ImgBurn Usage Options

ImgBurn hè una di e applicazioni più popolari per a registrazione di vari informazioni oghje. Ma oltre à a funzione primaria, stu software hà un numeru di altre proprietà pratiche. In questu articulu vi spieghemu ciò chì pudete fà cù ImgBurn, è cume hè implementatu.

Scaricate l'ultima versione di ImgBurn

Cosa pò esse ImgBurn?

In più di aduprà ImgBurn, pudete scrive qualsiasi dati à i supporti dischi, pudete puru trasferisce facilmente qualunque immagine in un drive, creà u discu o da un file adeguatu, è ancu trasmette documenti individuale à i media. Nisumemu annantu à tutte queste funzioni in più in u articulu in attente.

Burn image in disc

U prucessu di copia i dati à un CD o DVD cum'è ImgBurn hà cum'è quellu:

  1. Run u prugramma, dopu allora un listinu di funzioni dispunibuli apparirà nantu à u schermu. Hè necessariu cliccà nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à l'elemento cù u nomu "Scrivite u schedariu immagine à u disc".
  2. Cusì si apre a area accantu induve hà da specificà i parametri di u prucessu. À a vetta, à a sinistra, vedite un blocu "Sorgente". In stu blocu, avete cliccatu nantu à u bottinu cù l'imagine di un cartulare giallu è di una lupa.
  3. Dopu à quessa, una finestra apparirà nant'à u schermu per sceglie u schedariu sorgente. Cum'è in questo casu copiamu l'immagine à un spaziu, truvemu u formatu richiestu nantu à u computer, marcatu cun un clicu nantu à u nomu, allora premete u valore "Apertu" in a zona inferiore.
  4. Ora inserite u media in u sundamentu. Dopu avè selezionatu l'infurmazioni necessarie per a registrazione, vi sarà restituitu à a configurazione di u prucedimentu di registrazione. A stu puntu, avete ancu bisognu di specificà u drive cù cui a registrazione dighjà. Per fà quessa, selezziunate solu l'apparecchjaru desideratu in a lista di menu a tendi. Se avete una, l'équipe serà sceltu automaticamente per difettu.
  5. Se necessariu, pudete attivà u modalità di verifica media dopu a registrazione. Questu hè fattu marcendu a casella corrispondente, chì si trova contr'à a linea "Verify". Per piacè, avverate chì u tempu cumunale di operazione chì a funzione di verifica hè attivata aumenterà.
  6. Pudete ancu manualmente ajustà a velocità di u prucedimentu di registrazione. Per questo, ci hè una linea speciale in u rule giusto di a finestra di parametri. Cliccendu nant'à, vedi un menu in goccia cù una lista di modi disponibili. Ci vole à avvisà chì, à velocità eccessiva, ci hè una possibilità di bruscia senza successu. Ciò significa chì i dati nantu à essi pò esse sbagliu. Allora, si consiglia di lascià l'alimentu attuale aghjurnatu, o, cuntrò, per abbassà a velocità di scrittura per una più grande fiducia di u prucessu. A velocità massima permessa, in a maiò parte di i casi, hè indicata nantu à u discu propiu, o pò esse veduta in a zona rispettabile cun impostazioni.
  7. Dopu avè stabilitu tutti i parametri, cliccate nantu à l'à marcata in a screenshot sottu.
  8. Poi, a imagine di u prugrammu di registrazioni apparirà. In stu casu, pudete sentite u sonu tipicu di a rotazione di u discu in u drive. Duvete aspettà finu à a fine di u prucessu, senza interrompela, à menu assolutamente necessariu. U tempu approssimatu di a chjave pò esse vistu à l'oppostu di a linea "Tempu restante".
  9. Quandu u prucessu hè finitu, u discu aprirà automaticamente. Nantu à u schermu vedi un missaghju chì u drive deve esse chiusu di novu. Ciò hè necessariu in casi chì avete inclusu l'opzione di verifica, chì hà citatu in u sestu paragrafo. Basta spingà "OK".
  10. U prucessu di verifica di tutte e informazioni registrate nantu à u discu hà da cumincià automaticamente. Bisognu à aspettà un paru di minuti finu chì un messagiu apparisci nantu à u schermu nantu à a fine di u testu. In a finestra, cliccate u pulsante "OK".

Dopu à quessa, u prugramma hà da reindirizzà à a finestra di configurazione di registrazione. Chì u drive hè statu gestitu bè, sta finestra pò esse chjaramente chiusa. Questu completa a funzione ImgBurn. Avendu fattu tali azzioni semplici, pudete copià facilmente u cuntenutu di u schedariu in mezi esterni.

A creazione di una immagine di discu

Quelli chì utilizanu micca sempre una unità, sarà utile avè sapè di sta opzione. Permette di creà una immagine di un trasportatore fisicu. Questu file sarà conservatu in u vostru computer. Questu ùn hè micca cunsideratu, ma permette ancu di salvà l'infurmazioni chì ponu perde per via di l'usu di u discu fisicu durante u so usu di regula. Procedemu à a descrizione di u prucessu in sè.

  1. Fighjate ImgBurn.
  2. In u menu principale, selezziunate l'elemento "Crea un file di immagine da u discu".
  3. U passu chì seguitu hè di sceglie a fonte da u quale a maghjina sarà creata. Inserite u media in u drive è selezziunate u dispositivu da u menù drop-down in cima à a finestra. Se avete una unità, ùn avete micca bisognu di scegliete qualcosa. Sarà listatu automaticamente cum'è sorgente.
  4. Ora vi vole à specificà a situazione duve u salvu creatu sarà salvatu. Questu pò esse fattu cliccendu nantu à l'icona cù a maghjina di a cartella è a lente di ingrandu in u blocu "Destinazione".
  5. Cliccendu nant'à u situ specificatu, vedite una finestra di salvataggio standard. Duvete selezziunate una cartella è specificate u nome di u documentu. Dopu à chì cliccate "Salvà".
  6. In a parte diritta di a finestra cun impostazioni preliminari, vedite informazioni generali nantu à u discu. E tabule si trovanu leggermente sottu, cù chì pudete cambià a velocità di a lettura di dati. Pudete lasciari tuttu cambiatu o specificà a velocità chì u discu supporti. Quest'informazione si trova sopra i tab.
  7. Se tuttu hè prontu, cliccate nantu à a zona mostrata in l'immagine sottu.
  8. Una finestra cù dui righe di progressu apparirà nantu à u schermu. S'ellu hè pienu, allora u prucessu di registrazione hè andatu. Ci stà aspettendu chì questu sia finitu.
  9. A finestra seguente indica l'indimimu di l'operazione.
  10. Hè necessariu cliccà nantu à a parola "OK" a fine, dopu allora pudete fermà u prugramma stessa.

Questu cumpleta a descrizione di a funzione attuale. Cusì si riceve un image standard di discu, chì pudete usà immediatamente. À propiu sì, tali file ponu esse creati micca solu cù ImgBurn. U lugiziale descrittu in u nostru articulu separatu hè perfettu per quessa.

Leggi ancu: Disk Imaging Software

Scriviri dati singuli in discu

A volte ci sò situazioni chì avete bisognu di scrive in u drive, micca un'imagine, ma un set di schedari arbitrarii. Per tali casi, ImgBurn hà una funzione speciale. Questu prucessu di registrazione in pratica avarà a forma ripercussa.

  1. Fighjate ImgBurn.
  2. In u menu principale vene cliccate nantu à l'immagine, chì hè etichettata cum'è "Scrivere file / cartella in disc".
  3. In a parte sinistra di a finestra successiva vedite una zona in cui i dati selezziuti per a registrazione avveranu in una lista. Per aghjunghje i vostri documenti o cartetti à a lista, hè necessariu cliccare nantu à a zona sottu forma di una cartella cù una lenti.
  4. A finestra chì si apre sembra abbastanza standard. Duvete à truvà a cartella oi file desiderati nantu à u vostru computer, selezziunali cun un sulu cliccucciu sinu, è cliccate nantu à u pulsante. "Select Folder" in a zona inferiore.
  5. Dunque, avete bisognu di aghjunghje quant'è altru informazione cum'è necessariu. Bè, o finu chì u spaziu libbardu si stà. Pudete truvà u restu di u spaziu dispunibule quandu cliccate nantu à u bottinu in forma di calculatrice. Hè in a stessa area di regolazione.
  6. Dopu, videte una finestra separata cù u missaghju. In i voi bisognu cliccà u pulsante "Sì".
  7. Queste azzioni ti permetteranu di visualizzare l'infurmazioni nantu à u drive, cum'è u spaziu libaru restanti, in una zona apposta.
  8. L'ultimu ma un passu sarà a selezzione di l'unità per a registrazione. Cliccate nantu à una linea speciale in u blocu "Destinazione" e selezziunate u dispositivu desideratu in a lista di menu a tendi.
  9. Avendu selezionatu i schedari è i cartulari necessarii, bisogna appiccà u pulsante cù a freccia da u cartulare giallu à u discu.
  10. Prima di cuminciare a registrazione diretta di l'infurmazioni nantu à i media, vedi a finestra di missaghju chì seguita nantu à u schermu. In essa, bisogna cliccà u pulsante "Sì". Ciò significa chì tuttu u cuntenutu di e cartelle scelte sarà in a radice di u discu. Se vulete mantene a struttura di tutti i cartetti è i file allegati, allora ghjustu à sceglie "No".
  11. Dopu, vi sarà dumandatu di configurà e etichette di u volume. Avemu raccomandatu di lasciare tutti i parametri specificati senza fine è cliccate nantu à a didicazione "Sì" cuntinuà.
  12. Infine, una schermata di notifiche apparirà cun informazioni generali nantu à i cartulari di dati registrati. Questu mostra a so dimensione totale, sistema di file è etichetta di u volume. Se tuttu hè currettu, cliccate "OK" purtà a registrazione.
  13. Dopu à quessa, a registrazione di cartulari scelti in precedenza è l'infurmazioni nantu à u discu cuminceranu. Com'è u solitu, tutti i prugressi saranu visualizzati in una finestra separata.
  14. Se a brucia hè stata cumpletata cù successu, pudete vede a notificazione curretta nantu à u schermu. Pò esse chiusu. Per fà quessa, cliccate "OK" in sta finestra.
  15. Dopu, pudete fermà u restu di a finestra di prugramma.

Quì, in fattu, tuttu u prucedimentu di scrive i file à u discu aduprendu ImgBurn. Ora avemu passatu à e funzioni restanti di u software.

A creazione di una immagine da cartulari specifichi

Sta funzione hè assai simile à quella descritta in u secondu paragrafo di stu articulu. L'unica differenza hè chì pudete creà una immagine da i vostri propri file è cartulari, è micca solu quelli chì sò presenti nantu à un discu. Sembra questu.

  1. Apri ImgBurn.
  2. In u menù iniziale, selezziunate l'elemento chì avemu annunziatu nantu à l'immagine sottu.
  3. A prossima finestra hè propiu uguale cum'è in u prucedimentu di scrittura di i file à u discu (u paragrafo precedente di l'articolo). In a parte sinistra di a finestra ci hè una zona in cui tutti i documenti è cartulari selezziunati saranu visibili. Pudete aghjunghje à l'aiutu di u bottinu già cunnisciutu in forma di cartella cù una lenti.
  4. Pudete calcularà u spaziu libaru restante cù u bottinu cù una maghjina calcolatrice. Cliccendu nant'à, videte in a zona sopra tutti i dettagli di a vostra immagine futura.
  5. A cuntrastu di a funzione precedente, avete bisognu di specificà micca un discu, ma una cartulina cum'è riceveur. U risultatu finale sarà salvatu in essa. In a zona chjamata "Destinazione" Truverete un campu vacante. Pudete inserisce u caminu per a cartella cù a vostra propria manu, o pussite cliccate nantu à u bottinu à diritta è selezziunate una cartella da a directory cumuna di u sistema.
  6. Dopu aghjunghjendu tutti i dati necessarii à a lista è seleziantu a cartella da salvà, fate clic in u buttu di start di u prucessu di creazione.
  7. Prima di creà un schedariu, apparisce una finestra cù una scelta. Premendu u pulsante "Sì" in sta finestra, permette à u prugramma di visualizà u cuntenutu di tutti i cartetti immediatamente à a radice di l'immagine. Se sceglite l'articolo "No", allora a gerarchia di cartelle è di file sarà tuttu conservatu, cum'è in a fonte.
  8. Dopu vi verrà dumandatu di cambià i parametri di u volume di etichetta. Ùn ti cunsiglii micca toccà l'elementi listati quì, ma cliccate solu "Sì".
  9. Infine, vedite l'infurmazioni di base nantu à i lìculi scritti in una finestra separata. Sì ùn cambiate micca u parere, appughjate nantu à u pulsante "OK".
  10. U tempu di creazione di l'imagine dipende da quanti file è cartelle aghju aghjuntu à essa. Quandu a creazione hè cumpletata, un missaghju appare nantu à a fine di l'operazione, esattamente cum'è in e funzioni precedenti ImgBurn. Pressu "OK" in sta finestra per finì.

Hè tuttu. A vostra immagine hè creata è hè in u locu chì era specificatu prima. Questa descrizzione di sta funzione hè andata à a fine.

Pulizia di Dischi

Se avete un mezu riscrittabile (CD-RW o DVD-RW), allora sta funzione pò esse utili. Come significa u nome, ti permette di sguassà tutte e infurmazioni dispunibule da tali media. Purtroppu, ImgBurn ùn hà micca un pulsante separatu chì vi permette di sguassà u drive. Questu pò esse fattu in un modu specificu.

  1. Da u menu di avvicinamentu ImgBurn, selezziunate l'elementu chì vi reindirisce versu u pannellu per scrive file è cartelle in u media.
  2. U pulsu per pulisce u lussu otticu chì avemu bisognu hè molto chjucu è hè nascosto in sta finestra. Cliccate nantu à l'unu in forma di discu cù una gomma prossima.
  3. U risultatu hè una piccula finestra in u mezu di u schermu. In stu, pudete selezziunà a maniera di pulizia. Sò simili à quelli chì offre u sistema quandu formattatesi una unità di flash. Se premete u pulsante "Quick", dopu a pulizia si svolge superficialmente, ma subitu. In u casu di un bottinu "Full" tuttu hè esattamente u cuntrariu - tantu tempu hè necessariu, ma a pulizia sarà di alta qualità. Dopu avè selezionatu u modu desideratu, cliccate nantu à a zona rispettiva.
  4. Allora pudete sentite cume u drive inizia a girà nant'à u drive. In u angulu inferiore sinistra di a finestra, i percentuali saranu visualizzati. Eccu u prugressu di u prucessu di pulizia.
  5. Quandu e informazioni da i media sò cumpressivamente sfruttate, una finestra si vede cun un missaghju chì avemu dighjà menzionatu parechje volte oghje.
  6. Chiudite a finestra, cliccendu nantu à u pulsante. "OK".
  7. A vostra unità hè ora vacante è pronta à scrive nuovi dati.

Questu era l'ultimu di e funzioni di ImgBurn chì vulavanu parlà oghje. Speremu chì a nostra gestione sia pratica è vi aiuterà à compie u travagliu senza troppa difficoltà. Se avete bisognu di creà un discu di avvicinamentu da un drive flash aviabile, allora noi vi propemu di leggere u nostru articulu separatu chì vi aiuta in questa materia.

Leggi ancu: Facendu un lettore USB di bootable