Cumu cambià a password in u router Wi-Fi

Ciao

Di solitu, i prublemi relativi à cambià a password in Wi-Fi (o a messa in situ, chì hè in praticu identicu) nascenu abbastanza spessu, perchè i router Wi-Fi sò stati recentemente diventati assai popolari. Probabilmente, parechje case, induve ci sò parechji computer, TV è altri dispositivi, anu installatu un router.

A configurazione iniziale di u router, di solitu, hè effettuata quandu si cunnesse à Internet, è à volte si mette in furzamentu "accussì à piu rapidamente", senza ancu piantà una password per una cunnessione Wi-Fi. È dopu avete da capisce solu cun certi sfumazioni ...

In questu articulu, aghju volutu dà sì in dettaglio di cambià a password in un router Wi-Fi (per esempio, pigghju pochi produttori popolari D-Link, TP-Link, ASUS, TRENDnet, etc.) è abbraccà in certi rigidi. È cusì ...

U cuntenutu

  • Duvete cambià a mo password per u Wi-Fi? Problemi possibili cù a legge ...
  • Cambia password in router Wi-Fi da diversi produttori
    • 1) Impostazioni di sicurezza chì sò necessarie quandu configuranu un router
    • 2) Rinnovu password per i router D-Link (pertinente per DIR-300, DIR-320, DIR-615, DIR-620, DIR-651, DIR-815)
    • 3) TP-LINK Routers: TL-WR740xx, TL-WR741xx, TL-WR841xx, TL-WR1043ND (45ND)
    • 4) Installazione di Wi-Fi in router ASUS
    • 5) Configurate a rete Wi-Fi in router TRENDnet
    • 6) ZyXEL router - Configurazione Wi-Fi di ZyXEL Keenetic
    • 7) Router da Rostelecom
  • A cunnessione di i dispositivi à una rete Wi-Fi dopu a cambià a password

Duvete cambià a mo password per u Wi-Fi? Problemi possibili cù a legge ...

Chì dà una password per Wi-Fi è perchè cambia?

A password di Wi-Fi dà un chip - solu i chjamatori chì dighjanu sta password (chì controllate a rete) ponu cunnesse à a rete è aduprala.

Quì, parechji utilizatori chjamate à volte: "perchè avemu bisognu di queste password, perchè ùn aghju documentazione, nè di preziosi sul computer, è chì hà da piratellà ...".

In realtà, hè, hacking u 99% di l'utenti ùn hà sensu, è nimu ùn le fà. Ma ci sò un pocu di ragioni per chì a password deve esse messu:

  1. s'ellu ùn hè micca una password, allora tutti i vicini puderanu cunnesse à a vostra rete è adupralu gratuitamente. Tuttu sarebbe bè, ma occupanu u vostru canale è a velocità d'accessu sarà più bassi (in più, tutti i tipi di "ritardi" compariranu, in particulare quiddi utenti chì amessiscenu ghjucà in rete avveranu subitu);
  2. Tuttu quellu chì hà connessu à a vostra rete pò (potenzialmente) fà qualcosa di male in a rete (per esempiu, distribuisce qualsiasi informazione proibita) da u vostru indirizzu IP, ciò chì significa che pudete dà domande (i nervi ponu diffici ...) .

Allora, u mo cunsigliu: setà a password per quellu, senza preferenze unu chì ùn pò esse cullatu da a ricerca normale, o da un set di casu.

Cume sceglite una password o l'errori più cumuni ...

Malgradu u fattu chì hè improbabile chì qualcuno vi rompa per scopu, hè assai indesideratu per definisce una password di 2-3 cifre. Ogni prugramma di forza bruta arrenderà una tale protezione in una pochi di minuti, e ciò significa chì permetterà à chiunque sia un pocu familiarità cun l'ordinatori à un vicinu impurtatu chì ti venga u male ...

Cosa hè megliu à micca aduprà password,

  1. u so nomi o nomi di i so parenti più stretti;
  2. date di nascita, matrimonii, qualsiasi altra data significativa;
  3. estrema ùn hè micca desiderabile aduprà password da numeri chì a lunghezza hè menu inferiore à 8 caratteri (in particulare per aduprà password chì i numeri sò ripetuti, per esempio: "11111115", "1111117", etc.);
  4. a mo opinione, hè megliu à ùn aduprà micca diversi generatori di password (ci sò assai numerosi).

Un modu interessante: ghjunghje cun una frase di 2-3 paroli (à u minimu 10 caratteri) chì ùn ne scurdate. Allora scrivite alcune di e lettere da sta frase in majusculi, aghjunghje pochi numeri à a fine. U hacking una tale password sarà pussibule solu per l'eletti, chì ùn puderanu micca passà i so sforzi è u tempu per voi ...

Cambia password in router Wi-Fi da diversi produttori

1) Impostazioni di sicurezza chì sò necessarie quandu configuranu un router

Scegli un WEP, WPA-PSK, o WPA2-PSK Certificatu

Quì ùn entaghju micca in i dettagli tecnichi è spiegazioni di i vari certificati, soprattuttu da chì hè inutile per un utilizatore cumuni.

Se u vostru router supporta opzione WPA2-PSK - Sceglite. Oghje, questu certificatu offre a migliore prutezzione per a vostra rete wireless.

Nota: chì in i modelli di viaghjini di viaghju (per esempio TRENDnet) affacciò un postu strano: quandu avviate u protocolu WPA2-PSK - A rete hà cominciatu à smettere ogni 5 à 10 minuti. (soprattuttu se a velocità di l'accessu à a rete ùn hè micca limitata). Quandu sceglite un altru certificatu è chì limita a velocità di l'accessu, u router cuminciò à travaglià cum'è normalmente ...

Tipo di crittografia TKIP o AES

Si tratta di dui tipi alternativi di crittografia chì sò aduprati in i modi di sicurezza WPA è WPA2 (in WPA2 - AES). In i router, pudete ancu soddisfà u mode di crittografia mista TKIP + AES.

Aghju chjoveru aduprà u tippu di crittografia AES (hè più modernu è chì dà una maghjeria più grande). S'ellu hè impossibile (per esempiu, a cunnessione cumincerà à rompere o a cunnessione ùn pò esse stabilita), sceglite TKIP.

2) Rinnovu password per i router D-Link (pertinente per DIR-300, DIR-320, DIR-615, DIR-620, DIR-651, DIR-815)

1. Per accede à a pagina di configurazione di u router, aprite un navigatore mudernu è inseritevi in ​​a barra di indirizzi: 192.168.0.1

2. Dopu, cliccate Invescia, chì cum'è login, per difettu, a parola hè usata: "admin"(senza virguli); ùn ci vole micca una password!

3. Se avete fattu tuttu u correttu, u navigatore avà a carica di a pagina cù i parametri (Fig. 1). Per configurà a rete senza filu, avete bisognu di andà à a sezione Setup u menù Configurazione senza filu (mostra ancu in Fig. 1)

Fig. 1. DIR-300 - Impostazioni Wi-Fi

4. Dopu, in u fondu di a pagina ci hè a stringa di chiave di Rete (questu hè a password per accede à a rete Wi-Fi. Cambia per quellu chì avete bisognu. Dopu u cambiamentu, ùn vi scurdate di cliccà u pulsante "Salvà e scelte".

Nota: a stringa di a rete di rete ùn pò esse sempre attiva. Per vede lu, selezziunate a metà "Enable Wpa / Wpa2 Wireless Security (enhanced)" cum'è a fig. 2

Fig. 2. Impostà una password Wi-Fi in u router D-Link DIR-300

Nant'à altri mudelli di router D-Link ci ponu à u fermerinu un pocu diversu, per chì a pagina di l'impostazioni differisce leggermente di quella sopra. Ma a cambiamentu di password hè stessa.

3) TP-LINK Routers: TL-WR740xx, TL-WR741xx, TL-WR841xx, TL-WR1043ND (45ND)

1. Per entrà in a configurazione di u router TP-link, digià a barra di indirizzu di u vostru navigatore: 192.168.1.1

2. Nant'à a qualità, a password è u login, inserisci a parola: "admin"(senza virguli).

3. Per configurà a rete senza fili, seleziona (Sinistra) a sezione Wireless, l'elemento Sicurezza senza filu (cum'è in Figura 3).

Nota: recentemente, u firmware russo in i router TP-Link diventa sempre più cumunu, chì significa chì hè ancu più faciule da configurà (per quelli chì ùn capiscenu bè l'inglese).

Fig. 3. Configurate TP-LINK

Dopu, selezziunate a modalità "WPA / WPA2 - Perconal" è in a linea PSK Password, inserisci u vostru novu password (vedi Figura 4). Dopu à quellu, salvà e impostazioni (u router generalmente riavvià è hè necessariu riformulà a cunnessione in i vostri dispositivi chì usavanu in precedenza a vecchia password).

Fig. 4. Configurazione di TP-LINK - cambia password.

4) Installazione di Wi-Fi in router ASUS

U più spessu ci sò dui firmware, I darà una foto di ognunu di elli.

4.1) I routers ASUSRT-N10P, RT-N11P, RT-N12, RT-N15U

1. Indirizzu per entrà i cunfusioni di u router: 192.168.1.1 (si consiglia di aduprà i navigatori: IE, Chrome, Firefox, Opera)

2. Nome d'utente è password per accede à l'impostazioni: admin

3. Dopu, selezziunate a sezione "Rete senza filu", a "Generale" e specificate:

  • In u campu SSID, inserite u nome volutu di a rete in lettere latinu (per esempio, "My Wi-Fi");
  • Metodo di autenticazione: selezzi WPA2-Personale;
  • WPA Encryption - seleziona AES;
  • WPA Pre-Shared Key: Inserisci u vostru chiave di rete Wi-Fi (8 à 63 caratteri). Questu hè a password per accede à una rete Wi-Fi..

A configurazione senza filu hè completa. Fate un clic nantu à u pulsante "Applica" (vedi fig. 5). Allora avete bisognu di aspettà u router per ripartisce.

Fig. 5. Impostazioni di rete wireless in router: ASUS RT-N10P, RT-N11P, RT-N12, RT-N15U

4.2) ASUS RT-N10E, RT-N10LX, RT-N12E, RT-N12LX

1. Indirizzu per entrà in a configurazione: 192.168.1.1

2. Accessu è password per entrà in a configurazione: admin

3. Per cambià a password di Wi-Fi, selezziunate a sezione "Rete Wireless" (a sinistra, vedi figura 6).

  • In u campu SSID inserite u nome volu di a rete (inserite in latinu);
  • Metodo di autenticazione: selezzi WPA2-Personale;
  • In a lista di crittografia WPA: selezziunate AES;
  • WPA Pre-Shared Key: inserite a chiave di rete Wi-Fi (8 à 63 caratteri);

A configurazione di a cunnessione senza filu hè finita - resta à cliccà nantu à u "Applichi" e aspettate u router per ripartizione.

Fig. 6. Impostazioni di router: ASUS RT-N10E, RT-N10LX, RT-N12E, RT-N12LX.

5) Configurate a rete Wi-Fi in router TRENDnet

1. Indirizzu à entrà e impostazioni di i router (per difettu): //192.168.10.1

2. Nome d'utente è password per accede à l'impostazioni (predefinita): admin

3. Per definisce una password, hè necessariu aprire a sezione "Wireless" di a scheda Base è Sicurezza. In a maggioranza assoluta di i router TRENDnet ci sò 2 firmware: neri (fig. 8 è 9) è blu (fig. 7). L'impostazione in i quali hè identica: per cambià a password, hè necessariu inserisce a vostra nova password davanti à a linea KEY o PASSHRASE è salvà e impostazioni (esempi di impostazioni sò mostrate in a foto sottu).

Fig. 7. TRENDnet (firmware blu). Router TRENDnet TEW-652BRP.

Fig. 8. TRENDnet (firmware neri). Configurate una rete senza fili.

Fig. 9. Impostazioni di sicurezza di TRENDnet (firmware neri).

6) ZyXEL router - Configurazione Wi-Fi di ZyXEL Keenetic

1. Indirizzu à entrà e impostazioni di u router:192.168.1.1 (Chrome, Opera, i navigatori di Firefox sò consigliati).

2. Accessu per l'accessu: admin

3. Password per l'accessu: 1234

4. Per installà e configurazione di rete senza filu di Wi-Fi, andate in a sezione "Rete Wi-Fi", la scheda "Connessione".

  • Abilita Punto d'Accessu senza Fili - d'accordu;
  • Nome di Rete (SSID) - cusì avete bisognu di specificà u nome di a rete à a quale ci truveremu;
  • Nascondi SSID - E megliu à ùn esse micca accumincatu; ùn furnisce micca sicurezza.
  • Standard - 802.11g / n;
  • Velocità di - Selezzione automatica;
  • Canali - Selezzione automatica;
  • Fate un clic nantu à u "Applica"".

Fig. 10. ZyXEL Keenetic - impostazioni di rete senza filu

In a stessa sezione "Rete Wi-Fi" avete bisognu di aprite la scheda "Sicurezza". Poi stabilisci e seguenti impostazioni:

  • Autenticazione - WPA-PSK / WPA2-PSK;
  • Tipu di sicurezza - TKIP / AES;
  • Format di rete chiave - ASCII;
  • Chiave di rete (ASCII) - Specifichemu a nostra password (o cambiate per un'altra).
  • Premete u pulsante "Applica" è aspettate u router per ruminà.

Fig. 11. Cambia a password per ZyXEL Keenetic

7) Router da Rostelecom

1. Indirizzu à entrà e impostazioni di u router: //192.168.1.1 (Navigatori consigliati: Opera, Firefox, Chrome).

2. Accessu è password per l'accessu: admin

3. E dopu in a sezione "Configurazione di WLAN" avete bisognu di aprire la scheda "Sicurezza" e scorrere a pagina finu à u fondo. In a linea "Parola di WPA" - pudete specificà una nova password (vedi Fig. 12).

Fig. 12. Router da Rostelecom (Rostelecom).

Se ùn pudete micca entrà in a configurazione di u router, vi pruponi di leggere l'articolo chì seguita:

A cunnessione di i dispositivi à una rete Wi-Fi dopu a cambià a password

Attentu! Se avete cambiatu l'impostazioni di u router da un dispositivo cunnessu per mezu di u Wi-Fi, vi piacerebbe perde a rete. Per esempiu, in u mo laptop, l'icona grigia hè attivata è dice "ùn hè micca cunnessa: ci sò e connessioni dispunibuli" (vedi figura 13).

Fig. 13. Windows 8 - A rete Wi-Fi ùn hè micca cunnessa, ci sò cunnessioni dispunibule.

Avà corrigerà questu errore ...

Cunnessione à una rete Wi-Fi dopu cambiatu a password - Windows 7, 8, 10

(Actual per Windows 7, 8, 10)

In tutti i dispositivi chì uniscenu per mezu di u Wi-Fi, avete bisognu di cunfigurà a cunnessione di rete, postu chì ùn travagliaanu micca in i vecchi settori.

Quì toccherà à cum'è configurà u sistema operativo Windows quandu cambia a password in a rete Wi-Fi.

1) Cliccate à dirizzione diritta di st'icona grigia è selezziunate da u menù menu a cumulazione Rete è u Centru di sparghjera (vedi Figura 14).

Fig. 14. Barra di applicazioni di Windows - andate in u configurazione di l'adattatore senza filu.

2) In a finestra chì si apre, selezziunu in a colonna di sinistra, in cima - cambia e impostazioni di l'adattatore.

Fig. 15. Cambia e impostazioni di l'adattatore.

3) Solu nantu à l'icona "rete senza filu", cliccate puru u dirittu è seleziona "cunnessione".

Fig. 16. Connettu à una rete wireless.

4) Successivamente, una finestra si presenta cun un listinu di tutte e reti senza fili dispunibili à a quale pudete cunnesse. Sceglite a vostra rete è inserite a password. À propiu stettu, marcatu a casella per connettà automaticamente Windows ogni volta.

In Windows 8, simu questu.

Fig. 17. Connettu à a rete ...

Dopu à ciò, l'icona di a rete senza filu in u cassettu cumincerà à brusgià cù e parole "cun accessu à Internet" (cum'è a Figura 18).

Fig. 18. Rete senza fili cun accessu à internet.

Cumu cunnesse un smartphone (Android) à u router dopu a cambià a password

Tuttu u prucessu piglia solu 3 passi è accade molto rapidamente (se si ricorda a password è u nome di a vostra rete, se ùn ricordate, vedi l'iniziu di u articulu).

1) Aprite i parametri di a sezione Android di e reti senza filu, scheda Wi-Fi.

Fig. 19. Android: impostazione Wi-Fi.

2) Poi accende la Wi-Fi (se hè stata spenta) è selezziunate a rete da a lista sottu. Dopu vi verrà dumandatu di entrà una password per accede à sta rete.

Fig. 20. Sceglite a rete per cunnessu

3) Se a password hè stata inserita in modo currettu, vedite "Connected" davanti à a rete selezionata (cum'è in Figura 21). Inoltre, una piccula icona apparirà nantu à u sopra, indicendu l'accessu à a rete Wi-Fi.

Fig. 21. A rete hè cunnessa.

Cuncè stau à cumplitu un articulu. Credu chì avete cunnisciutu quasi tutte le password di Wi-Fi, è à l'urgu, vi pruponi di fà cambià di volta in volta (soprattuttu se un hacker hà u vicinu à voi) ...

Tuttu u megliu. Pò l'uppunzioni è i commenti nantu à u sughjettu di l'artìculu - sò assai gratamente.

Da a prima publicazione in u 2014. - L'articolo hè cumpletamente rivisitu u 6.02.2016.