Cume per risolve l'errori cù libcurl.dll

Instagram hè una rete sociale popolare incù primurimamente a foto. Per un bellu pezzu, era solu dispunibile in l'iPhone, dopu apparse un'applicazione Android, è dopu una versione PC. In u nostru articulu di oghje parlemu cume di stallà u clientu di sta rete sociali nantu à dispositivi mobili chì gestiscenu i dui sistemi operativi più diffusi.

Installà l'applicazione Instagram in u telefuninu

U metudu d'installazione di u clientela Instagram hè determinatu primariu da u sistema operativu di u dispositivo chì si utilizza - Android o iOS. Simili azzioni in essenza in sti OS sò effettuate in diversi maneri, ancu ci sò diversi modi da sceglie, parechji di i quali sò discuprati dopu.

Android

L'utenti di i telefoni intelligenti nantu à Android ponu installà Instagram in parechji maneri, è unu di questi pò esse implementatu ancu s'ellu ùn ci hè nunda di app Play Google in u sistema Play. Procedemu à una riflessione più dettagliata di i metudi dispunibili.

Metodo 1: Google Play Store (Smartphone)

A maiò parte di i telefoni intelligenti basati à Android contene un app store pre-installatu in u so arsenale - a Play Store. U serviziu, si pò letteralmente installà un client di Instagram nantu à u vostru dispositivo mobile in appena qualchi tuffi.

  1. Lanciate u Play Store. A so scelta rapida pò esse nantu à a schermata principali è hè certamente in u menu di l'applicazione.
  2. Tocca nantu à a barra di ricerca è cumincià à digità u nome di l'applicazione - Instagram. Appena un suggerimentu cù una icona di reta sociale appare, selezziunela per andà à a pagina cù una descrizione. Cliccate u pulsante verde "Install".
  3. L'installazione di l'applicazione nantu à u dispositiu cumincia, chì ùn hà tantu tempu. Una volta finitu, pudete aprite l'applicazione, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  4. Accedi à Instagram inserendu u vostru username è password, o creà un novu contu.

    Inoltre, ci hè a possibilità di autorizazione per mezu di Facebook, chì hà a so prupietà di stu reta sociale.

  5. Dopu accede à u vostru contu, pudete aduprà tutte e funzioni di Instagram,

    A so icona apparirà in u menu di l'applicazione è in a schermata principale di u vostru smartphone.

  6. Vede ancu: Cumu registrà in Instagram

    Cusì, pudete installà Instagram in quasi tutti i dispositivi Android. Questu metudu ùn hè micca solu u più veloce è più praticu, ma hè u più sicuru. Tuttavia, in qualchi dispositivi (per esempiu, quelli in i quali ùn ci sò servizii di Google) da aduprà ùn funzionerà micca. I detentori di tali si riferiscenu à u terzu mezu.

Metudu 2: Google Play Store (computer)

Parechji utilizatori sò abituati a stallà applicazioni, cum'è si dicenu, in u vechju modu - per mezu di un computer. Per risolve u prublema cunsideratu in stu articulu, questu hè ancu pussibule. I detentori conservatori di dispositivi cù Android ponu aduprà tuttu u listessu Play Market, ma in un navigatore in un PC, aprendu u so situ web. U risultatu finale serà uguale chì ind'è u metudu precedente - u clientela Instagram pronta à aduprà apparirà nantu à u telefuninu.

Nota: Prima di cuntenere in i punti chì seguitu, accede à u vostru navigatore cù u listinu contu di Google chì aduprate cum'è u vostru contu primu di dispositivi mobili.

Leggi più: Cumu accede à u vostru Contu di Google

Andate à Google Play Store

  1. Una volta nantu à a pagina iniziale di Google Store, vai à a sezione in u so menù. "Applicazioni".
  2. Entrate in a barra di ricerca Instagram è cliccate nantu à a tastiera "ENTER" o aduprà u pulsante di lente nantu à a destra. Forse u clientela chì state cercendu si trova direttamente in a pagina di ricerca, in un blocu "Package di applicazione di base". In stu casu, pudete semplicemente cliccà nantu à a so icona.
  3. In a lista cù i risultati di ricerca chì si vedenu nantu à u schermu, selezziunate a prima opzione - Instagram (Instagram). Hè u nostru cliente.
  4. A pagina cù una descrizione di e funzioni di l'applicazione, cliccate "Install".

    Nota: S'ellu ci hè parechji dispositivi mobili attaccati à u vostru contu di Google, cliccendu nant'à u didicatu "L'applicazione hè compatibile cù ...", pudete sceglie quellu chì volete installà Instagram.

  5. Dopu una breve inizializazione, vi puderete dumandà per confermà u vostru contu.

    Per fà quessa, inserite a so password in u campu pertinente è cliccate "Prossimu".

  6. Dopu, in a finestra aperta cù a lista di permessi richiesti cliccate torna nantu à u pulsante "Install". In a stessa finestra, pudete doppiate verificà a giustizia di u dispositivo sceltu o, se hè necessariu, cambiate u.
  7. Subitu ci sarà una notificazione chì Instagram hè prontamente installatu nantu à u vostru dispositivo. Per chjappà a finestra, cliccate "OK".
  8. In listessu tempu, a via di a disponibilità di una cunnessione Internet, u smartphone principia a procedura di solitu per a stallazione di l'applicazione, è dopu à l'inserzione in u navigatore "Install" cambierà à "Installatu",

    L'icona di a clientela di rete sociale apparirà nantu à a schermata principale è in u menu di dispositivi.

  9. Ora pudete lanciare Instagram nantu à u vostru dispositivo mobile, accedi à ellu o creà un novu contu. Tutte e raccomandazioni riguardanti l'implementazione di sti passi simuli sò definite à a fine di u metudu precedente.

Metudu 3: file APK (universale)

Come dicemu in l'introduzione, micca tutti i dispositivi Android sò dotati di servizii di Google. Cusì, dispositivi destinati à a vendita in Cina è quelli chì esiste u firmware personalizatu sò spessu ùn contenenu nisuna applicazione da a "bona corporazione". In realtà, ùn sò necessarie per chiunque, ma per quiddi chì vogliono dotà u so smartphone cù i servizii di Google, vi raccomandemu chì leghje l'articolo in seguitu:

Leggi più: Installazione di i servizii di Google dopu u firmware

Allora, se ùn ci hè micca un Play Store nantu à u vostru dispositivo mobile, pudete installà Instagram cù u schedariu APK, chì duverete scaricà separatamente. Notate chì, cù u stissu modu, pudete installà una versione di l'applicazione (per esempiu, a vecchia, se questu altru, per qualchì ragu, ùn piace micca o ùn hè micca supportatu).

Hè impurtante: Ùn scaricate micca l'apk cù e risorse web dubbiate è verificate, chì ponu dà à u vostru smartphone è / o cuntene virus. U situ più sicuru di cui sò stati presentati i schedari d'installazione di l'applicazioni mobili per Android è APKMirror, chì hè per quessa chì si pò considerà in u nostru esempio.

Scaricate Instagram File

  1. Seguite u ligame sopra è sceglite a versione adatta di Instagram, i nuovi sò in cima. Per andà à a pagina di download, tocca u nome di l'applicazione.

    Nota: Per piacè, avà a nota chì in a lista di opzioni dispunibule ci sò versioni alfa è beta, chì ùn si cunsulta micca scaricà per a so instabilità.

  2. Scorri giù a pagina chì descrive u rete sociale di u clientinu fin'à u bottinu "VEDE APKS AVAILABLE" è cliccate nantu à ellu.
  3. Selezziunate a versione adatta per u vostru dispositivo specificu. Qui ci vole à vede l'architettura (colonna Arch). Sì ùn cunniscite micca queste informazioni, cuntattate a pagina di u serviziu di u vostru dispositivo o cliccate nantu à u ligame "FAQ pratice"situatu sopra a lista di download.
  4. Dopu cliccatu nantu à u nome di una versione particulare, vi sarete rediretti à a pagina di download, chì avete bisognu di scorrere versu u buttu "DOWNLOAD APK". Tocca nantu à ella per cumincià à scaricà.

    Se ùn avete micca scaricatamente i file via un browser in u vostru mubile, prima, una finestra si vede per dumandà l'accessu à u memoria. Cliccate nant'à "Prossimu"dopu "Permette", dopu chì u scaricamentu di l'APK cumincerà.

  5. Quandu u scaricatu hè finitu, a notizazione rispettu apparirà in a persiana. U installatore di Instagram pò esse truvatu in u cartulare "Downloads"per chì avete bisognu di aduprà qualchì gestore di file.

    Per iniziare a prucedura di stallazione tocca appena nantu à l'APK scaricatu. Se ùn avete ancu installatu applicazioni da sorgenti sconosciute, vi sarà bisognu di furnisce una permessu adatta. Per fà quessa, in a finestra chì si vede, cliccate "Impostazioni"è dopu messu l'interruttore in a situazione attiva à l'opposizione di l'elemento "Permette l'installazione da fonti scunnisciuti".

  6. Pulsante "Install", chì apparirà quandu si principia l'APK, inizia a so installazione nantu à u vostru smartphone. Ci vole pochi seconde, dopu chì pudete "Apertu" applicazione
  7. Questu modu di stallà Instagram in un dispositiu Android hè universale. Può ancu esse fattu da un computer scaricendu l'APK in u discu (punti 1–4), è poi trasfirendulinu à un dispositivo mobile in qualunque modu praticu è seguendu i 5-6 punti di quest'istruzione.

    Vede ancu: Cumu trasferisce i file da u computer à u smartphone

iphone

I pruprietari di dispositivi Apple chì anu pensatu à aduprà Instagram per l'iPhone, cù l'usatori di Android, ùn anu generalmente difficiule stallà una applicazione chì dà accessu à u serviziu. L'installazione di Instagram in un dispositivu iOS pò esse fatta in più di un modu.

Metudu 1: App Store di Apple

U modu più faciule per ottene Instagram in u vostru iPhone hè per scaricà da l'App Store - App Store di Apple, pre-installatu in tutte e versioni moderne di iOS. A realtà, l'istruzzioni sottu è attualmente l'unicu modu per stallà l'applicazione in questu, chì Apple cunsulta cumu.

  1. Lanciate l'App Store toccendu l'icona di u magazinu in u schermu di l'iPhone.
  2. Pudete truvà a pagina d'app in u enorme directory App Store chì tocca "Cerca" è inserite a query in u campu chì si vene Instagramspingi "Cerca". A prima frase in a lista di risultati di ricerca hè u nostru scopu - cliccate nantu à l'icona di u serviziu.
  3. A pagina di app di Instagram in Apple Store, tocca a maghjina di un nube cù una freccia. Dopu, aspettiamo di scaricà cume. Quandu u scaricatu hè finitu, l'installazione di Instagram nantu à u dispositiu cumincerà automaticamente, aspettate chì u bottinu vene nantu à u schermu "OPEN".
  4. L'installazione di Instagram per l'iPhone hè cumpleta. Aprite l'applicazione, accede in u serviziu o crea un novu account, dopu chì pudete iniziate ad aduprà e funzioni di u serviziu più popu per posà e foto è video in a rete.

Metudu 2: iTunes

Quasi tutti i proprietarii di iPhone usavanu l'attualu ufficiali sviluppatu da Apple per travaglià cù i so dispositivi - iTunes. Dopu u sviluppatore hà liberatu a versione 12.7 di stu prugramma, i so utilizatori anu perse a capacità di accede à l'App Store da un PC per installà un software in smartphones, cusì per implementà u algoritmu di installazione chì seguitu, Instagram in iPhone duverà installà una vechja versione di iPhone nant'à u computer chì Apple hè scaricata da u situ ufficiale .

Scaricate iTunes 12.6.3 per Windows cun accessu à l'Apple App Store

Scaricate la distribuzione di l'antiguu iTunes, rimuete u combinatu di media installatu in u computer è installate a versione necessaria. L'istruzzioni chì seguanu ti aiutanu:

Ulteriori dettagli:
Cumu rimuovere iTunes da u vostru computer completamente
Cumu installà iTunes in u vostru computer

  1. Aprite iTunes 12.6.3 e configurà u prugramma:
    • Chiama u menu chì contene e opzioni in u listinu di l'elencata di i cumpunenti dispunibili da l'applicazione.
    • Cliccando u mouse, selezziunate a funzione "Edit menù".
    • Piazzà una marcata vicinu à u puntu "Programmi" apparendu in a casella di lista è cliccendu "Fatti".
    • Aprite u menu "Account" è spingi "Login ...".

      Accedemu à i servizii di Apple cù u login di AppleID è a parola d'accessu, chì inseriamo dati in i campi di a finestra aperta è cliccate nantu à u pulsante di login.

    • Cunnessu u dispositiu Apple à a porta USB di u PC è conferimu e richieste ricevute da l'Atyuns per furniscia l'accessu à i dati nantu à u dispositiu.

      Deve ancu publicà un permessu nantu à u vostru smartphone tenendu toccà "Fiducia" in a finestra indetta nantu à u dispositiu.

  2. Sceglite "Programmi" da a lista di sezioni dispunibule in iTunes

    andate à tab "App Store".

  3. Inserite a query in u campu di ricerca Instagram,

    dopu andate à u risultatu "instagram" da a lista publicata da iTyuns.

  4. Cliccate nantu à l'icona di l'applicazione "Instagram Photos è Videos".
  5. Spingi "Download" in a pagina clientela di a rete sociale in l'AppStore.
  6. Inserite i vostri dati AppleID in i campi di a finestra di query "Iscriviti à iTunes Store" è poi cliccate "Get".

  7. Vi aspettemu per u download di u pacchettu di Instagram in u discu computer.
  8. U fattu chì u scaricatu hè finitu, chjama a cambiamentu di u nome di u bottinu "Download" on "Caricatu". Vai à a sezione di gestione di dispositivi in ​​iTyuns cliccendu nantu à l'immagine di u smartphone in a parte superiore di a finestra di prugramma.
  9. Aprite a tab "Programmi"cliccendu nant'à u so nome in a parte sinistra di a finestra di combinazione media.
  10. L'Instagram catturatu prima da l'AppStore hè presente in a lista di applicazioni mostrate da u prugramma. Facemu clic "Install"dopu chì u nome di stu bottinu cambierà - diventerà "Sarà installatu".
  11. Per inizià u prucessu di sincronizazione, chì in u nostru casu impone a copia di i file di l'applicazione Instagram à l'iPhone, cliccate "Applicà" À u fondu di a finestra ITyuns.
  12. U scambiu di informazioni trà l'iPhone è u PC hà da principià.

    Se u PC ùn hè micca statu autorizatu à travaglià cù una istanza specifica di un dispositiu Apple, u prucessu di sincronizazione vi dumanderà chì avete bisognu di autorizazione. Facemu clic "Autorizà" dui volte sottu à a prima dumanda

    è dopu in a prossima finestra chì si vene dopu avè inseritu a password da AppleID.

  13. Ùn sì micca necessaria altra azzione, resta à monitorà i progressi di a installazione di Instagram in a parte superiore di a finestra di iTunes.
  14. A stadi, l'installazione di Instagram in iPhone hè cunsiderata quasi cumpleta. U bottinu accantu à u nome di l'applicazione cambierà u so nome à "Elimina" - Questa hè una cunferma di u successu di l'operazione di stallazione. Facemu clic "Fatti" à a fine di a finestra di iTyuns dopu chì stu bottu diventa attivu.
  15. Scunganu l'iPhone da u PC, sblutghemu a schermata è verificà a presenza di l'icona di Instagram, trà altri strumenti di software. Pudete eseguire l'applicazione è accede à u serviziu o creà un novu contu.

Metudu 3: iTools

Se i dui modi di installazione di Instagram nantu à l'iPhone ùn sò micca applicabili (per esempio, AppleID ùn hè micca usatu per qualchì ragu) o se volete installà una versione specifica di u clientela di rete sociale per iOS (forse micca u più novu) i file sò usati * .IPA. Stu tippu di schedari hè essenzialmente un archiviu contenendu i componenti di appiicazioni iOS è archiviatu in AppStor per ulteriore dispiegazione nantu à i dispositivi.

Scaricà * .IPA-lima da iTunes in u prucedimentu di stallazione di appiurazioni iOS "Metudu 2"chì hè spiegatu sopra in l'articolo. "Distribuzioni" sò salvate in sta manera:

C: Utenti Musica d'uie iTunes iTunes Media iTunes Applicazioni Mobile

In Internet, pudete truvà dinù risorse chì forniscenu a capacità di scaricà i file IPA di vari applicazioni di IOS, ma avete da aduprà cù cautela - a possibilità di scaricà un prugrammu di software inutilizatu o infettatu da i siti da i siti testati è assai grande.

I pacchetti IPA è Instagram à mezu à elli sò integrati in iOS cù l'aiutu di strumenti creati da sviluppatori terzi. ITools hè unu di l'utili di u software più cumunale è funzionale pensatu per manipuà l'iPhone, ancu l'installazione di applicazioni da un computer in essa.

Scaricate iTools

  1. Caricamu u kit di distribuzione è avemu installatu aytuls. A descrizzione di u prucessu di stallazione si trova in l'articolo chì descrive a funzionalità di l'utellu.

    Vedi ancu: Cumu aduprà iTools

  2. Run u prugramma è cunnessu l'iPhone à u computer.
  3. Andate in a sezione "Applicazioni"cliccendu nantu à u nome di l'elemento in a lista situata à a parte sinistra di a finestra iTools.
  4. Chiama a funzione "Install"cliccendu nant'à u slanciu rispettu di iscrizzione situatu in cima à a finestra.
  5. Una finestra di selezzione di file apparirà induve avete bisognu di andà à u caminu di a situazione di u schedariu IPA di l'applicazione Instagram. Dopu, selezziunu u pacchettu è cliccate "Apertu".
  6. Dopu per carregà a ITU è poi verificendu u schedariu di un'applicazione IOS per autenticità, u pacchiu sarà spaccatu.
  7. In seguitu, Instagram installerà automaticamente in l'iPhone, cum'è ind'è u pulsante "Elimina" vicinu à u nome di l'elemento di l'applicazione in a lista mostrata da aTuls.
  8. Scunganu l'iPhone da u computer, è, sblocatu u schermu, avemu persu da a presenza di l'icona di Instagram, trà altri strumenti di software. Run u applicazione è accede à u serviziu.
  9. Instagram hè pronta à aduprà nantu à l'iPhone!

Conclusione

In questu articulu, avemu parlatu di i maneri più facili è pratichi per stallà un client di rete sociale di Instagram nantu à un telefonu, avendu cunsideratu separatamente l'algoritiu di l'azione in diverse piattaforme - Android è iOS. I pruprietari di dispositivi relativamente moderni, hè basta à contattà u magazinu di applicazioni ufficiali integratu in l'OS. Per quelli chì utilizanu un vechju iPhone o Android senza i servizii di Google, u “Metudu 3” di a sezione pertinente di l'articolo sarà utile, perchè pudete installà una versione compatibile di l'applicazione.