Un di i prublemi cumuni affrontati in i commenti hè u duplicatu di username in a schermata di serratura quandu vi hè login. U problema hè solitu successu à l'aggiornamentu di i componenti è, ancu se due utenti identichi sò mostrati, solu unu hè messu in vede à u sistemu (per esempiu, usando i passi da Cume rimuovere un utente di Windows 10).
In questo manuale, passu per passo per riparà u prublema è rimuovere l'utente - piglià da a schermata di login in Windows 10 è un pocu di quandu questu situazione si verifica.
Cumu rimuovere unu di i dui utenti identichi nantu à a schermata di serratura
U prublema descrittu hè unu di i bug frequenti di Windows 10, chì si solitanu sparicà dopu l'aggiornamentu di u sistema, puru ch'è prima di l'upiggimentamentu aver disattivatu a richiesta di password per login.
Per correggere a situazione è rimuovere u secondu "utilizatore" (di fattu, unu solu si ferma in u sistema, è u doppiu hè affissatu solu à l'entrata) cù i seguenti passi simplici.
- Accende a richiesta di password per l'utente à l'accessu. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu netplwiz in a finestra Run è premete Invescia.
- Selezziunu l'utente di prublemi è selezziunate a casella "Richiede un username è una password", applicate e impostazioni.
- Rinviate u vostru computer (basta cunsegnà un riavvicinamentu, micca a spezialità è dopu giratu).
Subitu dopu à u reiniziziu, vedite chì i conti cu u listessu numaru ùn sò più visualizzati nantu à a schermata di chjappu.
U prublema hè risoltu è, se hè necessariu, pudete puru nuvità à annullà l'entrata di a password, vede cumu per disattivà a richiesta di password per login, u secondu utilizatore cù u listessimu nomi ùn sarà più apparutu.