Numerizazione di e vecchie foto in casa

Ciao

Di sicuru, tutti in a casa anu vecchie foto (forse ci sò ancu molto vecchie), certi parti sbiaditi, cù difetti, etc. U tempu tocca, è sì ùn fatevate micca "digià" (o ùn fate micca una copia), dopu un pocu - tali fotografie si perde per sempre (purtroppu).

Vogliu solu fà una nota in calcia chì ùn sò micca un digitalizzatore prufessiunale, cusì l'infurmazioni in questu spartite da l'esperienza personale (aghju avutu à traversu a prova è l'errore :)). Cume, pensu, hè ora di finisce a prefazione ...

1) Ciò chì ci vole per a digitalizazione ...

1) Vecchie foto.

Probabilmente avete ciò chì, altrimenti ùn saria micca interessatu in questu articulu ...

Un esempiu di una vechja foto (cun ​​cui vi travaglianu) ...

2) Scanner di Tableta.

U scansore di casa più cumunu face, assai avè un stampatore-scanner-copier.

Scanner tablet.

À propositu, perchè un scanner, è micca una fotocamera? U fattu hè chì u scanner riesci à fà una imà di qualità assai alta: ùn ci sarà più luce, nè polvere, nè riflessioni, è sì. Quandu fotografendu una vechja fotografia (mi scuso per a tautologia) hè assai difficiule di sceglie l'angulu, l'illuminazione è l'altri mumenti, ancu sì avete una fotocamera cara.

3) Ogni editoru graficu.

Cum'è unu di i prugrammi più diffusi per a mudificazione di e foto è di foto hè Photoshop (ancu, a maiò parte di a ghjente dispone di un PC), le utriraghju in st'articulu ...

2) Quali serviziu di scansione sceglie

A norma, una applicazione nativa di scansione hè installata nant'à u scanner cun i driver. In tutte e tali applicazioni, pudete sceglie parechje impostazioni di scansione importanti Fighjate si.

Utilità di scansione: prima di scansione, aprite i parametri.

Qualità di l'immagine: Quanto più altru hè a qualità di u scansione, megliu. Per impostazione predefinita, 200 dpi hè spessu specificatu in l'impostazioni. Aghju chjappu di cunfirmà almeno 600 dpi, hè di sta qualità chì vi permetterà di scansionà di qualità è funziunate ancu cù a foto.

Scan Mode Modu: ancu se a vostra foto hè vecchia è nera è bianca, vi aduiu selezzione di una modalità di scansione di culore. Di regula, u culore di una fotografia hè più "vivace", ci hè micca "rumu" in ellu (qualchì volta a modalità "in scala di grigi" dà boni risultati).

Format (per salvà u schedariu): A mo opinione, hè ottimale di sceglie JPG. A qualità di a foto ùn diminuirà, ma a dimensione di u file diventerà assai inferiore a a BMP (impurtante soprattuttu se avete 100 o più foto, chì ponu assai spaziu in u spaziu di u discu).

Scezze di regolazione - punti, colore, etc.

In realtà, scansione tutte e vostre foto cù tale qualità (o supe) è salvà in una cartella separata. Una parte di a foto, in principiu, pudemu presupunà chì avete digeratu, l'altru - avete bisognu di tweak un pocu (vi mostreraghju cume correggere i difetti più grossi intornu à i bordi di a foto chì sò più spessi, vedi a foto qui)

Foto originale cù difetti.

Cumu fermà i bordi di una foto induve ci sò difetti

Per fà quessa, ghjustu avè bisognu un editore di grafica (io usu Photoshop). Aghju chjoveru aduprà una versione moderna di Adobe Photoshop (in i vecchi strumenti chì adupraraghju, ùn pò micca esse ...).

1) Aprite a foto è mettite in evidenziu a zona chì deve esse riparata. Poi, cliccate à dirizzione diritta nantu à a zona selezionata è selezziunate da un menù contestuale "Riempi ... " (I utilizu a versione inglese di Photoshop, in rusa, a seconda di a versione, a traduzzione pò cambià un pocu: riempisce, vernuce, vernuce, etc.). In alternativa, pudete puru tempu cambiare a lingua in inglese.

Selezzione di un difettu è cum'è riempiu di cuntenutu.

2) Successivamente, hè impurtante sceglie una opzione "Content-Aware"- vale à nume riunite micca solu cun un unicu colore, ma cun cuntenutu da una foto, chì si trova in zona. Questu hè un'opzione assai cool chì ti permette di rimuovere parechji difetti in a foto.Adattamentu culore" (adattamentu culore).

Complete u cuntenutu da a foto.

3) Cusì, selezziunate à volta tutti i piccoli difetti di a foto è riforniscila (cum'è in u passu 1, 2 sopra). Cusì si ottiene una foto senza difetti: quadrati bianchi, marmellate, pieghji, posti svenuti, ecc. (Almenu, dopu a rimossa di questi difetti, a foto sembra assai più attraente).

Foto corretta.

Ora pudete salvà a versione corretta di a foto, a numerizazione hè cumpleta ...

4) A propositu, in Photoshop pudete ancu aghjunghje qualchì cornice per a vostra foto. Per fà quessa, aduprate u strumentu "Forma di forma personalizzata"in a barra di strumentu (di solitu situata à manca, vedi a screenshot sottu). In l'arsenali di Photoshop ci sò parechje cornici chì ponu esse adattate à a dimensione desiderata (dopu avè inseritu u fotogramme in a foto, cliccate solu nantu à a combinazione di pulsanti" Ctrl + T ").

Cornici in Photoshop.

Sottu in a screenshot hè cum'è una foto finita in un quadru. Sò accettatu chì a composizione di i culori di a cornice ùn sia micca u successu, ma ancu ...

Cornice di foto, pronta ...

Nantu à st'articulu, fini a digitalizazione. Speru che i cunsiglii modesti saranu utili per qualchissia. Avè un bonu travagliu 🙂