Installà nuvuli fonti in Illustrator

U lugiziale di Adobe Illustrator hè un mezu eccellente di travaglià cù grafica vettoriale, significativamente superiori à l'altri prudutti. Tuttavia, cum'è in parechje altri prugrammi, strumenti standard ùn sò spessu abbastanza per implementà tutte l'idee di l'utente. In questu articulu parleremu di i metudi di l'aggiunta di fonti novi per stu software.

Installazione di i font in Illustrator

Finu à a data, a versione attuale di Adobe Illustrator supporta solu dui modi per aghjunghje novu fonti per un usu dopu. Indipendentemente da u metudu, ogni stile hè aghjuntu nantu à una continuazione, ma cù a possibilità di rimozione manuale cum'è necessità.

Vede ancu: Installazione di i fonti in Photoshop

Metudu 1: Strumenti di Windows

Questu avvicinamentu hè u più universale, chì permette di stallà una fontu in u sistema, dendu l'accessu à questu non solu per Illustrator, ma ancu per parechji altri prugrammi, cumpresu editor di testi. In listessu tempu, stili stabiliti in un modu simile in granni numeri ponu rallentà u sistema.

  1. Prima ci vole à truvà è scaricà u font che vulete. Di solitu hè un unicu file. "TTF" o "OTF"chì include diversi stili per u testu.
  2. Fate un dopu cliccate nantu à u lugaghju scaricatu è in u angulu in alto à sinistra cliccate "Install".
  3. Pudete ancu selezziunu più fonti, cliccate à dirizziunà e selezziunate "Install". Questu aghjunghje automaticamente.
  4. I file ponu esse spostati manualmente in una cartella di sistema particulare in u seguitu via.

    C: ts Tipi di Windows

  5. In u casu di Windows 10, i fonti novi ponu esse installati da u Microsoft Store.
  6. Dopu l'azzioni finite, devi rimettardu l'illustratore. In casu di stallazione avà, una nova fonte apparirà trà i standard.

Se avete difficilità in a stallazione di i caratteri novelli nantu à un determinatu OS, avemu preparatu un articulu più dettagliatu nantu à stu sughjettu. In più, pudete sempre cuntattà noi cun dumande in i commenti.

Leggi più: Cumu installà i fonti in Windows

Metudu 2: Adobe Typekit

A differenza di u precedente, stu metudu ti basterà solu sì aduprà un licenziatu di Adobe. In listessu tempu, in più di Illustrator stessi, vi sarà bisognu di ricorrerà à i servizii di u serviziu di nuvola Typekit.

Nota: Adobe Creative Cloud deve esse installatu in u vostru computer.

Passu 1: Scaricate

  1. Aprite Adobe Creative Cloud, andate in sezione. "Impostazioni" e tab Fonts spuntate a casella accanto à "Typekit sync".
  2. Eseguite u Illustrator presceltu è installatu. Assicuratevi chì u vostru contu di Adobe funziona in modo currettu.
  3. Usendu a barra di cima, ampliate u menù. "Text" è selezziunate l'elemento "Add Tipekit Fonts".
  4. Dopu, sarete rediretti à u situ ufficiale di Typekit cù l'autorizzazione automatica. S'ellu ùn hè identificatu, fate ellu stessu.
  5. Tramite u menu principale di u situ và a pagina "Piani" o "Upgrade"
  6. Da i piani tariffarii presentati, selezziunu i più adatti per e vostre esigenze. Pudete aduprà a tarifa di basa libaru, chì impone alcune restrizioni.
  7. Ritornu à a pagina "Sfoglia" e selezziunu unu di i tabs presentati. Avete dispunibule dinò strumenti di ricerca per un tipu specificu di fonti.
  8. Da a lista di fonti dispunibule, selezziunu quella adatta. In u casu di una tariffa libera pò esse restrizioni.
  9. In u prossimu tappa, avete bisognu di configurà è sincronizà. Cliccate u pulsante "Sync" accantu à un stile specificu per scaricà o "Sincruta tuttu"per scaricà tutta a fonte.

    Nota: Non tutti i fonti pò esse sincronizzati cù Illustrator.

    Sì successu, bisognu aspettà chì u scaricatu hè finitu.

    Una volta finita, riceverete un avvisu. L'infurmazioni nantu à u numeru dispunibile di scaricamenti saranu visualizati quì.

    Oltre à a pagina nantu à u situ, un missaghju simile apparirà da u Creative Creative Cloud.

Passu 2: Verificate

  1. Espandi Illustrator e crea un novu font.
  2. Utilizendu u strumentu "Text" aghjuntu cuntenutu.
  3. Selezziunati i caratteri in anticipu, ampliu u menu "Text" è in a lista "Font" selezziunu u stile aghjuntu. Pudete ancu cambià u font in u pannellu "Simbolu".
  4. Dopu à ciò, u stile di testu cambierà. Pudete cambià di torna a mostra à ogni momentu à traversu u blocu. "Simbolu".

U vantaghju principali di u metudu hè a mancanza di a necessità di ripartite u prugramma. In più, stili ponu esse facilmente rimossi da Adobe Creative Cloud.

Vede ancu: Imparà à tracciare in Adobe Illustrator

Conclusione

Da ricursu à sti metodi, pudete installà tutti i fonti ti piaciunu è cuntene di aduprarli in Illustrator. Inoltre, i stili postu per u testu sò dispunibili non solu in stu prugramma, ma ancu da altri prudutti Adobe.