Convertilla - semplice cunvertitore di video gratuito in rusa

Aghju scrittu più di una volta nantu à i vari convertitori video gratuiti, sta vene sarà più unu - Convertilla. Questu prugramma hè spiccatu per duie cose: ùn cerca micca di installà un software indesideratu nantu à u vostru computer (cume si pò osservà in quasi tutti i prugrammi) è hè estremamente faciule d'usu.

Incù l'aiuto di Convertilla, pudete cunvertite video da e per formati MP4, FLV, 3GP, MOV, WMV è MP3 (se, per esempio, avete bisognu di tagliare u sonu da a video). U prugramma hà ancu prufessi predefiniti per Android, iPhone è iPad, Sony PSP è PlayStation, XBOX 360 è altri dispositivi è sistemi di operazione. U prugramma hè compatibile cù Windows 8 è 8.1, Windows 7 è XP. Vede ancu: i megliu convertitori video gratuiti in russo.

Installazione è aduprà di software di conversione video

Pudete scaricà a versione russa di questu cunvertitore video in a pagina ufficiale: //convertilla.com/ru/download.html. A so installazione ùn pò dà nisuna difficoltà, basta cliccà "Avanti".

Dopu avè principiatu u prugramma, vedite una finestra simile in cui hè in scena tutta a cunversione.

Prima ci vole à specificà u caminu di u file chì volete cunvertisce (pudete ancu trascina u schedariu in a finestra di prugramma). Dopu à elli - stabilisci u furmatu di u video resultatu, a so qualità è a so taglia. Resta sulu cliccà nantu à u "Pari" per avè u luggeru in un novu furmatu.

In più, nant'à u tabulamentu "Dispositivo" in stu cunvertitore video, pudete specificà per quale dispositivu di destinazione a conversione deve esse fatta - Android, iPhone o qualchì altro. In questo casu, a cunversione utilizerà u profil prereinstallatu.

A trasformazione stessa accade rapidamente (ma in tutti sti prugrammi, a velocità hè quasi uguia, ùn pensu micca chì truvamu qualcosa di primu novu). U schedariu risultatu hè ghjucatu nantu à u dispositiu di destinazione senza ogni sfumata.

Per riassumendu, se avete bisognu di un cunvertitore video in Ruso, assai semplice, senza assai impegni e funzioni aghjunte chì ùn sfruttate micca più spessu, u prugramma di Convertilla liberu hè una bona scelta per questo.