Recuperu password per AliExpress

U Logo Creatore hè un prugrammu assai simplu, divertente è assai banale cun chì un zitellu pò creà un logo!

Playing cun combinazioni di elementi per mezu di un'interfaccia divertente è allegra, pudete creà molte opzioni di logò, importarli in formatu raster o stamparli. Luntadore ùn sia micca cunfusu per a mancanza di un menu di lingua russa - tutte e operazioni sò intuitive, sò sò e sò usate elementaremente. U sviluppu di tutte e funzioni di u prugramma ùn durerà micca più di 20 minuti. Grazie à i grandi bottoni, iscrizioni arrotondate è simuli sliders, ogni funzione vole esse testata è sperimentata. Considerà e funzioni di base di u Logo Creator è e di e funzioni di u so travagliu.

Ci vole à avverà chì quandu lanciate u Logo Creator offre di sceglie una cartella per salvà i prugetti. In sta cartulina, i schedari di travagliu di u prugramma è elementi di raster di u campu di travagliu saranu salvati.

Vede ancu: Software per a creazione di loghi

A creazione di un layout

Prima di principià, u prugramma offre di mette in opera un canevu di travagliu Per e so proporzioni sò impostate, u culore di u primu hè piazzatu, a griglia hè regolata.

Addizione di Elements di Biblioteca

U Logo Creator hà una biblioteca di vari primitivi chì sò addizionati à a tela cù u so trascinamentu di mouse. Un totalu di una dittuna categorie di primitività sò dispunibili, in mezu à i quali, princìpi, linii, frecce, modelli è icone disegnate assai di alta qualità.

Da u situ ufficiale pudete scaricà una collezione più avanzata di categorie.

Modificà elementi di bibliotheca

Per ognunu di i elementi aghjunti, pudete aduprà a scala, l'angulazione di rotazione è a riflessione relativi à l'asse X è Y, riempisce l'utili di culore (solidu o sfumatu), regula l'ombreggiu, è stabilisce un dettaglio curiosu cumu.

Aghjunghje è editendu testu

U Logo Creator offre di vene cù e di aghjunghje testu à ogni parte di a tela. L'utente pò entrà u so propriu testu o aduprà i slogan-mudelli integrati. A basa, a frase ùn pò esse scelta in a lista, ma solu premendu un bottinu chì dà un slogan arbitrariu o un attinu di publicità.

U testu chì si vede pò esse editatu cù i seguenti parametri: u furmatu, induve u font, a taglia, a spaziatura tra le lettere, a sfogliandhje orizzontale è a verticale sò specificate; regolate u riempimentu di culore, ombra, sfocatura è accatastamentu; introduzione diretta di u testu impiegatu.

Per u testu, pudete ancu definisce a so geometria. Pò esse dritta o curva in un cerru. A situazione nantu à u circaru hè stabilita da parametri addiziunali.

Allora avemu guardatu tutte e funzioni di divertimentu di u logo Creatore logo designer. U risultatu di u travagliu pò esse salvatu in i formati PNG, GPEG è SWF. Hè questu editori ùn esse chjamatu prufessiunale - manca di funzioni cume vinculi, allineamenti, strumenti di disegno, ecc Sintetizemu i risultati.

Virtues

- Amichevole è bella interfaccia
- Logica elementare di u travagliu
- Elementi di biblioteca disegnati qualitativamente
- Prudutariu è funzionale editore di testu
- A presenza di mudelli di slogan

Inconvenienti

- Mancu di menu di programma Russified
- L'applicazione ùn hè micca distribuita da u sviluppatore gratuitamente
- Ùn ci sò micca mudelli di logo pre-disignati.
- Ùn ci hè alignamentu è strumentu vinculanti.

Scaricate u Logo Creator Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Jeta Logo Designer Logo Design Studio Logo AAA Logo Maker di Sothink

Share l'articolo in reti sociali:
U Logo Creator hè un prugramma per creà un design unicu di loghi sportivi, corporativi, d'affari, animati, religiosi è altri.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Editori grafichi per Windows
Sviluppatore: Laughingbird Software
Costu: $ 21
Dimensioni: 33 MB
Lingua: inglese
Versione: 6.8.0