Copiate u certificatu da CryptoPro à l'unità flash USB

Spessu, persone chì utilizanu una firma digitale per e so necessità necessitanu di copià u certificatu CryptoPro nantu à una unità flash USB. In sta lezione, guarderemu varie opzioni per fà sta procedura.

Vede ancu: Cumu installà un certificatu in CryptoPro cun un lettu flash

Eseguite un certificatu di copiatura in una unità flash USB

In generale, a procedura di copia di un certificatu in una unità USB pò esse organizzata in dui gruppi di modi: usando i strumenti interni di u sistema operativu è aduprendu e funzioni di u prugramma CryptoPro CSP. Dopu guardamu dui opzioni in dettu.

Metudu 1: CryptoPro CSP

Prima di tutti, cunsiderate u metudu di copiatura cù l'applicazione CryptoPro CSP stessa. Tutte l'azione sò spiegate nantu à l'esempiu di u sistema operativu di Windows 7, ma in generale, l'algitimu presentatu pò esse adupratu per altri sistemi operativi Windows.

A situazione principale per a copia un contenitore cù una chjave hè a necessità di esse marcata cum'è esportata quandu hè creata in un situ CryptoPro. Altrimenti, u trasferimentu ùn funziona micca.

  1. Prima di iniziate a manipolazione, cunnessa l'unità flash USB à u computer è andate à "Pannello di cuntrollu" sistema.
  2. Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. In u cartulare specificatu, truvate l'elemento CryptoPro CSP è cliccate nantu à ellu.
  4. A piccola finestra si aprirà induve vulete spostà a sezione. "Servizio".
  5. Next, cliccate "Copia ...".
  6. Apparirà una finestra copendu u container in cui vulete cliccà nantu à u bottinu. "Revisione ...".
  7. A finestra di selezzione di u contenitore si aprirà. Selezziunate da a lista u nome di quellu chì volete copià u certificatu in una unità USB, è cliccate "OK".
  8. Dopu apparirà a finestra di autenticazione, induve in u campu "Enter Password" Hè necessariu entrà l'espressione di chjave cù a quale u contenitore seleziunatu hè prutettatu per parola. Dopu avete riempitu u campu specificatu, cliccate "OK".
  9. Dopu à quessa, si torna à a finestra principale di copià u contenitore di a chjafa privata. Nota chì in u campu di nome di u contenitore di chiavi l'espressione sarà automaticamente aghjunta à u nome originale. "- Copia". Ma se vulete, pudete cambià u nomu à ogni altru, ancu s'ellu ùn hè micca necessariu. Poi cliccate nantu à u pulsante. "Fatti".
  10. Dopu, una finestra per sceglie un novu portatore di chiavi si aprirà. In u listinu presentatu, selezziunate l'unità cù a lettera chì corrisponde à u drive di flash desideratu. Dopu à chì cliccate "OK".
  11. In a finestra d'autenticazione chì si vede, bisognu inserì u mo password in casu à u container. Pò, cume risponde à l'espressione chiave di u còdice sorgente, è esse completamente novu. Ùn ci hè nisuna restrizioni à stu. Dopu avè accettatu a stampa "OK".
  12. Dopu, una finestra di informazione sarà cumparata cù u messaghju chì u contenitore cù a chja hè statu copiatu cù prughjettu nantu à i supporti selezionati, cusì, in questu casu, à una unità flash USB.

Metudu 2: Strumenti di Windows

Pudete puru trasferire un certificatu CryptoPro in una unità flash USB puru aduprendu u sistema operativu di Windows copia solu via "Esploratore". Questu metudu hè adatto solu quandu u file header.key contiene un certificatu aperto. In questu casu, cum'è in regula, u so pesu hè almeno 1 Kb.

Com'è u prucedimentu di nanzu, e descrizzioni saranu messe in l'esempiu di azzioni in u sistema operativu di Windows 7, ma in generale sò adatti per altri sistemi operativi di sta linea.

  1. Connettu u media USB à u computer. Aprite "Esploratore di Windows" e naviga finu à u cartulare in u quali si trova u cartulare cù a chjave privata, chì vulete copià in l'unità flash USB. Fate un clic destro (PKM) è da u menu chì si vene, selezziunu "Copia".
  2. Poi aprite da "Esploratore" Unità flash.
  3. Cliccate PKM spaziu vacante in u directory aperta è selezziunate Incolla.

    Attentu! L'inserzione deve esse fatta in a directory radice di u trasportatore USB, postu chì altrimenti a chiavi ùn pò travaglià nant'à u futuru. Ùn raccomandemu micca rinominà u nome di a cartella copiata durante u trasferimentu.

  4. U catalogu cun chiavi è certificatu sarà trasferitu à l'unità flash USB.

    Pudete aprà stu cartulare è verificate a giustizia di u trasferimentu. Deve cuntene 6 schedari cù l'estensione di chiave.

A prima vista, u trasferimentu di un certificatu CryptoPro in una unità flash USB usando l'utili di u sistema operativu hè assai più simplici è più intuitivu di azzioni per via di un CSP CryptoPro. Ma ci vogliu notà chì stu metudu hè adattu solu quandu si copia u certificatu aperto. Altrimenti, avete da aduprà u prugramma per stu scopu.