Personalizzate e firmi in Outlook

Operatore CUMULO si riferisce à e funzioni statistiche di Excel. U so missione principale hè di cuntà una quantità specifica di cellule chì cuntenenu dati numerichi. Amparà più nantu à i vari aspetti di l'applicazione di sta formula.

Operà cun l'operatore ACCOUNT

Funzione CUMULO si riferisce à un grande gruppu di operatori statistichi, chì include una centinaia di nomi. A funzione hè vicina ad essa in i so attività. COUNT. Ma, à cuntrariu à u sughjettu di a nostra discussione, tene in considerazione celle pieni cù assolutamente tutti i dati. Operatore CUMULOda chì avemu una cunversazione dettagliata, cunta solu solu e cellule riempite di dati in un format numericu.

Quali dati si riferiscenu à numerichi? Chistu riferisce chiaramente à u numeru attuale, cume u formatu di data è ora. Valori Booleani ("VERU", "FALSE" etc.) funzione CUMULO tene in considerazione solu quandu sò precisamente i so argumenti immediati. Se sò situate semplicemente in a zona di u fogliu chì cusì l'argumentu, allora l'operatore ùn li tene in considerazione. Una situazione simile à a rappresentazione testuale di numeri, chì hè, quandu i numeri sò scritti in virguli o circundati da altri caratteri. Quì, ancu, s'elli sò un argomentu immediato, participanu à u calculu, è s'ellu hè ghjustu nantu à un lenzuu, allora ùn l'hanu micca.

Ma in cunnessione à u testu puru, in cui ùn ci sò numeri, o espressioni sbagliate ("#DEL / 0!", #VALUE! Ecc.) A situazione hè diversa. Tali valori valenu CUMULO ùn tene micca in alcun modo.

In più di e funzioni CUMULO è COUNT, cuntà u numeru di cellule piene implicatu più operatori COUNTES è CONTENISI. Incù l'aiutu di sti formule, pudete fà un calculu tenendu cunteghjendu e condizioni addizionali. Questu gruppu di operatori statistichi hè dedicatu à un tema separatu.

Lezione: Cumu calculà u numeru di cellule riempite in Excel

Lezione: Funzioni statistiche Excel

Metudu 1: Funzione guidata

Per un utilizatore senza esperienza, u modu più faciule per contà e cellule chì cuntenenu numeri utilizza a formula CUMULO cun l'aiutu di Maestri di funzioni.

  1. Cliccà nantu à una cella piena nantu à u fogliu, in cui hè esposta u risultatu di u calculu. Pressu u pulsante "Inserisci funzione".

    Ci hè un'altra opzione di lancia. Maestri di funzioni. Per fà quessa, dopu avè selezionatu a cella, andate in tab "Formule". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Biblioteca di funzioni" preme u pulsante "Inserisci funzione".

    Ci hè un'altra opzione, prubabilmente u più faciule, ma à tempu necessariu bè memoria. Selezzi a cella nantu à u fogliu è premete a combinazione di tasti nantu à a tastiera Shift + F3.

  2. In tutti e trè casi, a finestra si principia. Maestri di funzioni. Per andà à a finestra argumenti di categoria "Statistica"o "Lista alfabetica completa" circà per un articulu "ACCOUNT". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".

    Inoltre, a finestra d'argumentazione pò esse lanciata in un altru modu. Selezzi a cella per visualizà u risultatu è andate à la tabulazione "Formule". Nantu à u nastro in u gruppu di impostazioni "Biblioteca di funzioni" cliccate nantu à u bottinu "Altre Funzioni". Da a lista chì si vede, sposta u cursore in a posizione "Statistica". In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "ACCOUNT".

  3. A finestra d'argumentu inizia. L'unicu argumentu di sta formula pò esse un valore rappresintatu cum'è un ligame o solu scrittu in u campu rispettu. Tuttavia, cumincendu cù a versione di Excel 2007, tali valori ponu esse finu à 255 inclusive. In e versioni precedenti ci sò solu 30.

    I dati ponu esse intrusi in i campi digitendu valori specifici o coordinate di cella da a tastiera. Ma in una serie di coordinate hè assai più faciule da basterà puru u cursore in u campu è selezziunate a cellula adatta o allargate nantu à u schede. S'ellu ci hè parechji spazii, l'indirizzu di u secondu pò esse inseritu in u campu "Valore2" etc. Dopu chì i valori sò entrati, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  4. U risultatu di cuntà e cellule contenenti valori numerichi in u intervallu selettitu sarà visualizatu in a zona inizialmente specificata nant'à u schede.

Lezione: Statu di wizard di Excel

Metudu 2: Calculà cun Argumentu Ulteriori

In l'esempiu sopra, guardamu u casu induve l'argumentazioni sò solu esclusivamente riferenze à i spazii di fogli. Hà dighjà à sente l'opzione quandu aduprà i valori introdotti direttamente in u campu di l'argumentu.

  1. A una di e opzioni descritte in u primu metudu, esegui a finestra d'argomentu di a funzione CUMULO. In u campu "Valore1" specificate l'indirizzu di u intervallu cù i dati, è in u campu "Valore2" inseritevi una espressione logica "VERU". Pressu u pulsante "OK"per fà un calculu.
  2. U risultatu hè visualizatu in una zona pre-selezionata. Comu pudete vede, u prugramma hà calculatu u numaru di cellule cu valori numerichi è hà aghjunto un altru valore à u numeru totale, chì hà scrittu cù a parola "VERU" in u campu di l'argumentu. S'ellu era espressu direttamente in a cella, è in u campu hè solu un link à quellu, allora ùn si aghjustà micca à a quantità totale.

Metudu 3: Introduzione di Formula Manual

In più di aduprà Maestri di funzioni è a finestra d'argumentu, l'utente può entrà l'espressione manualmente in una cella chì si trova in u schede o in a barra di formula. Ma per quessa vi vole sapè a sintassi di questu operatore. Ùn hè micca complicatu:

= SUM (Value1; Value2; ...)

  1. Inserite l'espressione di a formula in a cella. CUMULO sicondu a so sintassi.
  2. Per cuntà u risultatu è vene à u schermu, cliccate nantu à u bottinu. Enterponu nantu à a tastiera.

Comu pudete vede, dopu sti azzioni, u risultatu di i calculi hè affissatu in a cellula selezionata. Per i utilizatori sperimentati, stu metudu pò esse ancu più conveniente è più veloce. Chì i precedenti cù a chiamata Maestri di funzioni è l'argumentu di a finestra.

Ci hè parechje maniere di aduprà a funzione. CUMULOchì u so missione principale hè di contà e cellule contenenti dati numerichi. Usendu a stessa formula, pudete inserisce dati addiziunali per u calculu direttamente in u campu di l'argumentu di a formula o scrivendu direttamente à a cella secondu a sintassi di stu operatore. Inoltre, trà l'operatori statistichi, ci sò ancu altre formule chì participanu à cuntà e cellule piene in u spaziu sceltu.