Aghjunghje applicazioni à l'iniziu in Windows 10

L'auto-caricamentu di i prugrammi hè un prucessu à l'iniziu di l'OS, in virtù di u quali qualchì prugrammu hè lanciatu in background, senza cumunamentu direttu da l'utente. Di regula, a lista di sti elementi include software anti-virus, vari generi di utilità di messaggistica, servizii per conservà l'infurmazioni in i nubi, e simili. Ma ùn ci hè nunda di listessa urdinazione di ciò chì deve esse inclusu in autolad, è ogni utente pò adattallu per e so necessità. Hà generatu a dumanda di cumandà una applicazione per autoladà o attivà un'applicazione chì era precedentemente disattivata in autostart.

Abilitazione di disabilitata per e applicazioni autostart in Windows 10

Per principiu, consideramu l'opzione quandu vi hè bisognu di abilità u prugramma disattivatu da l'inserzamentu autumaticu.

Metudu 1: CCleaner

Questu hè prubabilmente unu di i metodi più simuli è di più frequentemente usati, cum'è quasi tutti l'utenti utilizanu l'applicazione CCleaner. Ùn capemu micca in più dettu. Dunque, vi sò richiesti di fà solu una pochi passi.

  1. Run CCleaner
  2. In a sezione "Servizio" selezziunate a sottusezione "Startup".
  3. Cliccate nantu à u prugramma chì avete bisognu à aghjunghje à l'auturità, è cliccate "Abilita".
  4. Rinvite u dispositiu è l'applicazione chì avete bisognu sarà già in u listinu di avvicinamentu.

Metudu 2: Gestore di partenza di Chameleon

Un altru modu per attivà un'applicazione disabilita hè usà una utilità pagata (cù l'abilità di pruvà a versione di prova di u pruduttu) Chameleon Startup Manager. Cù u so aiutu, pudete vede in dettaglio e voci per u registru è i servizii chì sò attaccati à l'iniziu, è cambiate u statu di ogni articulu.

Scaricate Chameleon Startup Manager

  1. Aprite l'utile è in a finestra principale selezziunate l'applicazione o u serviziu chì vulete attivà.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Start" è ripartite u PC.

Dopu u reiniziziu, u prugramma inclusa apparirà in partenza.

Opzioni per l'aggiunta di applicazioni à l'iniziu in Windows 10

Ci hè parechje maniere di aghjunghje applicazioni à l'autolad, chì si basanu annantu à l'utili nant'à Windows OS 10. Fighjà una veduta più stretta à ognuna.

Metodo 1: Editor di u Registro di sistema

Complutà a lista di prugrammi in autucunuiu editendu u Registru hè unu di i metodi più semplici ma micca pratici per risolve u prublema. Per fà quellu, seguite sti passi.

  1. Vai a finestra Editor Editor. U modu più pratice per fà ciò è di entrà una stringa.regedit.exein a finestra Runchì, à u so, aprite da una cumminazione nantu à a tastiera "Win + R" o menu "Start".
  2. In u registru, andate in u cartulare HKEY_CURRENT_USER (se avete bisognu di attaccà à l'autoload u lugiziale (software) per questu utilizatore) o HKEY_LOCAL_MACHINE in u casu chì avete bisognu di fà quellu per tutti l'utenti di u dispositiu basatu annantu à Windows 10 OS, è dopu seguitivu seguitu u vicinu seguitu:

    Software-> Microsoft-> ​​Windows-> CurrentVersion-> Run.

  3. In a zona di u Registro di Sullivu, cliccate à dirittu cliccate è seleziona "Crea" da u menù contestuale.
  4. Dopu cliccate "Parametri di stringa".
  5. Piazzà un nome per u parametru creatu. Hè megliu à cunghjunà u nome di l'applicazione chì avete bisognu di attaccà à autolad.
  6. In u campu "Valore" inserite l'indirizzu induve u file eseguibile di l'applicazione per autoloading hè situatu è u nome di stu prucramu in se. Per esempiu, per u archiveru 7-Zip hè simu questu.
  7. Rinvià u dispositivo cun Windows 10 è verificate u risultatu.

Metudu 2: Pianificatore di attività

Un altru modu per aghjunghje e applicazioni necessarie per autolad hè usando u scheduler di attività. A prucedure chì utilizza stu metudu cuntene solu qualchi passi simpli è ponu esse eseguitu cumpru.

  1. Look in "Pannello di cuntrollu". Questu pò esse fà facilmente fà cliccà à dirittu nantu à un articulu. "Start".
  2. In modalità vista "Categoria" cliccate nantu à l'elemento "Sistema è Sicurezza".
  3. Vai à la sezione "Amministrazione".
  4. Da tutti l'ogni selezziunà "Task Scheduler".
  5. In u pannellu di destra, cliccate "Crea un travagliu ...".
  6. Impostate un nome arbitrariu per a missione creata in a scheda "Generale". Indiremu ancu chì l'elemento sarà configuratu per Windows 10 OS. Se hè necessariu, pudete specificà in sta finestra chì esecutivu si sparghje à tutti l'utenti di u sistema.
  7. Dopu, avete bisognu di andà à a tab "Triggers".
  8. In questa finestra, cliccate "Crea".
  9. Per u campu "Avvia un compitu" specificate valore "Quandu hè logatu" è cliccate "OK".
  10. Aprite a tab "Azzioni" e selezziunate l'utilità chì avete bisognu. Avete bisognu di lanciarle à l'iniziu di u sistema è cliccaci ancu nantu à u bottinu. "OK".

Metudu 3: Directory di avvio

Questu metudu hè bonu per i principianti, per i quali i primi dui opzioni eranu troppu longhi è confusi. A so implementazione implica una coppia di passi successivi.

  1. Naviga versu u cartulare chì contene u lugaghju eseguibile di l'applicazione (avemu l'estensione .exe) chì volete aghjuntu à autostart. Questu hè di solitu a directory Program Files.
  2. Cliccate nantu à u lìculu eseguibile cù u bottinu di diritta è selezziunate Crea un'etichetta da u menù contestuale.
  3. Da dì chì a scelta rapida ùn puderete micca esse creata in u cartulare induve u file esecutore hè situatu, postu chì l'utente ùn anu micca abbastanza diritti per quessa. In stu casu, vi sarà dumandatu di creà una scorcia ancu in un altru locu, chì serve dinò per risolve u prublema.

  4. U passu chì cioè hè a prucedura di u muvimentu o solu copià a scorcia ancu creata in u directory. "StartUp"chì hè situatu à:

    C: ProgramData Microsoft Windows Windows Menu Menu Programmi

  5. Rinvià u PC è fighjate chì u prugramma sia statu aghjuntu à l'iniziu.

Quessi metudi ponu facilmente ancu u software necessariu per autolad. Ma, prima di tuttu, avete bisognu di capisce chì un gran numeru di applicazioni è servizii aghjunti à l'auto-incruduzione pò significativamente rallentà l'iniziu di l'OS, in modo da ùn si impeghji in tali operazioni.