Trasformendu e fotografie in culore in bianco e nero in linea

Quandu crei un novu e portafoglio elettronicu, pò esse difficiule per l'utente à sceglie u sistema di paga adeguatu. Questu articulu puderà paragunà WebMoney è Qiwi.

Compare Qiwi è WebMoney

U primu serviziu per travaglià à mezu elettronicu - Qiwi, hè statu creatu in Russia è hà a più alta prevalenza direttamente nantu à u so territoriu. Rispuntendu à u WebMoney hà una prepunenza alta in u mondu. À mezu à elli, ci sò e differenze serii in certi parametri, chì sò necessarii da prendere in considerazione.

Registrazione

A travaglià u travagliu cù u novu sistema, l'utente prima di tutti deve andà à traversu a procedura di registrazione. In i sistemi di pagamentu presentati, si diffonde significativamente in a complessità.

Iscriviti cù u sistema di pagamentu WebMoney ùn hè micca tantu faciule. L'utente hà bisognu di inserisce dati di passaport (serie, numeri, quandu è da chì emette) per esse capaci di creà è aduprà cumprimenti.

Leggi ancu: Registrazione in sistema WebMoney

Qiwi ùn hà bisognu di quantu di dati, permettendu à l'utenti di registrà in un paru di minuti. A sola exigenza hè di inserì u numeru telefonicu è a password à u cuntu. Tutta l'altru infurmazione hè pienu di u utilizatore.

Leggi ancu: Cumu creà un portafoglio Qiwi

Interfaccia

A creazione di un account in WebMoney contiene assai elementi chì intristanu l'interfaccia è causanu difficoltà à imparà da i principianti. Quandu effettuate parechje azioni (pagamento, trasferimentu di fondi), a cunfirmazione hè necessariu per mezu di u còdice SMS o di u serviziu E-NUM. Questo aumenta u tempu per fà operazioni ancu semplici, ma garantisce a sicurezza.

U portafoglio Kiwi hà un cuncepimentu simplici è chjaru, senza elementi supplementari. U vantaghju indubbiziunale sopra WebMoney hè a mancanza di a necessità di cunfurzioni regolari durante a realizzazione di a maiò parte di l'azione.

Rifornimentu di u contu

Dopu avè creatu un portafoglio è vene cunnosce cù e so capacità capaci di basa, a quistione di depositu di i primi fondi in u contu nasce. E possibilità di WebMoney in questu numeru sò estremamente largu è includenu e seguenti opzioni:

  • Scambiu da un altru (u vostru) portafoglio;
  • Ricaricà da u telefonu;
  • Carte di Banca;
  • Cuntinu bancariu;
  • Carta prepagata;
  • Fatturazione;
  • Richiedi fondi in debitu;
  • Altri modi (terminali, trasferimenti bancarii, case di cambio, etc.).

Pudete familiarizzà cù tutti questi metudi in u vostru contu persunale di WebMoney Keeper. Cliccate nantu à u portafettu sceltu è selezziunate u pulsu "Torna in alto". A listessa cuntene tutti i metudi dispunibili.

Leggi ancu: Cumu rifornisce WebMoney portafoglio

Un cartinu in u sistema di pagamentu Qiwi hà pochi opportunità, pò esse rifornitu in contanti o cù trasferimentu bancariu. Per a prima opzione, ci sò dui modi: attraversu un terminal o un telefonu mobile. In u casu di micca soldi, pudete aduprà una carta di creditu o un numeru di telefonu.

Per di più: Raccende Qiwi Wallet

Rinuncia di i fondi

Per uttene un soldu da u portafoglio in linea, WebMoney offre à l'utenti un gran numaru di opzioni, tra cui una carta di banca, servizi di trasferimento di denaro è di ricezione, cummercianti di Webmoney è case di cambio. Pudete vede i vostri in u vostru contu persunale, cliccendu nantu à u cumandatu ubligatu è selezziendu u pulsante "Stampa".

Duvemu dinò a possibilità di trasferisce fondi à a carta di Sberbank, chì hè discupratu in dettu in u seguitu articulu:

Leggi ancu: Cumu pudere ritirà i soldi da WebMoney nantu à a carta di Sberbank

L'upportunità per Qiwi in questu sensu sò un pocu menu, includenu una carta di banca, un sistema di trasferimentu di soldi è un account di una impresa o imprendianu individuale. Pudete vene cunnosce cun tutti i modi, cliccendu nantu à u bottinu. "Stampa" in u vostru contu.

Valute supportate

WebMoney permette di creà portafogli per un gran numaru di valute diverse, chì includenu u dollaru, l'euro è ancu Bitcoin. In questu casu, l'usu pò facilmente trasferisce fondi annantu à i so conti. Scopri l'elenco di tutte e valute dispunibili cliccendu nant'à l'icona «+» accantu à a lista di i portafogli existenti.

U sistema Kiwi ùn hà micca una tale diversità, pè cuntenendu l'occasione di travaglià solu cù i conti di rubles. Quandu esse interagisce cù i siti stranieri, pudete creà una carta virtuale Qiwi Visa, chì pò travaglia cù altre monete.

Sicurezza

Securità WebMoney portafugiu netta trà u momentu di a registrazione. Quandu faci qualchì manipolazione, ancu accede à u account, l'utente deverà confermà l'azione via SMS o codice E-NUM. U invio di messaggi à un email allegatu pò esse configuratu quandu fà pagamenti o visitendu un account da un novu dispositivo. Tuttu quessa ti permette di aghjunghje u to account

Kiwi ùn hà micca una tale prutezzione, l'accessu à u cuntinu pò esse assai simplici - per ciò hè abbastanza à cunnosce u telefuninu è a password. Tuttavia, l'applicazione Kiwi richiede à l'utente di inserì un còdice PIN à l'entrata, pudete ancu configurà u còdice di spedizioni per cunfermà per mezu di SMS aduprendu l'impostazioni.

Piattaforme supportate

Ùn sempre micca travaglià cù u sistema per mezu di un situ aperto in un browser. Per salvà i utilizatori da a necessità di aprite in permanenza a pagina ufficiale di u serviziu, appiurazioni mobili è desktop sò state create. In u casu di Qiwi, l'utenti puderanu scaricà u clientu mobile per un smartphone è cuntinuà à travaglià.

Scaricate Qiwi per Android
Scaricate Qiwi per iOS

WebMoney, oltre à l'applicazione mobile standard, permette à gli utenti di stallà u prugramma nantu à un PC, dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale.

Scaricate WebMoney per PC
Scaricate WebMoney per Android
Scaricate WebMoney per iOS

Supporto tecnicu

U serviziu tecnicu di supportu tecnicu di u Webmoney funziona assai rapidamente. Quandu, da u mumentu di presentazione di una dumanda per riceve una risposta, passa una media di 48 ore Ma quandu si mette in cuntata, l'utente hà bisognu di specificà WMID, telefunu è un email valido. Solo allora pudete mandà a vostra domanda per pussibile. Per fà una domanda o risolve un prublema cù un account Webmoney, hè necessariu seguità u ligame.

Apri WebMoney Support

U sistema di pagamentu Qiwi Wallet permette à l'urdinatori di scrive nant'à un suppurtimentu tecnicu, ma dinò cuntattendu u mezu à u numeru di assistenza telefonica senza piacè di Qiwi Wallet. Pudete fà sta andendu nantu à a pagina di u tecnicu è seleziantà u sughjettu di a quistione o chjamà u numeru di telefonu indicatu à fronte di u listinu presentatu.

Dopu avè paragunatu e caratteristiche fondamentali di i dui sistemi di pagamentu, si pò truvà i principali vantaggi è svantaghji di entrambi. Quandu si lavora cù WebMoney, l'utente deverà affrontà una interfaccia cumplessa è un seriale sistema di sicurezza, per chì u tempu di esecuzione di transazzioni di pagamentu pò esse ritardatu. Qiwi Wallet hè più faciule per i principianti, ma a so funzionalità hè limitata in alcune zone.