OpenOffice Writer hè un editor di testu praticu assai pratico, chì ogni ghjornu guadagna sempre più popularità trà l'utenti. Com'è tanti editori di testu, hà ancu e so caratteristiche. Provemu à capisce cumu si pò rimuovere pagine in più.
Scaricate l'ultima versione di OpenOffice
Eliminà una pagina bianca in OpenOffice Writer
- Aprite u documentu in cui vulete cancellà una pagina o pagine.
- In u menù principale di u prugramma in a tab Vista selezzione articulu I caratteri non stampabili. Questu vi permetterà di vede caratteri speciali chì ùn sò micca visualizati normalmente. Un esempiu di tale caratteru pò esse u "segno di paragrafo"
- Rimuovi tutti i caratteri inutili nantu à una pagina bianca. Questu pò esse fattu cù una chjave Backspace ognuna di e chiavi Elimà. Dopu à a fine di questi passi, a pagina in bianco serà eliminata automaticamente.
Eliminà una pagina cù un testu in OpenOffice Writer
- Eliminà u testu indesideratu cù a chjave. Backspace o Elimà
- Ripetite i passi descritti in u casu precedente.
Vale ancu notatu chì ci sò volte chì ùn ci sò micca inutilmente caratteri non stampabili in u testu, ma a pagina ùn hè micca cancellata. In una tale situazione, hè necessariu in u menù principale di u prugramma nantu à a tab Vista selezzione articulu Modu di pagina Web. À l'iniziu di una pagina vuota, cliccate nantu à a tasca. Elimà è cambia torna in modalità Stampa di layout
A causa di tali azzioni in OpenOffice Writer, pudete rimuovere facilmente tutte e pagine inutili è dà u documentu a struttura necessaria.