoo.com/ru/rub

Altre utenze

In più di quellu sopra, ci sò ancu altri strumenti popolari per pulisce un computer cù una bona reputazione. Ùn scriverà micca nantu à elli in dettaglio, ma sì l'interessu, pudete ancu diventà familiarità cù i prugrammi seguenti (sò in a versione gratuita è pagata):

  • Utilità di sistema Comodo
  • Booster di Pc
  • Utilità glare
  • Auslogics Boost Speed

Pensu chì sta lista di utilità pò esse cumpletata nantu à sta. Andemu passà à u prossimu elementu.

Pulizia da prugrammi dannosi è indesiderati

Una di e ragioni più frequenti perchè l'utenti anu rallentatu un computer o un navigatore hè avè difficoltà di lanciare applicazioni - prugetti maliziali o solu pussibuli indesiderati nantu à u computer.

In listessu tempu, spessu ùn sai nè ancu cunnosce chì li avete: l'antivirus ùn li truverà, certi di sti pranzimi finiscenu ancu di esse utili, ancu se in realtà ùn fàcenu funzioni utili, si rallentanu solu u scaricamentu, mostranu annunci, cambianu a ricerca predefinita, configurazioni di u sistema è cose simile.

Averu, soprattuttu se spessu installà qualcosa, aduprate strumenti di qualità per ricercà sti prugrammi è pulisce u computer da elli, soprattuttu se si decide di fà l'ottimizazioni di u computer: senza sta tappa sarà incompleta.

U me cunsigliu nantu à l'utilità adatta per questo scopu pò esse trovu in l'articolo nantu à Strumenti di rimozione di malware.

Devu avè aduprà queste utilità

Sò subitu, annunceraghju chì parlemu solu di utilità per pulì u computer da l'ordine, è micca da prugrammi indesiderati, postu chì questu dopu sò veramente utili.

Ci sò varie opinioni à propositu di i benefici di stu tipu di prugramma, parechji di i quali si riduce à u fattu chì ùn esiste micca. I test indipendenti di velocità di travagliu, avviamento di l'ordinatore, è altri parametri chì utilizanu "pulitori" diversi di solitu ùn mostranu micca i risultati chì si presentanu in i siti ufficiali di i so sviluppatori: anzi esse ùn miglioranu micca i prestazioni di l'urdinatore, ma anchi u degradanu.

In più, a maiò parte di e funzioni chì contribuiscenu veramente à migliorà e prestazioni sò presenti in Windows stissa in esattamente a stissa forma: a deframmentazione, a pulizia di u discu è a rimozione di prugrammi da u startup. A cancellazione di u cache è u storicu di u navigatore vi sò forniti, è pudete configurà sta funzione in modo da ch'elli sò cancellati ogni volta chì esce da u navigatore (A propositu, a cancellazione di a cache in un sistema regule face u navigatore più lente da i prublemi evidenti, cume l'essenza di a cache hè di accelerà i carichi pagine).

A mo opinione nant'à tale sughjettu: a maiò parte di sti prugrammi ùn sò micca necessarii, soprattuttu se sapete cume controllà ciò chì accade in u vostru sistema o vulete imparà lu (per esempiu, mi cunniscu sempre ogni articulu di a mo startup è aghju avutu subitu se si Ci hè qualcosa di novu, mi ricordu i prugrammi installati è cose simule). Pudete cuntattarli in casi specifici quandu si presentavanu prublemi, ma una pulizia regula di u sistema ùn hè micca necessaria.

D'altra parte, ammò chì quellu chì ùn hà micca bisognu è ùn voglia micca sapere nunda di quì sopra, ma mi piacerebbe appi una pressione di un bottinu, è chì tuttu ciò chì ùn hè necessariu hè cancellatu - tali utenti puderanu aduprà u prugramma per pulì u computer. Inoltre, i testi summenzionati sò stati più praticati nantu à i computer chì ùn ci sò nunda da puliscia è chì, in un PC abituale ordinariu, u risultatu puteva esse megliu.