A versione demo di World of Warcraft Classic hà tagliata una settimana prima

Quandu u clientu di u ghjocu hè diventatu dispunibile per precaricazione, l'entusiasmi cumincianu à studà u so cuntenutu.

Di conseguenza, unu di l'utenti riesce à emulà u servitore è gestisce a demo di u classicu World of Warcraft. Tuttavia, in questa forma, un ghjocu pò studia solu u terrenu, postu chì ùn ci hè nè quests o un NPC in a demo "pirata".

Vale à fà avà a nota chì a grafica in WoW Classic hè diversa da quella chì era in a solita World of Warcraft à u momentu di u so liberazione. In listessu tempu, ci hè una opzione in l'impostazioni chì permettenu di tornà a grafica di u campu di u 2004.

World of Warcraft Classic - ripartite a versione originale di MMORPG World of Warcraft, publicata in u 2004. Questa versione di u ghjocu sarà dispunibile in paralelu à u solitu WoW cù tutte l'addizioni, a so uscita hè pianificata per u 2019.

Per ghjucà a demo WoW Classic sarà capace à i detentori di un bigliettu virtuale à BlizzCon, chì pò esse acquistatu à a buttrega in linea Blizzard per 1499 rubli. A demo hè disponibile da u 2 à u 8 di nuvembri.