Cume estesi Kaspersky Anti-Virus

U serviziu di YouTube da Google hà dumandatu u tempu hè cunsideratu u miglior hosting di video. Centuise di migliaia di videos sò caricate tutti i ghjorni, è tutti l'utenti guardanu più di dieci millioni di videos un ghjornu. In questu articulu puderemo spiegà cumu si utilizanu YouTube, cunsiderà tutte e sfumature è analizzate in dettaglio ogni opportunità.

Creazione di conti

U prufessu di YouTube sarà associatu cù u vostru contu di Google, cusì se avete un, allora ghjustu chjamate à cunnessu per esse nantu à a pagina principale di u situ. Avà u vostru propriu prufessu furnisce una serie di benefici specifici, chì discuprà sottu.

Ulteriori dettagli:
Unisciti a YouTube
Troubleshoot YouTube Account Issues Issues

Ricerca di video

In cima si trova a barra di ricerca, inserisci a query in elli è trova u video. L'ordinazione accade automaticamente, prima i clip raccomandati è i più adatti sò pussibili, è sottu sò i temi menu popolari è pertinenti di a query. Inoltre, l'usu pò configurà u filtru di ricerca, a scelta di vede e publicazioni più ghjente, più popolari, o un elencu di canali in esclusiva.

Vede ancu: Opzioni di ricerca di YouTube

Guarda video

U scopu principale di YouTube hè di vede è di scaricà i video, è cusì u lettore hà ricevutu assai tempu per sviluppà. In questu, pudete cambià a scala di a finestra di visione, regolate a qualità di u video, accende i sottotituli in diverse lingue, cambia u volumu è a velocità di riproduzione. Ancu a funzione presente "Autoplay", e s'ellu hè attivatu, à pochi secondi da a fine di u video, u prossimu da a lista chì si trova à a destra di u lettore s'accende automaticamente.

Vede ancu:
Cosa fate se video in YouTube rallenta
Risolve i problemi di riproduzione di video di YouTube

Abbonamenti à u Canale

Parechji utenti producenu spesso video, aderiscono à un certu sughjettu è guadagnanu una basa di spettatori. YouTube hè u so travagliu, per chì esse pagatu, ma più nantu à ciò dopu. Se u cuntenutu di un usu in particulare ti piace, pudete abbonà à u so canale per riceve notifiche nantu à a publicazione di novu materiale. Per fà quessa, basta scendite un pocu sottu u lettore è in pettu à u nomu di u canale, cliccate Sottoscrì.

In a sezione "Abbonamenti" tutti i novu video da l'utenti chì seguite sò visualizati. À u primu postu di a lista mostra i più recenti entrate, è andendu, vi vai à i vecchi. Inoltre, l'infurmazioni nantu à a publicazione di i novu video sò à volte presentati in a pagina principale di u situ o da a destra accantu à u lettore cù una nota "Novu".

Leggi ancu: Abbonamenti à un canale di YouTube

Valutazione di u video

Guasi ogni annantu hè dispunibule per a valutazione. Basta à entrà "Mi piaciunu" o "Ùn aghju micca piaciutu". U numaru di certi stime ùn incalca micca a prumuzione di u materiale è ùn affetta micca a so redditività. Cusì, solu l'usini mostranu sì li piaccianu o video o micca, chì serve da una punta à a autore.

I video chì ti piacenu cum'è preferiti sò ordinati in un listinu separatu. A transizione versu hè effettuata da u pannellu di a sinistra. In a sezione "Biblioteca" basta sceglie "Mi piace i Video".

Esprimete a vostra opinione nantu à u video, valutatevi è cum'è comunicà cù l'autore. Puti à i utilizatori, pudete commenti. Oltre à scrive i vostri propri messaghji, pudete valutà i commenti di l'altri, se cunsiderate utili, è pudete ancu risponde à elli.

Leggi ancu: Cumu publicà commenti in YouTube

L'acquisto di film

YouTube offre à l'utenti cun un assai numeru di contenuti gratuiti per parechji utilizatori, ma a maggior parte di i filmi famosi ùn ponu micca esse guardati da a conformità à i diritti d'autore. A sola opzione di guardà un filmu nantu à YouTube hè di cumprà. A pagina iniziale di u situ hè una sezione corrispondente induve sò state classificate notizie popolari è classici di u cinema. A maiò parte di e foto sò distribuite in a lingua originale, ma à volte si trovanu cù sottotitoli russi.

Sharing videos

Quandu avete apprezzatu u video è vulete sparteli cù amici o publicarli in a vostra pagina di rete, ùn avete micca bisognu di copià u ligame da a barra di indirizzu è creà un novu. Puru cliccà nantu à Share e selezziunate a risorsa induve a publicazione sarà inviata.

Reclami video

Purtroppu, u staff di YouTube ùn hè micca sempre capace di prevene vari tipi di viulazioni nantu à a so risorsa, allora chjucheghjanu l'uterni à aiutallu à luttà contr'à u mancatu rispettu à e regule. Per esempiu, un canale pò supponi l'altra persona famosa è, per frode, raccoglie donazioni da l'utenti o riceve soldi per a publicità. Inoltre, in YouTube ci sò ancu parechje violazioni in rapprese di ignorà e regule di a comunità è l'usu di u copyright di altri. I impiegati ricevenu è cunsideranu reclami da tutti l'utenti, spessu applicendu misure adeguate à i violatori.

Ùn raccomandemu micca rimanere indifferente è in casu di rivelazione di cuntenutu obscene o ingannamentu, mandà immediatamente un reclamu à l'administrazione. Quandu ci sò abbene richieste, i impiegati puderanu cancellà u video, restringe l'accessu, o blocanu l'utente.

Vede ancu: Cumu lagnà nantu à u canale in YouTube

Cuntrollu di i parenti

Benintesa, ci hè una moderazione dura nantu à l'hosting di video, un limite di l'età, è video di contenuti osceni sò guasu immediatamente bloccati. Tuttavia, ancu questu cuntrollu ùn proteghja micca i zitelli da l'esposizione à u cuntenutu negativu. Se u vostru zitellu guarda spesso i video in YouTube, allora assicurati chì u so tempu hè quì più sicuro di possibile. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di fà una azzione - attiva a funzione di ricerca sicura integrata.

Vede ancu:
Bloccà un canale di YouTube da i zitelli
Avemu un bloccu di YouTube da u zitellu in u computer

Comunicazione cù l'utenti

Di sopra, avemu già parlatu di cumunicazione in i commenti, tuttavia, stu metudu di correspondenza ùn hè micca adatta per e conversazioni personali. Perciò, se vulete porghje una domanda personale o discute qualcosa cù l'autore di u canale in YouTube, vi propemu di scrive subitu in i messaggi persunali. Questa caratteristica hè stata aghjunta per un bellu pezzu è funziula perfettamente. Appena ricevi risposta, riceverete una notificazione.

Vede dinò: Mandà messaggi privati ​​à YouTube

A creazione di u vostru propriu canale

Se anu pensatu di entrà à l'altri utilizatori è ancu di rilasciare cuntenutu autore, prima ci vole a creatu u vostru propriu canale. Decisione nantu à u tema, preparà u prughjettu in anticipu è ghjunghje cù un nome. Ùn vi scurdate di cunfirmà u vostru contu per scaricà video longhi è sceglite e immagini nantu à l'anteprima.

Vede ancu:
A creazione di un canale in YouTube
Facendu un intestu per u canale di YouTube
A fà un trailer di canale video in YouTube

Gestione di canali

Tutte e impostazioni sò fatte in u studio creativu. Eccu u gestore di video, trasmissioni in diretta, cumenti è missaghji di l'utenti. In sta finestra, pudete vede ancu statistiche di canale, calculà u prufettu netu per a vista, è cambiate assai altri paràmetri.

Vede ancu: Configurazione di un canale in YouTube

Video upload

Quasi ogni video impone l'installazione preliminare in prugrami speciali. A so cumplessità dipende da u sughjettu sceltu è u formatu. I video personali ùn sò di solitu montati, è YouTube hè adupratu semplicemente cume un storage, per esempio, l'accessibilità limitata à tutti i video hè stabilita.

Vede ancu:
Cume montà video in computer
Avemu montu video online

Assicuratevi chì u materiale sia prontu per a publicazione. Caricate u schedariu video in a pagina è selezziunate e opzioni di accesso. Quì pudete limità a visione à tutti l'utenti, u video ùn sarà più affissatu nantu à u vostru canale è in a ricerca. In u listessu menu, una pubblicazione pendente hè configurata, chì permette di carregà video à un canale à un momentu specificu.

Inserite un nome di clip, selezziunà una icona, aghjuntu una descrizione, è specificà tag. E tag di l'argumentu devenu esse inserite per quiddi utenti chì vogliono ottimizà u record in a ricerca. Inoltre, i parametri supplementari sò configurati quì: disattivà i commenti, i voti, selezziunà a categoria di pubblicazione, lingua è sottotituli, è restrizioni d'età.

Ulteriori dettagli:
Addizione di video in YouTube da un computer
U formatu video ottimale per YouTube

Prufite da u video

Ogni utente chì hà accettatu e condizioni per attivà a monetizzazione di YouTube pò riceve ricavate da viste da Google. Cù un incremento di punti di vista, i ricavi aumentanu ancu, ma ùn paganu micca assai, tantu utilizatori si cunvenenu in a rete di filialità è inseriscenu annantu annunci in i so record. Quì, a redditività dipende micca solu da e viste, ma dinò in u sughjettu di u canale, u publicu target è a so attività.

Ulteriori dettagli:
Turnu monetization on è fà un profitu da video YouTube
U prezzu di guardà i video in YouTube
Cunnessu u prugramma di affiliazione per u vostru canale di YouTube
Attirà abbonati à u vostru canale di YouTube

Trasmissioni in diretta

Youtube hè adatta micca solu per scaricà è visualizà registrazioni video, hè usatu per fà trasmissioni in diretta, induve l'autoru comunica cù u spechju in tempo reale, gioca un ghjocu o, per esempiu, esegue composizioni musicali.

A trasmissione in streaming hè un bonu modu per guadagnà soldi se u publicu di u canale hè grande è chì i spettatori vene attivamente à e trasmissioni, guardà, chjama. U redditu principale da i flussi hè basatu annantu à riceve donazioni da l'utenti (donazione). Crea un account in un situ particulare, per mezu chì a ghjente ti mandà una certa quantità di soldi, attaccendu una dumanda o un altru messaghju à essa.

Vede ancu:
Configurazione di u fluxu in esecuzione in YouTube
Software di diffusione di YouTube
Flusso in YouTube è Twitch nant'à u tempu

Oggi avemu rivisitu in dettaglio u famu video hosting YouTube è hà dettu cumu adupralu. Comu pudete vede, hà un numeru di strumenti diversi è funzioni chì ti permettenu di guardà u materiale cumumente, di comunicà cù l'autore o di diventà un ellu è fà un prufittu per u vostru travagliu preferitu.

Vede ancu: Analisti di hosting di video di YouTube