Cume scopre a parola d'ordine in Yandex Money

L'errore standard, o, cum'è chjamatu spessu, l'errore medio aritmeticu, hè unu di l'indicatori statistichi impurtanti. Aduprendu stu indicatore, pudete determinà l'eterogeneità di u campu. Hè dinò impurtante quandu prevede. Scopri cumu pudete calculà l'errore di standard utilizendu strumenti di Microsoft Excel.

Calculu di l'errore media aritmetica

Un di l'indicatori chì caratterizeghje l'integrità è l'omogeneità di u campu hè l'errore di standard. Stu valore hè a radice quadrata di a varianza. A varianza stessa hè a media quadrata di a media aritmetica. A media aritmetica hè calculata dividendu u valore tutale di l'oggetti di campione per u so numeru totale.

In Excel, ci sò dui modi per calculà l'errore standard: aduprà un set di funzioni è aduprà l'utenu di u Package di analisi. Fighjà una veduta più vicina à ognuna di sti opzioni.

Metudu 1: Calculà usando una cumbinazione di funzioni

Prima di tutti, facemu un algoritmu di azzioni nantu à un esempiu specificu per calcularà l'errore medio aritmeticu, utilizendu per stu scopu una cumbinazione di funzioni. Per fà u travagliu avemu bisognu di operatori STANDOWCLON.V, ROOT è CUMULO.

Per esempiu, aduprà un campione di dodici numeri presentati in a tavula.

  1. Selezzi a cellula in cui u valore tutale di l'errore standard sarà visualizatu, è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Apre Wizard di Funzione. A muvimentu per blocchi "Statistica". In a lista presentata di nomi selezziunate u nome "STANDOTKLON.V".
  3. A finestra di l'argumentu di a dichjarazione sopra cunduta hè lanciata. STANDOWCLON.V pensatu per stima a deviazione standard di u campu. Sta dichjarazione hà a sintassi seguente:

    = STDEV.V (numero1; numero2; ...)

    "Number1" è l'argumentazioni chì seguitanu sò valori numerici o riferimenti à e cellule è à l'intervalli di fogli in cui si trovanu. Pò esse ancu finu à 255 argumenti di stu tipu. Solu u primu argumentu hè necessariu.

    Dunque, setate u cursore in u campu "Number1". Dopu, fighjate per clampà u pulsante sinistro di u mouse, selezziunate l'intera gamma di u campu in u stru è u cursore. E coordinate di stu array sò immediatamente visualizzate in u campu di a finestra. Dopu à stu cliccemu nantu à u pulsante. "OK".

  4. In a cellula nantu à u schede vi hè u risultu di u calculu di l'operatore STANDOWCLON.V. Ma quessa ùn hè micca l'errore di a media aritmetica. Per uttene u valore desideratu, a deviazione standard deve esse divisa per a radice quadrata di u numaru di elementi campiunali. Per cuntinuà i calculi, selezziunate a cella chì cuntene a funzione STANDOWCLON.V. Dopu, pusemu u cursore in a linea di formula è dopu à l'espressione esistente aghjunghiamu u segnu di divisione (/). Dopu, cliccemu nantu à l'icona di un triangulu avutu in u cumprà, chì si trova à a sinistra di a barra di formula. A lista di funzioni recentemente utilizzate si aprite. Se truvate in u nome di l'operatore "ROOT"poi andate in stu nomu. Altrimenti, cliccate nantu à l'elemento "Altre funzioni ...".
  5. Start up again Maestri di funzioni. Sta vittura avemu da visità a categoria "Matematica". In a lista presentata selezziunate u nome "ROOT" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  6. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. ROOT. L'unica cosa chì faci di st'operatore hè di calculà a radice quadrata di un numeru datu. A so sintassi hè estremamente simile:

    = ROOT (numero)

    Comu pudete vede, a funzione hà solu un argumentu. "Numero". Pò esse rapprisentata da un valore numericu, una riferenza à a cella in cui hè contenuta, o altra funzione chì calcula stu numeru. L'ultima opzione sarà presentata in u nostru esempio.

    Piazzà u cursore in u campu "Numero" è cliccate nantu à u triangulu famigliale, chì cunduce una lista di e funzioni più recenti aduprate. Cercà u nome in esse "ACCOUNT". Se truvemu, poi cliccate nantu à ellu. In u casu contrariu, ripeti u nome "Altre funzioni ...".

  7. In a finestra aperta Maestri di funzioni move in u gruppu "Statistica". Ci selezziunu u nome "ACCOUNT" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  8. A finestra d'argomentu di a funzione principia. CUMULO. L'operatore specificatu hè cuncipitu per calculà u numeru di cellule chì sò piene di valori numerichi. In u nostru casu, cuntà u numeru di elementi campiunali è riportarà u risultu à l'operatore "madre". ROOT. A sintassi di a funzione hè cum'è seguita:

    = COUNT (valore1; valore2; ...)

    Come argumenti "Valore", chì pò cullà finu 255 pezzi, sò referenze à l'ampie di cellule. Mette u cursore in u campu "Valore1", premete u pulsante sinistro di u mouse è selezziunate l'intera gamma di u campu. Dopu e so coordinate sò messe in u campu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  9. Dopu à l'ultima azzione, u numeru di cellule piene di numeri ùn hè micca solu calcolatu, ma ancu l'errore medio aritmeticu sarà calculatu, chì questu era u coltu finale in u travagliu nantu à sta formula. A grandezza di l'errore standard hè deriva in a cella induve u situ di a formula cumplessa si trova, è a forma generale in u nostru casu hè u seguente:

    = STDEV.V (B2: B13) / ROOT (ACCOUNT (B2: B13))

    U risultatu di u calculu di l'errore medio aritmeticu hè stata 0,505793. Chjamemu questu numeru è confrontate cu un solu chì guasgemu quandu risolvemu u prublema in seguitu.

Ma u fattu hè chì per picculi campioni (finu à 30 unità) per una migliore precisione hè megliu ad aduprà una formula un pocu mudificata. In stu, u valore di deviazzione standard ùn hè micca spartutu da a radice quadrata di u numaru di elementi di campionamentu, ma per a radice quadrata di u numaru di elementi di campione minus unu. Cume, tenendu tene in considerazione e nuances di un picculu campione, a nostra formula asserisce a forma chì seguita:

= STDEV.V (B2: B13) / ROOT (ACCOUNT (B2: B13) -1)

Lezione: Funzioni statistiche in Excel

Metudu 2: Aduprà u Strumentu Statistica Descrittiva

U secondu modu di calculà l'errore standard in Excel hè aduprà l'utellu "Statistica descrittiva"inclusu in u cinturinu "Analisi di dati" ("Package di analisi"). "Statistica descrittiva" mene una analisi exhaustiva di u campu in cunfurmia vari criterii. Unu di elli hè ghjustu trovu l'errore medio aritmeticu.

Ma per approfittà di quest'occasione, devi esse attivatu immediatamente "Package di analisi", cum'è per difettu, hè disattivata in Excel.

  1. Quandu u documentu di i campioni hè aperto, andate in tab "File".
  2. Dopu, usendu u menù verticali di sinistra, movi à traversu a so voce à a sezione "Opzioni".
  3. A finestra di parametri Excel comincia. In a parte sinistra di sta finestra ci hè un menù per mezu da chì passamu à a sottusezzione Add-ons.
  4. À u fondu di a finestra chì si vede, ci hè un campu "Gestione". Avemu stabilitu u parametru in lu Add-ins di Excel è cliccate nantu à u pulsante "Vai ..." a so diritta.
  5. A finestra di moduli aghjuntu si menta cù un elencu di script scritti. Spuntà u nome "Package di analisi" è cliccate nantu à u pulsante "OK" à a parte destra di a finestra.
  6. Dopu à l'ultima azzione, un novu gruppu di strumenti apparirà nantu à u nastro, chì hà u nome "Analisi". Per andà à esse, cliccate nantu à u nome di a tab "Dati".
  7. Dopu a transizione, cliccate nantu à u pulsante "Analisi di dati" in u blocu di l'utili "Analisi"chì hè situatu à a fine di a cinta.
  8. A finestra di selezione di l'utenu di analisi accumula. Selezziunu u nome "Statistica descrittiva" è cliccate nantu à u pulsante "OK" a destra.
  9. A finestra di configurazione di u strumentu di analisi statistica integrata hè lanciata. "Statistica descrittiva".

    In u campu "Intervallo di entrata" deve specificà a gamma di celle in a tavula in cui si trova u campu analizatu. Ùn hè micca praticatu micca da fà quellu manualmente, ancu s'ellu hè pussibule, allora ponemu u cursore in u campu specificatu è, cù u bottinu sinu di u mouse, selezziunu u array di dati corrispondente nantu à u schede. E so coordinate sò immediatamente visualizati in u campu di a finestra.

    In blocu "Raggruppamentu" lascite e impostazioni predefinite. Hè cusì, u switch deve stà vicinu à u puntu "Per e colonne". Se no, allora deve esse riorganizzato.

    Tick "Tags in a prima linea" ùn pò micca installà. Chì a soluzione di a nostra domanda ùn hè micca impurtante.

    Dopu, andate in u blocu di e configurazione "Output Options". Eccu da spiegà induve esattamente u risultatu di u calciu di l'utile sarà visualizatu. "Statistica descrittiva":

    • In un novu zogliu;
    • In un novu libru (un altru schedariu);
    • In u campu specificatu di u fogliu attuale.

    Selezziunu l'ultima di sti opzioni. Per fà quessa, sposta u switch à a posizione "Spaziatura di uscita" è ponu u cursore in u campu à l'oppunitu di stu parametru. Dopu à ciò, cliccemu nantu à u schede da a cella, chì diventarà l'elemento superiore à sinistra di l'array di uscita di dati. E so coordinate sò esse messe in u campu induve avemu impostatu in precedenza u cursore.

    Ciò chì seguitu hè un blocu di cunfigurazioni chì determina chì dati avete bisognu di entrà:

    • Riassunti statistiche;
    • Q u più grande;
    • U più chjucu;
    • Livellu di fiducia

    Per determinà l'errore standard, assicuratevi di spuntà a casella accanto à "Statistiche riassunti". Di fronte à u restu di l'articuli marcemu à a nostra discrezione. Ùn ùn affeccerà micca a soluzione di u nostru impeglettu principale in alcun modu.

    Dopu tutte e impostazioni in a finestra "Statistica descrittiva" installatu, cliccate nantu à u pulsante "OK" in a so parte diritta.

  10. Dopu à questu strumentu "Statistica descrittiva" visualizza i risultati di l'elaborazione di i campioni nantu à u fogliu attuale. Comu pudete vede, ci sò assai numerosi indicatori statistichi diversi, ma à mezu à elli sò quelli chì avemu bisognu - "Errore Standard". Hè uguale à u numeru 0,505793. Ciò hè esattamente u listessu risultatu ch'ellu hà fattu applicendu una formula cumplessa in a descrizione di u metudu precedente.

Lezione: Statistica descrittiva in Excel

Comu pudete vede, in Excel ti pudemu calculà l'errore standard in duie manere: aduprà u set di funzioni è aduprà u strumentu di u pacchettu di analisi "Statistica descrittiva". U risultatu finale serà esattamente uguale. Dunque, a scelta di metanu dipende da a praticità di l'utente è da l'attività specifica. Per esempiu, se l'errore medio aritmeticu hè solu unu di assai indicatori statunitarii di campionamentu chì anu da calcunà, allora hè più cumpressu aduprà l'utellu "Statistica descrittiva". Ma s'ellu ci vole a calculà st'indicatore esclusivamente, allora per evitare di cluttering up dati extra, hè megliu di ricurrà à una formula complessa. In stu casu, u risultatu di u calculu s'imbica in una cella di a lamera.