Applicazione di analisi ABC in Microsoft Excel

A maiurata gestione di i file per i sistemi operativi nantu à u kernel di Linux hà un strumentu di ricerca abbastanza funzionale. Tuttavia, i parametri micca sempre prisentati sò abbastanza per l'utente à ricercà e informazioni necessarie. In questo casu, l'utile standard chì travaglia "Terminal". Permette di truvà facilmente i dati richiesti in un annu specificu o in u sistema interu inserendu un comando, argumentu è opzione.

Aduprà u comando find find in Linux.

Squadra truvate progettatu per ricercà vari oggetti, cumprenu sceverie di qualunque formattazione è cartulare di profondità diverse. L'utente hà bisognu di entrà solu à u cumandamentu, di specificà u valore desideratu, è di assignà argomenti à definisce i parametri di filtrazione. Eseguisce a procedura da l'uterniziu stessu di solitu ùn hà tantu tempu, ma dipende ancu da a quantità di informazioni scansite. Ora cunsideremu esempi di l'usu. truvate in più dettu.

Navigate à u cartulare per mezu di a console

Per l'inizio, mi piacerebbe ritruvà un pocu da a squadra principale è tocca nantu à u sughjettu di azzioni addizionali chì aiutanu in futuro à gestisce da a console. U fattu hè chì l'utilità in e distribuzioni Linux ùn sò micca affinevate da a ricerca di tutti l'articuli in un computer. Tutti i prucessi vogliono esse principiati solu cù l'indicazione di a posizione cumpleta di l'elementi o andate in u locu tramite u cumandatu cd. Questu pò esse fattu abbastanza facilmente:

  1. Aprite u gestore di file installatu è navigate in a carta desiderata duve vulete usà u comando più tardi. truvate.
  2. Fate un clic destro su un oghjettu è trova l'oggetto "Pruprietà".
  3. Vedite u so cartulare parentu cù u chjassu cumpletu. Ricurdatunu per fà a transizione da "Terminal".
  4. Avà lanciate a console, per esempiu, per mezu di u menu.
  5. Registà a squadra quìcd / home / user / folderdove usatore - u nome di u cartulare di l'utente, è cartella - u nome di u cartulare impurtatu.

Se prima di aduprà truvate, seguite e istruzioni di sopra, pudete ometti u parcorsu cumpletu per u schedariu, sempre chì sia in a posizione selezionata. Una tale soluzione accelererà in modo significativu i cumandi d'entrata in futuro.

Ricercà i file in u cartulare attuale

Quandu esibiscetruvateda a console appena lanciata, ricevi u risultu di a ricerca in u vostru directory home di l'utente attivu. In un altru casu, per esempiu, quandu vi attivate durante una ricerca per una località, in i risultati vedi tutte e sottocartelle è i schedari di stu locu presenti in elli.

Attivazione truvate ùn sò necessarie argumenti è opzioni quandu avete bisognu di vede tutti i elementi à tempu. Se u so nomu ùn s'incusive micca nant'à e linee, vale a pena di cambià u cumandamentu per fà cusìtruvate. -print.

Ricercà i file in u cartulare specificatu

U cumandatu di visualizà i schedari per un determinatu parcorsu hè guasgiu uguale à u quellu dichjatu sopra. Duvete ancu si scrivetruvateè dopu aghjunghje. / cartellase vulete truvà infurmazioni nantu à a directory in a posizione attuale, o ancu bisognu dì specificà u chjassu cumpletu digitendu, per esempio,truvà ./home/user/downloads/folderdove cartella - directory finale. Ogni elementu sarà visualizatu in righe distinte in l'ordine di a so prufessu.

Ricercà per nome

A volte ci hè a necessità di visualizzare solu l'oggetti chì soddisfanu u nome. Poi l'utente hà bisognu di definisce una opzione separata per u cumandamentu, in modo da capisce l'appelu. A linea di entrata aghjusta una forma seguente:truvate. -nomu "parola"dove parola - Parola chiave per a ricerca, chì deve esse scritta in virgulette doppie è sensuale.

Se ùn cunniscite micca u casu esattu di ogni lettera, o se desiderate visualizà tutti i nomi pertinenti, senza tene tenu in cunsu stu parametru, inserisci in a consoletruvate. -inomu "parola".

Per filtrà i risultati per l'argumentu di a parola chiave -name unu di più hè aghjuntu. A squadra assume a formatruvate. -not -name "parola"dove parola - a parola da cancellà.

Ancu à volte ci hè una necessità di truvà oggetti cù una chjave, puru si escludendu l'altru. Dopu, parechje opzioni di ricerca sò assignate à turnu, è a linea d'entrata hè ottenuta cumprenu:truvate. -name "parola" -non nome "* .txt". Notà chì a seconda argomentazione in virate indica "* .txt »chì significa chì truvate Ùn funziona micca solu cù nomi, ma ancu cù formati di file chì sò specificati in sta forma.

Ci hè ancu un operatore Or. Permette di truvà unu o più argumenti adatti in una volta. Ognunu hè specificatu separatamente, cù l'aggiunzione di l'argumenti currispondenti. U risultatu hè qualcosa cum'è questo:trovare -nome "parola" -o -name "parola1".

Specifichi a prufessu di a ricerca

Squadra truvate aiuterà l'utente ancu quandu hà bisognu di truvà u cuntenutu di i cartulari solu à a profondità specifica, per esempio, l'analisi ùn hè micca necessaria in a terza sottocartella. Per definisce tali restrizioni, entratetruvate. -maxdepth N-nome "parola"dove N - prufonda massima, è -nomu "parola" - ogni argumentu successivu.

Ricercà più cartulari

In parechji directory ci sò parechje cartelle cunte cuntenuti. S'ellu ci hè un gran nùmeru, è a ricerca deve esse fatta solu in certi aspetti, allora avete bisognu di specificà questo quandu inserisci u comandotruvà ./folder ./folder1 -type f -name "word"dove ./folder ./folder1 - Un elencu di i cartulari adatti, è -nomu "parola" - L'argumenti rimanenti.

Visualisera Elementi Nuttati

Senza u argumentu currispondente, oggetti nascosti in i cartulari scansionati ùn saranu micca visualizzati in a console. Allora l'utente registra manualmente una opzione addizionale in modu chì à u fini di u cumandamentu sia cumu sì:truvate u tippu-nomu ". *". Riceverete una lista cumpleta di tutti i schedari, ma se certi di elli ùn avè micca accesso, prima di a parola truvate in linea writesudoper attivà i diritti di u superusu.

Scansione di u cartulare per l'utente di u gruppu è l'utente

Ogni utente pò creà un numeru illimitatu di directory è oggetti in diversi locazioni. U modu più rapidu per truvà l'infurmazioni chì appartene à unu di l'utenti, aduprendu u comando truvate è unu di i so argumenti. In "Terminal" scrivitetruvate. -usernamedove username - username. Dopu avè entratu u scansione cumincerà automaticamente.

Circa u listessu schema travaglia cun gruppi di utenti. L'analisi di i file associati à unu di i gruppi hè lanciata attraversotruvate / var / www -group groupname. Ùn vi scurdate chì ci pò esse un gran numeru di oggetti è, qualchì volta, ci vole un longu di ghjornu à presentà tutti.

Filtru per data di cambiamentu

U sistema operativu salva automaticamente a data di cambiamentu di ogni schedariu esistente. Squadra truvate permette di trovarli tutti da u parametru specificatu. Richiesttu solu per registràsudo find / -mtime Ndove N - U numeru di ghjorni fà quandu l'oggetto hè statu modificatu per ultima. Prefissu sudo Quì hè necessariu per ottene dati è su prugrammi destinati solu à u superusu.

Se site interessatu à visualizzare l'oggetti chì anu aperto l'ultimu ghjornu, allora a linea cambia un pocu à l'apparenzasudo find / -atime N.

Filtratu per a dimensione di u lìchje

Ogni oggettu hà a so dimensione, rispettivamente, u comando à ricercà i file deve avè una funzione chì vi permetta di filtra elli da stu parametru. truvate sà cum'è chì face, l'utente ha solu necessità di mette a so dimensione stessa per mezu di un argumentu. Basta à entràtruvà / -size Ndove N - u volume in byte, megabyte (M) o gigabyte (G).

Pudete specificà a gamma di elementi desiderati. Poi i classificatori si inserenu nant'à u cumandamentu è si ottiene, per esempiu, a linea seguente:truvate / -size + 500M -size -1000M. Quest'analisi mostrerà i schedari di più di 500 megabyte, ma menu di 1000.

Ricercà i file è i cartulari vuoti

Alcuni di i file o cartulari sò vuotu. Hè ghjustu occupatu spaziu discu in più è qualchì interferisce cù l'interazione normale cù u computer. Deve esse truvatu per sceglie nantu à l'azione ulteriore, è questu aiutatrova / folder-type-f -emptydove / folder - u locu induve faci a scansione.

Solu mi vulia spiegà brevemente altri argumenti utili chì, di volta in volta, diventanu utili per l'usu:

  • -Mont- restrizzione solu à u sistema file in corso;
  • - u tipu f- mostra solu i schedari;
  • - u tipu d- mustrate solu i direttori;
  • -nogroup,-nouser- ricercà i file chì ùn appartenenu micca à alcun gruppu o ùn appartenenu micca à l'utente;
  • -versione- Scopra a versione di l'utilità utilizata.

Nantu à sta familiarizzazione cù u squadra truvate hè completa. Se vulete studiare in dettaglio altri strumenti di console standard di i sistemi operativi nantu à u kernel Linux, ti cunsigliu di riferisce à u nostru materiale separatu à u link da seguitu.

Per di più cunsultate: i cumandamenti usati in Linux Terminal

Dopu a ricerca di l'infurmazioni richieste, pudete fà qualchì altra azzione cun elli, per esempiu, modificendu, cancellà o studia cuntenutu. Questu hà da aiutà altre utilità incorporate. "Terminal". Esempii di u so usu sò trovu sottu.

Vede ancu: esempi di cumanduli grep / cat / ls di Linux