Cumu cancellà a cache in l'iPhone


A maiò parte di i utilizatori di l'iphone pensanu prima o dopu à a liberazione di spazii supplementari nantu à u smartphone. Questu pò esse realizatu in diversi modi, è unu di elli sta scucumandosi a cache.

Eliminà cache in iPhone

Dopu à u tempu, l'iPhone cumincia à accumuli pochi puliti, chì l'utente ùn allora mai torna, ma occupa nant'à a parte di u leone di u spaziu nant'à u discu. A differenza di i gadgets in esecuzione di u sistema operativo Android, chì, cum'è in regula, sò dighjà equipe cù a funzione di cancellazione a cache, ùn ci hè nisunu strumentu nantu à u iPhone. Tuttavia, ci sò i metudi per resettà u ballast è liberu finu à parechji gigabyte di spaziu.

Metudu 1: Rimontate applicazioni

Se fassi attentu, allora quasi ogni applicazione cù u tempu guadagnendu pesu. Ciò hè da u fattu chì cume un travagliu di accumuli l'infurmazioni di l'utente. Pudete rimuoverli reinstallà l'applicazione.

Ci vole à avvalendu chì, dopu eseguendu una reinstallazione, pudete perdere tutti i dati di l'utente. Allora utilizate stu metudu solu se l'utensu reinstallatu ùn contene micca documenti è file.

A cumminazione, l'efficacia di stu metudu, per esempiu, piglià Instagram. A dimensione iniziale di l'applicazione in u nostru casu hè 171,3 MB. Tuttavia, se cercate in App Store, a so taglia deve esse 94,2 MB. Dunque, pudemu cuncipitu chì circa 77 MB hè una cache.

  1. Trova l'icona di l'applicazione nantu à u vostru desktop. Selezziunu e cuntene a tene finu quandu tutte l'iconi si movenu - hè a modalità di edizione di u desktop.
  2. Cliccate nantu à l'icona vicinu à l'applicazione cù una croce, è dopu cunfirmà l'eliminazione.
  3. Andate in App Store è cerca una applicazione cancellata in precedenza. Installate lu.
  4. Dopu a stallazione, verificà u risultatu - a dimensione di Instagram hà davvero diminuutu, chì significa chì avemu cancellatu cù successu a cache accumulata cù u tempu.

Metudu 2: Riparà l'iPhone

Stu metudu hè assai più sicuru, perchè quì elimine e spazzioni da u dispositiu, ma ùn influenzerà micca i file di l'utente. U svantaggiu hè chì duverà un pocu di ghjornu per finì di fà u (a durata dipende da a quantità di informazioni installate nantu à l'iPhone).

  1. Prima di principià a procedura, andate à l'impostazioni, aprite a sezione "Highlights"seguita da "Conservazione di l'iPhone". Stima a quantità di spazi liberi prima di a procedura. In u nostru casu, u dispositivo impiega 14,7 GB di i 16 dispunibili.
  2. Crea un backup attuale. Se aduprate Aiclaud, aprite i parametri, selezziunate u vostru contu, e poi andate in a sezione iCloud.
  3. Selezzi un item "Backup". Assicuratevi chì a sezione sia attivata, è ghjustu sottu cliccate nantu à u bottinu "Creà u backup".

    Pudete ancu creà una copia via iTunes.

    Per di più: cumu un backup di un iPhone, iPod o iPad

  4. Eseguite una riarma piena di u cuntenutu è l'impostazioni. Questu pò esse fattu sia cù l'aiutu di iTunes, sia cù l'iPhone stessa.

    Leggi più: Cumu fà un iPhone piena di riparazione

  5. Una volta dopu a riparazione, tuttu avete da fà hè ripristinà u telefonu da a copia precedente creata. Per fà quessa, in u prucedimentu di a messa in situ, sceglite a ripresa da iCloud o di iTunes (dipende da dove a copia hè stata creata).
  6. Dopu a fine di a restaurazione da a copia di salvezza, u prucessu di stallazione di l'applicazione principia. Aspettate finu chì a procedura hè completa.
  7. Ora pudete verificà l'efficacia di e azzioni precedenti. Per fà quessa, torna à "Conservazione di l'iPhone". A causa di tali manipulazioni senza complicanze, avemu liberatu 1,8 GB.

Se sperimentu una mancanza di spaziu in l'iPhone o un rallentu in u rendimentu di u dispositiu di mela, pruvate a cancellazione di a cache in qualchì manera descritta in l'articolo - vi sarà piacevolmente sorpresu.