I prudutti IObit aiutanu à migliorà u sistema operativu. Per esempiu, cù Advanced SystemCare, l'utente può aumentà e prestazioni, Driver Booster aiuta l'aggiornamentu di i driver, Smart Defrag defragmenta u discu è IObit Uninstaller elimina u software da u computer. Ma cum'è un altru prugramma, ciò chì sopra pudete perde a so rilevanza. Questu articulu discurrerà cum'è perfettamente pulì u vostru computer da tutti i prugrammi IObit.
Rimuovi IObit da u computer
U prucessu di pulizia di un computer da i prudutti IObit pò esse spartitu in quattru fasi.
Passu 1: Rimuova i programmi
U primu passu hè di rimuovere u software in sè. Per fà quessa, pudete aduprà l'utilità di sistema. "Programmi è Componenti".
- Aprite l'utile sopra. Ci hè un modu chì funziona in tutte e versioni di Windows. Duvete aprire a finestra Runcliccendu Win + Rè entrate a squadra in essa "appwiz.cpl"poi premete u pulsante "OK".
Più: Cumu uninstall un prugramma in Windows 10, Windows 8 è Windows 7
- In a finestra chì si apre, truvate u pruduttu IObit è cliccate à dirizzione diritta, poi selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Elimina".
Nota: Pudete fà a stessa azzione cliccendu nantu à u pulsante "Elimina" in u pannellu superiore.
- Dopu à quessa, u disinstallatore mette in furia, seguendu e istruzzioni di cui, fà a rimozione.
Queste azzioni sò necessarie per tutte e applicazioni da IObit. À propiu sì, in a lista di tutti i prugrammi installati nantu à u vostru computer, per truvà rapidamente i prugrammi necessarii, organiseli per l'editore.
Passu 2: Cancellà i File Tempurarii
L'eliminazione di e «Programmi è Cumpurtanti» ùn sceglie micca tutti i file è i dati di l'applicazioni IObit, è cusì a seconda tappa sarà a pulizia di le cartelle temporanee chì piglià spaziu. Ma per l'esecuzione di tutti l'azzioni chì si spieghju quì sottu, avete bisognu di attivà a visualizzazione di cartelle nascoste.
Per di più: cumu abilità a visualizzazione di cartelle nascoste in Windows 10, Windows 8 è Windows 7
Quì, eccu i percorsi per tutti i cartulari temporanei:
C: Windows
C: Utenti UserName AppData
C: Utenti Default AppData
C: Utenti Tutti gli utenti
Nota: invece di "UserName", dite di scrive u nomu utente chì avete specificatu quandu hè installatu u sistema operativu.
Basta puru alternativamente aprite i cartulari specificati è inserite tuttu u so cuntenutu in u "Cestu". Ùn ha paura di sguassà i file chì ùn sò micca relativi à i prugrammi IObit, quessa ùn influenzerà micca u travagliu di altre applicazioni.
Nota: Sì avete un errore in a cancellazione di un file, salta.
I file temporanei sò raramente truvati in l'ultimi dui cartulari, ma per assicurà chì l'ordine hè completamente pulitu, vale sempre vale a vighjone.
Alcuni utenti chì tenta di seguità u gestore di file in unu di i percorsi sopra elencati pò truvà qualchì cartelle di link. Questu hè impurtante per l'opzione disattivata di visualizzare cartelle nascoste. Nant'à u nostru situ ci sò articuli in cui hè spiegatu in dettaglio cumu includere.
Passu 3: Pulizia di u Registru
U passu chì seguita hè di pulì u registru di l'ordinatore. Dunque, bisogna tene à cunnosce chì fà e modifiche à u registru pò danneghja significativamente u PC, allora ci vole à creà un punto di ripristinamentu prima di effettuà e istruzioni d'azione.
Ulteriori dettagli:
Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 10, Windows 8 è Windows 7
- Aprite l'editor di u registru. U modu più faciule per fà ciò è da a finestra. Run. Per fà quessa, premete i tasti Win + R è in a finestra chì si vede, lanciate u comando "regedit".
Ulteriori: Cumu aprite l'editor di u registru in Windows 7
- Aprite a casella di ricerca. Per fà quessa, pudete aduprà a combinazione Ctrl + F o cliccate nantu à l'elemento nantu à u pannellu Edit è in u menu chì si vede, selezziunu "Truvate".
- In a scatula di ricerca, inserite a parola "iobit" è cliccate "Trova prossimu". Assicuratevi dinò chì esistenu trè segni di cuntrollu in a zona "Vede quandu cerca".
- Eliminà u lugardu truvatu cliccendu à dirittu nantu à ellu è scegliete l'elemento "Elimina".
Dopu, avete bisognu di fà una ricerca di nuovo. "iobit" è sguassate u prossimu file di registro, e sì ancu quandu u messaghju hè apparutu durante a ricerca "L'oggetto micca trovu".
Vede ancu: Cumu per pulisce rapidamente u registro à l'errore
Se qualcosa hà sbattutu durante l'esecuzione di i punti di l'istruzione è vi sguatu una entrata sbagliata, pudete risturà u registru. Avemu un articulu curretta in u nostru situ in cui tuttu hè discupratu.
Più: Cumu ripristinà u registro di Windows
Passu 4: Pulizia Task Scheduler
I prugrammi IObit lascenu i so marchi in "Task Scheduler"dunque, se vulete purificà u computer à u completu da un prugrammu superfluu, bisognu puru purificarlo.
- Aprite "Task Scheduler". Per fà quessa, cerca u sistema per u nome di u prugramma è cliccate nantu à u so nome.
- Aprite u directory "Biblioteca di schedariu" e in a lista di diritta, cerca i prugrammi chì citanu u prugramma IObit.
- Eliminà l'elemento di ricerca corrispondente selezendu in u menù contestuale "Elimina".
- Ripetete questu azione cù tutti l'altri prugrammi di programma IObit.
Per piacè cunnosce chì à volte in "Task Scheduler" I file IObit ùn sò micca firmati, perciò si consiglia di sguassà l'intera biblioteca da i file in cui l'autore hè attribuitu à u nome d'usu.
Passu 5: Pruduzione di a pulizia
Ancu dopu tutte e azzioni sopra cundute sò state finite, i file di prugramma IObit restanu in u sistema. A manu, sò quasi impossibili da truvà è cancellà, cusì vi hè dumandatu di pulìte u computer cù prugrami speciali.
Leggi più: Cumu pulisce u computer da "spazzatura"
Conclusione
L'eliminazione di tali prugrammi mi pari semplice è solu à u prima vista. Ma cum'è si pò vede, per sbarazzarsi di tutte e tracce, avete bisognu di fà molta azzione. Ma à a fine, vi sarà sicuramente sicuru chì u sistema ùn hè micca carregatu di file è inutili processi.