Imposta l'invio à Yandex.mail

XLSX è XLS sò fogli di calculu Excel. Cume chì u primu hè statu creatu assai più tardi di u secondu è micca tutti i prugrammi di terze parti supportanu, diventa necessariu convertendu XLSX in XLS.

Cume per trasformà

Tutti i metudi di trasformazione di XLSX in XLS pò esse spartiti in trè gruppi:

  • Convertitori in linea;
  • Editori tabulati;
  • Software di conversione.

Ci abitemu nantu à a descrizione di azzioni quando si utilizanu dui gruppi principali di metudi chì implichi l'usu di vari software.

Metudu 1: XLS XLS è Convertitore XLSX

Cumferemu a riflessione di a soluzione di u prublema cù a descrizzione di l'algitimu di azzione aduprendu u convertitore shareware Batch XLS è XLSX Converter, chì converte sia da XLSX in XLS sia in direzzione contrapunta.

Scaricate Batch XLS è XLSX Converter

  1. Fate u convertitore. Cliccate nantu à u bottinu "Files" à a destra di u campu "Sorgente".

    Oppure cliccate nantu à l'icona "Apertu" in forma di cartella.

  2. A finestra di selezzione di fogli di calcoliu inizia. Naviga versu u cartulare induve a fonte XLSX hè situata. Se duvite a finestra, cliccendu nantu à u bottinu "Apertu"Pò sì sicuru da spostà u passatu à u campu di u formatu file da a posizione "Progetto Batch XLS è XLSX" in posizione "File Excel"in casu à oghje, u scopu desideratu ùn apparisce micca nant'à a finestra. Selezziunu e premete "Apertu". Pudete selezziunu più file simul, se hè necessariu.
  3. Ci hè una transizione à a finestra di cunvertitore principale. U caminu di i file selezziunati sarà visualizzato in a lista di elementi preparati per a conversione o in u campu "Sorgente". In u campu "Target" specificate a cartella induve a tavula XLS in uscita sarà inviata. Per difettu, questu hè u listessu cartulare induve a sorgente hè memorizata. Ma se vulete, l'utente può cambià l'indirizzu di stu cartulare. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Cartella" à a destra di u campu "Target".
  4. L'utunu apre "Sfoglia cartelle". Naviga versu u cartulare in cui vulete conservà u XLS in uscita. Selezziunu, cliccate "OK".
  5. In a finestra di cunvertitore in u campu "Target" L'indirizzu di u cartulare in uscita selezionatu hè visualizatu. Ora pudete scappà a cunversione. Per fà quessa, cliccate "Conversu".
  6. A procedura di cunversione ghjunghje. Se desiderate, pò esse interromputa o in pausa, premendu rispettivamente i tasti. "Stop" o "Pausa".
  7. Dopu a fine di a cunversione, una marcata verde si vede nant'à a lista di sinistra di u nomu di lugheru. Ciò significa chì a cunversione di l'elemento currente hè cumpletata.
  8. Per andà à a situazione di l'oggetto convertitu cù l'estensione XLS, cliccate nantu à u nome di l'oggetto currente in a lista cù u bottinu destro di u mouse. In lista aperta, cliccate "Mostra l'uscita".
  9. Iniziò "Esploratore" in u cartulare duve si trova a tavula XLS selezionata. Ora pudete fà qualchì manipolazioni cun ellu.

U "minus" principale di u metudu hè chì Batch XLS è XLSX Converter hè un prugramma pagatu chì a versione free avemu una numerosa limitazione.

Metudu 2: LibreOffice

XLSX à XLS pò ancu esse convertitu in una serie di processori tabulari, unu di i quali è Calc, chì hè inclusu in u pacchettu LibreOffice.

  1. Attiva u shell iniziale di LibreOffice. Cliccate "Open File".

    Pudete ancu aduprà Ctrl + O o vene à l'elementi di u menù "File" è "Apertu ...".

  2. Sculera l'apertura di tavulu. Spostà induve l'oggetto XLSX hè situatu. Selezziunu, cliccate "Apertu".

    Pudete aprà è bypassà a finestra "Apertu". Per fà ciò, trascina XLSX da "Esploratore" in u shell iniziale di LibreOffice.

  3. A tabella si aprirà da l'interfaccia di Calc. Avà bisognu di cunvertialu in XLS. Cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu à a destra di a immagine di u dischetto. Sceglite "Salvà cum'è ...".

    Pudete ancu aduprà Ctrl + Shift + S o vene à l'elementi di u menù "File" è "Salvà cum'è ...".

  4. Appare una finestra di salvezza. Sceglite un locu per salvà u schedariu è andateci quì. In a zona "File Type" selezziunu da a lista "Microsoft Excel 97 - 2003". Appughjà "Salvà".
  5. A finestra di conferma di u formu si aprirà. Hè necessaria per confermà chì vi vulete veramente salvà a tavula in formatu XLS, è micca in ODF, chì hè nativa di Libre Office Calq. Questu messaghju annuncia ancu chì u prugramma ùn sia micca in pussutu salvà qualchì formattazione d'elementi in un tippu "alien" per questu. Ma ùn preoccupatete micca, perchè più spessu, ancu sì qualchì elementu di formattazione ùn pò esse salvatu in modo correttu, avarà pocu effetti nant'à a forma generale di a tavula. Allora, premete "Usu u formatu Microsoft Excel 97 - 2003".
  6. A tavula hè cunvertita in XLS. Hè ella stessa hè conservata in u locu chì l'utente hà dumandatu quandu si salva.

U "minus" principale in comparazione cù u metudu precedente hè chì, cù l'aiutu di l'editor di fogli di calculu, hè impossibile effettuà conversioni di massa, da chì duverete cunvertite ogni fogliame separatamente. Ma in u stessu tempu, LibreOffice hè un strumentu assolutamente gratuito, chì hè indubbiamente un "plus" di u prugettu.

Metru 3: OpenOffice

U prossimu editor di fogli di calcoliu chì pò esse adupratu per riformattà una tavula XLSX in XLS hè OpenOffice Calc.

  1. Lanciate a finestra iniziale di l'Open Office. Cliccate "Apertu".

    Per l'utenti chì preferenu aduprà u menu, pudete aduprà a pressione sequenziale di elementi "File" è "Apertu". Per quelli chì amanu aduprà e chjavià, l'opzione à aduprà Ctrl + O.

  2. A finestra di selezzione di l'ughjettu appare. Andà à quì si trova u XLSX. Selezziunu stu cartulare, cliccate "Apertu".

    Com'è u prucedimentu di nanzu, u schedariu pò esse apertura trascinendu da "Esploratore" in u shell di u prugramma.

  3. U cuntenutu si aprirà in OpenOffice Calc.
  4. Per salvà i dati in u furmatu ghjustu, cliccate "File" è "Salvà cum'è ...". Applicazione Ctrl + Shift + S lavora ancu quì.
  5. Scatta salvà. Spiteci quandu avete previsto di mette a tavula riformattata. In u campu "File Type" selezziunate u valore da a lista "Microsoft Excel 97/2000 / XP" e premete "Salvà".
  6. Una finestra si aprà cù un avertimentu nantu à a possibilità di perde certi elementi di formattazione mentre salvà in u XLS di u listessu tippu chjamatu in LibreOffice. Qui ci vole à cliccà "Usate u formatariu attuale".
  7. A tavula hè salvata in u formatu XLS è ponu in u locu precedentemente specificatu nantu à u discu.

Metudu 4: Excel

Naturalmente, un prucessore di fogli di calculu Excel pò convertire XLSX in XLS, per chì i dui formati sò nativi.

  1. Run Excel. Cliccate nantu à la scheda "File".
  2. Cliccate dopu "Apertu".
  3. A finestra di selezione di l'oggetto avia. Naviga versu u situ file chì si trova in u format XLSX. Selezziunu, cliccate "Apertu".
  4. A tabella si stalla in Excel. Per salvà lu in un furmatu diversu, torna à a sezione. "File".
  5. Ora cliccate "Salvà cum'è".
  6. L'utellu salvu hè attivatu. Move to u pianu di cuntene a tavula convertita. In a zona "File Type" selezziunu da a lista "Excel 97 - 2003". Poi premete "Salvà".
  7. Una finestra già cunifera si apre cun avvertenza nantu à possibili prublemi di compatibilità, solu avè un aspettu diversu. Cliccate nant'à "Continue".
  8. A tavula serà trasformata è posta in u locu indichiatu da l'utente trà u salvu.

    Ma questa opzione hè pussibule solu in Excel 2007 è in versioni successive. Versioni precedenti di questo prugramma ùn ponu micca aprire XLSX con utli incorporati, semplicemente perchè à u momento di a creazione di questu formatu ùn esisteva ancora. Ma u prublemu hè solubile. Questu necessita di scaricà è installà u pacchettu di compatibilità da u situ ufficiale di Microsoft.

    Scaricà Pack Package

    Dopu à questu, e tabelle XLSX si apriranu in Excel 2003 è versioni precedenti in modu normale. Tramite una lima cù questu estensione, l'utente può reformattela in XLS. Per fà quessa, andate solu da l'elementi di u menù "File" è "Salvà cum'è ...", è dopu in a finestra di salvezza, selezziunate a località desiderata è u tippu di formatariu.

Pudete convertite XLSX in XLS in un computer cù i prugrammi di cunvertitori o processori tabulari. I convertitori sò più aduprati quandu a conversione di massa hè necessariu. Ma, purtroppu, l'ampia maggioranza di i prugrammi di stu tipu sò pagati. Per una sola conversione in sta direzzione, i processor di tavola liberi annantu à i pacchetti LibreOffice è OpenOffice si adatta perfettamente. Microsoft Excel esegue a cunversione più corretta, postu chì per quellu prucessore tabulari dui formati sò nativi. Ma, purtroppu, stu prugramma hè pagatu.