A verifica di a punteghjazione in MS Word hè effettuata cù u correttore di spell. Per inizià u prucessu di verifica, cliccate solu "F7" (funziona solu in Windows) o cliccate nant'à l'icona di u libru situatu in a parte inferiore di a finestra di prugramma. Pudete ancu andà à a tab "Revisione" e premete u bottinu quì "Spelling".
Lezione: Cume abilizà u cuntrollu ortograficu in Word
Pudete ancu eseguirà u cuntrollu manualmente. Per fà ciò, navigate solu in u documentu è cliccate à u dirittu nantu à e parolle sottu sottumette cù una linea ondulata rossa o blu (verde). In questu articulu, guardemu più strettamente cume si principia a punteghjazione automatica in Word, è cume si esegue manualmente.
U cuntrattu di punteghjazione automatica
1. Aprite u documentu di Word in cui vulete eseguire a punteggiatura.
- Tip: Assicuratevi di controllà l'ortografia (puntuazione) in l'ultima versione salvata di u documentu.
2. Aprite la tabulazione "Revisione" è cliccate quì u bottinu "Spelling".
- Tip: Per verificà a punteggiatura in parti di u testu, selezziunate prima u fragmentu cù u mouse, è cliccate nantu à u pulsante "Spelling".
3. U correttore ortograficu cumincerà. S'ellu ci hè un errore in u documentu, una finestra si vede à a parte destra di u schermu. "Spelling" cù e scelte di riparazione.
- Tip: Per fà un correttore d'ortughi in Windows OS, pudete cliccà à tasca "F7" in a tastiera.
Lezione: Hotkeys di parola
Nota: E parolle errate saranu sottu sottumessute cù una linea rossa ondulata. I nomi proprii, è quantu e parole sconosciute à u prugramma, sò ancu sottu sottumessute cù una linea rossa (blu in versioni precedenti di Word), errori grammaticali saranu sottu sottumessu cù una linea blu o verde, dipende da a versione di u prugramma.
U travagliu cù a finestra "Spelling"
In cima di a finestra "Spelling", chì si apre quandu si trovanu errori, ci sò trè bottoni. Fighjà una veduta più vicina à u significatu di ognunu di elli:
- Saltà - cliccendu nantu ad elli, “diceci” à u prugramma chì ùn ci sò errori in a parola selezziunata (ancu se in realtà si pò esse quì), ma se a stessa parola hè stata ritrovata in u documentu, sarà dinò evidenziato cum'è scrittu cù un errore;
- Saltà tutti - Cliccendu nantu à stu bottinu farà chì u prugramma capiscu chì ogni usu di una parola in un documentu hè currettu. Tutti i punti salienti di sta parola direttamente in stu documentu scappanu. Se a stessa parola hè usata in un altru documentu, sarà dinò sottumessu, cumu a Parola vederà un errore in essa;
- À aghjunghje (per u dizionario) - aghjunghje a parola à u dizionario internu di u prugramma, dopu chì a parola ùn sia mai messa in risu. Almeno, finu à cagiunà e poi torna à installà MS Word in u vostru computer.
Nota: In u nostru esempiu, certe parole sò scritte in particulare cù l'errori per chì sia più faciule per capisce cume u sistema di verificatore ortograficu funziona.
A sceglie di i mudelli adatti
Se u documentu cuntene errori, anu, naturalmente, esse corretti. Allora, guardà attentamente tutte e correzioni suggerite è selezziunu chiddu chì ti interessa.
1. Cliccate nantu à a versione curretta di a riparazione.
2. Fate un clic nantu à u pulsante "Cambia"di fà e correzioni solu in stu locu. Cliccate "Cambia tuttu"di currucà sta parola in tutto u testu.
- Tip: In casu chì ùn sia micca sicuru chì solu di e opzioni offerta da u prugramma hè currettu, cerca a risposta à l'internet. Prestu attenzione à i servizii speciali per u spelling è l'ortuniu, cum'è "Orthogram" è "Diploma".
Cunsultu di conclusione
Se sbagliu (salti, aghjuntu à u dizionario) tutti l'errori di u testu, vedete a notificazione seguente:
Appughjà nantu à u pulsante "OK"continuà à travaglià cù u documentu o salvarli. S'ellu hè necessariu, pudete sempre gestisce un prucessu ripetitivo.
Punctuazione manuale è l'ortografia
Fighjate attentamente u documentu è truvate in u rossu è blu (verde, dipende da a versione di Word). Cum'è si hè dettu in a prima metà di l'articolo, e parolle sottu ponu una linea ondulata rossa sò scritte cù l'errori. Frasi e frasi sottolineate cù una linea ondulata blu (verde) sò fatte erroneamente.
Nota: Ùn hè micca necessariu eseguitu u correttore ortograficu automaticu per vede tutti l'errori in u documentu - sta opzione hè abilitata in Word per difettu, vale à dì, i caratteri di suveru in i posti di l'errori apparenu automaticamente. Inoltre, alcune parole Word corrette automaticamente (cun attivate è configurate correttamente e opzioni di cambiamentu).
IMPORTANTE: Word pò mostrà a maggior parte di l'errori di puntuazione, ma u prugramma ùn li risolve automaticamente. Tutti l'errori di puntuazione fatti in u testu duveranu esse corretti manualmente.
Stato di errore
Fate attenzione à l'icona di u libru situatu in a parte inferiore sinistra di a finestra di prugramma. Se una spuntata ci vene in sta icona, allora ùn ci sò micca errori in u testu. Se una croce hè cumparata quì (in e vecchie versioni di u prugramma, hè evidenziata in rossu), cliccate nantu à ellu per vede l'errori è l'inglese suggeriti per a so riparazione.
Fissà a ricerca
Per truvà e correzioni appropriate, cliccate à dirittu destro nantu à una parola o una frase, sottu sottumessu cù una linea rossa o blu (verde).
Vedete un elencu cù opzioni per e correzioni o azzioni raccomandate.
Nota: Ricordate chì i patch suggeriti sò curretti solu in termini di u prugramma. Microsoft Word, cum'è dighjà menzionatu, considera tutti i paroli scunnisciuti, e parolle famose, per esse errori.
- Tip: Se sì sicuru chì a parola sottiniciente hè scritta in maniera corretta, selezziunate u comando "Salta" o "Salta tutti" da u menù contestuale. Se ùn vulete micca chì u Verbu sottinisci à sta parola, aghjunghjale à u dizionario, selezziunu u cumandamentu pertinente.
- Esempiu: Se inveci di a parola "Spelling" avemu scrittu “Pravopesanie”U prugramma vi darà i seguenti riparazioni: "Spelling", "Spelling", "Spelling" è e so altre forme.
A sceglie di i mudelli adatti
Fate un clic destro nantu à a parola o la frase sottolineata, seleziona la versione corretta di a correzione. Dopu avè cliccatu nantu à elli cù u bottinu di sinistra, a parola scritta cù un errore puderà esse automaticamente rimpiazzata cù u mudellu sceltu da voi da e opzioni offerte.
Una piccula raccomandazione da Lumpics
Verificà u documentu chì avete scrittu per l'errore, ponu una attenzione particulare à e parolle di u scrittura di chì sia spesso u sbagliu. Pruvate di memorizallu o scrive per avè i stessi errori dopu. Inoltre, per una maggiore comodità, pudete cunfigurà a sostituzione automatica di a parola chì scrivete in costu cun un errore à a curta. Per fà quessa, aduprate e nostre istruzioni:
Lezione: Funzione AutoCorrect di Parola
Hè tuttu, avete sapete cume cuntrollà a punteggiatura è l'ortografia in Word, per chì e versioni finali di i documenti creati ùn cuntenenu micca errori. Vi vogliu buona fortuna in u vostru travagliu è studii.